Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mystery Gift Boxen!

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Sluit het jaar geweldig af met een van de coole Mystery Gift Boxen van Bazaar of Magic!

Elke Mystery Gift Box zit bomvol toffe Magic cadeaus! Wat er precies in zit? Dat is natuurlijk een mystery! In ieder geval krijg je heel veel value, want in deze Mystery Box vind je minimaal 125 euro en bij de XL zelfs 250 euro aan Magic producten! Met de Mystery Gift Box haal je altijd een werelddeal in huis en elke Mystery Gift Box heeft een unieke samenstelling!



Bij elke aankoop van de Mystery Gift Box - 2017 maak je kans om een Mystery Gift Box XL ter waarde van € 250 te ontvangen in plaats van deze Gift Box. En bij elke aankoop van de XL Box maak je kans om een Mega Mystery Gift Box ter waarde van € 500 te ontvangen in plaats van deze Gift Box! Daarnaast ontvang je altijd een extra cadeau bij je Mystery Gift Box omdat je bestelling in aanmerking komt voor de eindejaarsactie!

Wees er snel bij, want OP=OP! Je bestelling en betaling moeten voor 29 december binnen zijn, want op 29 december worden ze verzonden!
Dordledum
6 jaren geleden
Cool. Moet even op mijn salaris wachten alleen. Hoop dat ze er dan nog zijn.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Je kunt nu al bestellen, en later betalen . Zolang je maar betaald hebt voor de 29e .
Dordledum
6 jaren geleden
Goede tip!
vamptom
6 jaren geleden
wat zat er vorig jaar allemaal in?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Deze box is nieuw. Eerder dit jaar waren er een tijdje boxen die per dag verschilden, en in 2016 waren er maandboxen. Maar dit is de eerste keer dat deze er zijn.

In de eerdere boxen zaten o.a. boosters, duel decks, deck boxen, sleeves en dat soort dingen. Eigenlijk kun je (denk ik, want ik weet echt compleet niet wat er in de box zit) alles verwachten aan sealed product dat ook op de site te koop is. Maar geen garantie, ik heb nul inside information hierover .
Dordledum
6 jaren geleden
Zit in de grote hetzelfde als in de kleine, maar dan met nog extra meer?

Of zijn het twee totaal verschillende boxen? Als ik ze allebei zou kopen, heb ik dan dubbele producten?
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
Ralf
6 jaren geleden
Om kort te zijn: nee.

Alle boxen hebben een unieke samenstelling; geen twee Mystery Gift Boxen zijn hetzelfde. Dat geldt zowel voor de normale als de XL versie.

Ja, er zijn producten die in meerdere boxen voorkomen, maar van die producten zul je het niet zo erg vinden om er meerdere van te ontvangen...
Dordledum
6 jaren geleden
Cool!

Dan koop ik er van allebei eentje
Dordledum
6 jaren geleden
Hele grote doos net ontvangen, Ga hem vanmiddag rustig openmaken. Zal later de inhoud posten.

Ik kopieer nog even in dit draadje de opmerking die Ralf bij de Mystery Gift Box - 2017 had gezet:

"De Mystery Gift Box 2017 is vanaf nu niet meer te bestellen! Morgen worden alle boxen uitgeleverd en verzonden.

Om het mystery rondom de inhoud van de Mystery Gift Box voor iedereen een leuke verrassing te houden, willen we je vragen om de inhoud van jouw Mystery Gift Box niet bekend te maken voor zaterdag 30 december om 20:00.

Veel plezier met jouw Mystery Gift Box!"
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik wacht met spanning je post op 20.01u af
Magicfreak
6 jaren geleden
Wauw! Wat een toffe inhoud!
Veel plezier ermee
Waus
6 jaren geleden
De rest van je magic carriere in ieder geval genoeg sleeves
vamptom
6 jaren geleden
en wa heeft iedereen gekrege?
Jsterck1
6 jaren geleden
Ik zal het hopelijk vandaag of morgen weten te zeggen. Mijn box is momenteel onderweg ????
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Jep, je box is onderweg en je hebt een DPD track and trace code
Magicfreak
6 jaren geleden
Ik ben benieuwd wat er nog allemaal in zit. Misschien maakt het mij nog wel warm om er eind dit jaar ook eentje te kopen, ookal koop ik toch liever iets waarvan ik zeker weet wat ik krijg
Jsterck1
6 jaren geleden
Jammer maar helaas, een foutje in het depot maakt dat ik de mystery box pas morgen zal ontvangen. Maar ik zal zeker even meedelen welke goodies er in zitten.
FloraianIV
5 jaren geleden
Is deze er dit jaar weer?
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top