Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Boosters

Dordledum
4 jaren geleden
We weten al welke in de set zitten: Mystery Boosters Revealed

Alleen nog niet welke op het foil slot kunnen zitten.
Dordledum
4 jaren geleden
Gavin Verhey op twitter gisteren:

Hey all! We'll be talking more about Mystery Booster foils soon. Just to set expectations, as I've said before, this set adds no never-before-done foils into the world. There's still tons of sweet (and quirky) stuff in there.

Blijkbaar had hij het al eerder gezegd, maar dus geen kaarten in de foil slots, die niet eerder al als foil verschenen zijn.

Jammer, maar nog steeds benieuwd.
Dordledum
4 jaren geleden
Laatste update:

Verhey will be joined by a cast of fan-favorite MTG content creators and personalities for a fun draft, designed to “show off [the] cards.”

Mystery Booster Retail Edition is scheduled for release on Friday, March 13.

Tune in to twitch.tv/magic at 2PM ET (5PM EST) tomorrow (March 5) to watch all the action.


Vanavond dus het eerste kijkje naar de mogelijke foils in deze boosters.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
FabianvL
4 jaren geleden
De volledige lijst van foils.

Inclusief een foil Zur's Weirding!
 bijgewerkt door Rody 4 jaren geleden (link gefixed)
Rody
4 jaren geleden
Oeh ik ga Mindslaver en Sen Triplets draften
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden


Ik krijg runtime error...

Edit: Lijstje gevonden op de wizards Site: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/mystery-booster-foil-card-list-2020-03-06

Niet echt weggeblazen door de lijst. Misschien wel eindelijk een kans om die foil Minamo, School at Water's Edge te bemachtigen die ik nu al een paar jaar zoek.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
PrimeAvatar
4 jaren geleden
Ik heb de link van Fabian gecorrigeerd. Die doet het weer.

Ik heb de lijst ook op Bazaar of Magic gezet met de originele foils geselecteerd om een beeld te geven totdat de kaarten van de Mystery Boosters zijn ingevoerd. Er zit behoorlijk wat leuks tussen. Wel leuk om te weten dat elke booster gegarandeerd een foil heeft, als je dat lijstje ziet.

BluezamX
4 jaren geleden
Dat is zeker een mooie lijst!
Dordledum
4 jaren geleden
Mee eens!

Ik was in eerst instantie eigenlijk te kritisch op de lijst omdat ik aan het zoeken was naar de Masters all-stars zoals Jace, the Mind Sculptor, Mana Drain, Doubling Season, Cavern of Souls, Liliana of the Veil, Snapcaster Mage, Tarmogoyf, etc.

Maar dit zijn zeker leuke kaarten, ware het niet (over het algemeen) wat minder bekende. Als je bedenkt dat je gegarandeerd 24 foils van deze lijst krijg voor de prijs van een normale boosterbox, extra leuk!
Waus
4 jaren geleden
Volgens die foil lijst zou elke booster een foilkaart waarde van gemiddeld 16euro~ hebben. Dat is niet verkeerd.
Wodi!
4 jaren geleden
En Waus dan zal je zien, dan trek je net de
! Succes
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 51 posts
  • Laatste post Wodi! 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top