Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Mystery Boosters

Dordledum
4 jaren geleden
Announcing Mystery Booster

Er is altijd wel een bijzonder product in de schappen tegen het einde van het jaar. Wat zou het ditmaal zijn?

Een variant op Conspiracy, Battlebond, of Modern Horizons ofzo?
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Ik hoop op de conspiracy/battlebond variant, dat blijven toch m'n favoriete producten

Tot die tijd:


BluezamX
4 jaren geleden
Ik hoop ook op iets als Battlebond. Modern Horizons is wel leuk, maar ik heb het gehele product overgeslagen aangezien er voor mij een te hoog prijskaartje aan zat.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er staat wel Convention Edition op, wat me doet vermoeden dat deze boosters niet gewoon in de winkel te koop zullen zijn. Maar we gaan het merken
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Er staat wel Convention Edition op, wat me doet vermoeden dat deze boosters niet gewoon in de winkel te koop zullen zijn. Maar we gaan het merken


Er zal vast nog een november/december product komen, misschien is dat dit, misschien iets anders.

Niks voor Wizards om zo'n gat tussen sets te laten vallen, Return to Theros is nog ver weg.
Jeff
4 jaren geleden
Zo'n mystery-product lijkt me ook alleen interessant zolang het een mystery is. Ik zou dan ook niet verwachten dat het iets is wat je lang in de winkels zult kunnen verwachten (of juist wel, als het totale troep blijkt te zijn...)
BluezamX
4 jaren geleden
Misschien heeft er hier mee te maken?
Unsanctioned
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Misschien heeft er hier mee te maken?
Unsanctioned


Betwijfel het om eerlijk te zijn. Ze zullen niet twee gerelateerde Un-producten zo ver uit elkaar uitbrengen en dan bij de aankondiging de ene wel benoemen en de andere niet.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
sibrand
4 jaren geleden
Er is meer informatie beschikbaar: Elke booster bevat 2 commons/uncommons van elke kleur, 1 multciolored common/uncommon en 1 rare/mythic van na M15, een "playtest card", en een kaart van voor M15 (met oude frame).
Hier is een lijst met alle playtest kaarten die bekend zijn. Een soort un-kaarten gemixt met future sight. Die kaarten zijn niet legal in constructed formats. Alle kaarten hebben het originele set symbol, maar hebben een wit planeswalkersymbool links onderin.
Er zitten meer dan 1000, maar minder dan 2000 kaarten in.
 bijgewerkt door sibrand 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
It is a silly place, let's not go there.
BluezamX
4 jaren geleden
Deze set lijkt me GEWELDIG om te spelen! Super hyped! Er zitten ook echt vette Rares en Mythics in (Teferi's Protection!)

Maandag worden alle kaarten bekend gemaakt.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Als ze nergens legal in zijn (zelfs niet commander?) dan heb ik geen interesse om er geld aan uit te geven.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
42 minuten geleden
Als ze nergens legal in zijn (zelfs niet commander?) dan heb ik geen interesse om er geld aan uit te geven.


Alleen de playtest kaarten. De rest van de set is wel legal als het goed is, en zijn gewoon reprints (geldig in hun oorspronkelijke format, daarom ook hetzelfde set symbool)
Dordledum
4 jaren geleden
Het is volgens mij sowieso geen set die daadwerkelijk beschikbaar wordt gesteld geloof ik als ik het goed begrijp. Alleen een convention-ding?

Ik denk inmiddels dat er dan misschien toch niet nog een product komt tussen ELD en Theros.
thewoodcutter
4 jaren geleden
nee, de set wordt wel algemeen beschikbaar gesteld. Echter de playtest kaarten zullen niet in de winkel-editie zitten, maar alleen via de conventie editie beschikbaar zijn.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind de communicatie vooralsnog erg verwarrend of ben ik de enige?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Correct, maar dat komt omdat het een conventie verrassing is (geweest) en dat betekent dat het nieuws vanuit andere bronnen komt dan we gewend zijn.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Er is meer informatie beschikbaar: Elke booster bevat 2 commons/uncommons van elke kleur, 1 multciolored common/uncommon en 1 rare/mythic van na M15, een "playtest card", en een kaart van voor M15 (met oude frame).
Hier is een lijst met alle playtest kaarten die bekend zijn. Een soort un-kaarten gemixt met future sight. Die kaarten zijn niet legal in constructed formats. Alle kaarten hebben het originele set symbol, maar hebben een wit planeswalkersymbool rechts onderin.
Er zitten meer dan 1000, maar minder dan 2000 kaarten in.


Die 'playtest'-kaarten zijn reproducties. Echte playtest-kaarten zijn sticker geplakt op echte kaarten. Deze 'playtest'-kaarten zijn gedrukt alsof het een sticker op een kaart is, maar ze zijn dus als 1 geheel gedrukt:

En het planeswalker symbool op de reprints zit LINKS onderin:
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
SimonVanHoudt
4 jaren geleden
"The playtest cards will only be available in the Convention version of the Mystery Boosters."

Dat is wel erg jammer.
camothewolf
4 jaren geleden
Wanneer liggen ze in de winkel?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 51 posts
  • Laatste post Wodi! 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top