Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Mystery Gift Boxen!

jjbvd1993
2 jaren geleden
Voor random geselecteerde boxen lijkt je box wel erg op de mijne
Exact dezelfde boosters, en signature spellbooks ookal heeft volgens mij niemand de beter verkopende Signature Spellbook: Jace ontvangen.

Ook 4 setjes sleeves M2015 en een prerelease pack Zendikar Rising.
Ook 7 deckboxes en Azorius control challanger deck

We hebben alleen verschillende commander decks gekregen en je hebt een setje Max protection sleeves en een 9-pocket album meer gekregen, maar

”We hebben je beschrijving van de inhoud gecontroleerd en daaruit maken we niet op dat producten in je box ontbreken.”

-Twigwalker, 2022


Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar het ergste vind ik hoe laconiek er op alles wordt gereageerd.
 bijgewerkt door jjbvd1993 2 jaren geleden
Mattheus
2 jaren geleden
Ik heb deze topic een beetje gevolgd en wat ik vreemd vind is dat mensen zo verbaasd zijn dat dit gebeurt.
Je geeft een ondernemer de kans om willekeurige producten te verkopen en op te vullen tot een bedrag van 200 of 350 €.
Het is toch gewoon super logisch dat daar producten in komen die niet of minder verkocht worden en mindere waarde hebben. Want zeg nou zelf, bij welke andere gelegenheid zou men dan een beetje gunstig van deze winkelvoorraad af kunnen komen? Als het nu niet gedaan wordt zouden ze wel gek zijn. Dat kun je ze niet kwalijk nemen.

Magic is ontzettend duur en een kostbare hobby.
Ik geef er redelijk wat geld aan uit iedere maand maar ik zou no way een gok nemen voor een dergelijk bedrag. Hallo weet je hoeveel singles en boosterboxen je kan kopen voor 200 of 350 euro!! Die sleeves en het deckboxje die kies ik er zelf wel bij.

Als ik zon box zou kopen en die zou voor 75% gevuld worden met producten die ik zou willen zou ik al behoorlijk ontevreden zijn. Gewoon omdat het om zo ontzettend veel geld gaat.

Het zou wellicht anders zijn- en misschien eerlijker- als de "winkelwaarde" hoger ligt dan de uit eindelijke prijs. Voor 350 € krijg je voor +- 400 € winkelwaarde ofzo. Dan weet je vooraf dat je wat minder verkochte producten krijgt, maar je wel een voordeel behaald.
 bijgewerkt door Mattheus 2 jaren geleden (Typo)
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ik ben het eens met bovenstaande uitspraak van Mattheus, als je per se bepaalde producten of kaarten verwacht is de consensus over het algemeen dat singles kopen beter is.
Het is meer dan logisch dat in dit soort producten een groot deel van items zal zitten die moeilijk verkopen in de winkel.
En de vergelijking met online verkoop is niet geheel terecht. Winkels zijn vaak gebonden aan hogere prijzendoor extra belastingtarieven, vaste lasten en een MSRP waar ze niet onder kunnen. Ik zie vaker dit soort producten die vaak onder MSRP verkocht worden.
Daarnaast verzendkosten. Leuk als je veel verschillende verkopers ziet die deze dingen los verkopen. Houd er ook rekening mee dat alles wat niet door de brievenbus past je 5-7 euro extra kost.
Ik denk dat ik daarmee genoeg heb gezegd over dit onderwerp.
MitchDeBaas
2 jaren geleden
Ik ga hierbij ook het mysterybox verhaal afronden door nog even een update te geven over mijn incomplete box, ik heb een mailtje gestuurd naar de support met wat erin zat en of t klopte, ik dacht dat er wat miste. Dit bleek te kloppen.

Ik kreeg een keurig mailtje met een excuus en of ik het wilde ophalen of wilde laten verzenden. En een dag later lag het netjes in de brievenbus.

Heel blij met de oplossing, petje af
 bijgewerkt door MitchDeBaas 2 jaren geleden
Will-e
2 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Om 18:48 een mail gehad van DPD dat het bezorgd is, maar niet bij mij in ieder geval. :/


Daarom ik maak ik altijd de opmerking bij mijn bestellingen als volgt: Graag versturen met Postnl.

Dat helpt mij altijd met mn bestellingen, postnl heeft veel betere service imo
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Ik heb deze topic een beetje gevolgd en wat ik vreemd vind is dat mensen zo verbaasd zijn dat dit gebeurt.
Je geeft een ondernemer de kans om willekeurige producten te verkopen en op te vullen tot een bedrag van 200 of 350 €.
Het is toch gewoon super logisch dat daar producten in komen die niet of minder verkocht worden en mindere waarde hebben.



Ik denk zeker dat het logisch is dat er minder lopende producten worden aangeboden in een mysterybox.
Echter is de omschrijving van het aangeboden product dan behoorlijk misleidend, als het daar enkel om zou gaan.

In jou stukje staat “Je geeft een ondernemer een kans” dat vind ik persoonlijk interessant. Voor mij is een kans geven, bv kleur bekennen, je ware aard tonen, of hoe je het wil zien. Ik denk dat jij insinueert dat ondernemen enkel gaat over geld verdienen, immers geef je een ondernemer een kans om…

Een recht krijgen betekend niet dat je deze maar kan gebruiken naar invulling zonder daar kritiek ofwel feedback op te krijgen.

Om vervolgens een aanname te doen van de verwachtingen van de kopers van dit product en daarmee proberen een goed punt te maken. Tja, das zo subjectief, kennelijk vind je kritiek of feedback sws iets wat lastig is, dus heb je hier een onderwerp buiten jezelf waar je op kan ageren? Onee, wacht nu doe ik hetzelfde.

Feedback krijgen is positief.

Met een aantal aannames die feedback wegwuiven is een ballon die wat mij betreft niet op gaat.
FouteWillem
2 jaren geleden
Hoe je het wend of keert.
Het product in deze vorm of staat is niet iets waar veel Bazaar of Magic-klanten blij van worden.
Het is veel te veel in het straatje van Bazaar en diens magazijn-opruiming.
Daarnaast is het product niet zoals omschreven en aangeprezen.
-Niet echt uniek
-Niet echt naar waarde
-Veel incourante producten
-Veel incomplete producten ( 50 sleeves van maar 1 soort bijv ->je kan er net niks mee)
-Geen Werelddeal !!!

En dat is hard gezegd gewoon misleidend.
Aan de Bazaar om daar mee om te gaan zoals ze willen naar aanleiding van de feedback.
Doen ze dat niet of doen ze daar laconiek over ,kunnen ze op hun beurt er weer op rekenen dat ze volgend jaar minder boxen gaan verkopen.
Hun "kans" om dan iets van incourante producten te verkopen zakt dan behoorlijk.
jjbvd1993
2 jaren geleden
Helemaal mee eens
Ik snap ook dat ze er niet alleen hun best verkopende boosters in stoppen, maar slecht verkopende boosters/decks/signature spellbooks en vervolgens voor “€100+” aan ontzettend slechte kwaliteit deckboxen en sleeves erbij doen is gewoon erg zuur, en dan als klap op de vuurpijl nog de toon in de mailtjes die je vervolgens terug krijgt.

Over BoM helpen in deze zware tijden, volgens mij valt het wel mee hoe zwaar ze het hebben, als je kijkt naar de banners over de langere verwerkingstijden van bestellingen door de grote drukte
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Hoe je het wend of keert.
Het product in deze vorm of staat is niet iets waar veel Bazaar of Magic-klanten blij van worden.
Dat is onwaar. Er zijn ook veel erg tevreden klanten, alleen die hoor je niet (ook omdat niet iedereen op het forum komt). Je kunt daar op basis van dit topic compleet geen uitspraak over doen. Dat is ook alles wat ik over dit topic te zeggen heb, ik ben nog nooit binnen 20 kilometer van de Mystery box dit jaar geweest .
Veekeren
2 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Dat is onwaar. Er zijn ook veel erg tevreden klanten, alleen die hoor je niet (ook omdat niet iedereen op het forum komt). Je kunt daar op basis van dit topic compleet geen uitspraak over doen. Dat is ook alles wat ik over dit topic te zeggen heb, ik ben nog nooit binnen 20 kilometer van de Mystery box dit jaar geweest .


Inderdaad kan FouteWillem daar in principe geen uitspraak over doen. Maar na die constatering zeg je zelf dat er veel erg tevreden klanten zijn, en zowel dat het er veel zijn als dat ze zelfs ERG tevreden zijn, zijn beweringen die ik ook nergens gestaafd zie Maar dat kan aan mij liggen.
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden (Typo)
FouteWillem
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
4 uren geleden
Dat is onwaar. Er zijn ook veel erg tevreden klanten, alleen die hoor je niet (ook omdat niet iedereen op het forum komt). Je kunt daar op basis van dit topic compleet geen uitspraak over doen. Dat is ook alles wat ik over dit topic te zeggen heb, ik ben nog nooit binnen 20 kilometer van de Mystery box dit jaar geweest .


Inderdaad kan FouteWillem daar in principe geen uitspraak over doen. Maar na die constatering zeg je zelf dat er veel erg tevreden klanten zijn, en zowel dat het er veel zijn als dat ze zelfs ERG tevreden zijn, zijn beweringen die ik ook nergens gestaafd zie Maar dat kan aan mij liggen.


Drop the mic, Veekeren



Maar ik vind het ook wel prima zo.
Bazaar doet namelijk veel meer dingen wel erg goed
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik ga niet in op aantallen omdat dat geen openbare informatie is, maar je mag me op mijn woord vertrouwen . Of niet, maar ik hoop dat mijn reputatie nog niet zo gekelderd is
Veekeren
2 jaren geleden
Je hoeft ook niet in te gaan op aantallen. Ingaan op de methode om aan de informatie te komen waar deze conclusie op gebaseerd is kan ook al genoeg zijn om het niet vrij van onderbouwing te laten

Maar laat beter ook maar hoor, ik vind de damagecontrol zo niet echt lekker overkomen t.b.h. Alles is al wel gezegd. Waarschijnlijk ben ik bovengemiddeld kritisch, ik vind namelijk ook de reacties van de kopers van "de werelddeal met een unieke samenstelling van toffe producten" vrij mild

Hoop dat iedere betrokkene er veel plezier aan heeft en/of wat van geleerd heeft!
jjbvd1993
2 jaren geleden
Geleerd, zeker
Plezier, op zich ook
€200 aan plezier? Absoluut niet

De antwoorden vanuit de persoon bij BoM waarmee ik contact heb gehad over de mystery box vind ik zeer slecht, totaal geen inlevingsvermogen en naar het lijkt ook rotsvast in z’n mening. Ik heb een gedeelte van mijn box retour gestuurd, die is vandaag bezorgd in Delft, ik ben benieuwd of ik daar nog een reactie op zal krijgen, maar we gaan het zien. Voor mij in ieder geval sowieso de laatste (en eerste) mystery box. M.i. zou het netjes zijn als een van de eigenaren (Ralf of Jan) er nog hun zegje over zouden doen. (MagnusMagicus ik zie jou eigenlijk altijd als de baas hier op het forum, maar weet dat je niks met de dozen te maken hebt (misschien had dat nog teleurstelling kunnen voorkomen haha).
Ralf
2 jaren geleden
Bedankt allemaal voor het geven van feedback op de Mystery Gift Boxen. Het is hartverwarmend om te lezen hoe betrokken iedereen in deze community is met de inhoud van de Mystery Gift Box. Zelfs community members die er geen hebben gekocht voorzien ons uitgebreid van feedback.

We hebben de discussie gevolgd en de feedback uitgebreid bestudeerd. Veel van de feedback nemen we mee bij het verbeteren van een volgende editie. Hoewel de feedback in dit topic overwegend kritisch is, krijgen we daarnaast ook enthousiaste reacties via andere kanalen, ook deze feedback weegt mee.

Wat opvalt is dat verschillende doelgroepen (zoals beginnende spelers, commander spelers en competitieve spelers) anders reageren op de inhoud van de Mystery Gift Box. Daaruit trekken we een belangrijke les die meegenomen wordt in een volgende editie. Ik kan alvast verklappen dat de inhoud en namen van toekomstige Mystery Gift Boxen afgestemd worden op verschillende doelgroepen. Dit komt ten gunste van de tevredenheid, maar gaat wel ten koste van een beetje Mystery...

De laatste posts in dit topic zijn vooral een herhaling van eerdere reacties, daarom is het meeste in dit topic denk ik wel gezegd. We houden het topic tot vanavond open zodat er nog gelegenheid is om op deze reactie te reageren.

Nogmaals dank voor jullie input!
SceneFizza
2 jaren geleden
Ai, het hotste BoM-topic haalt blue Monday 2022 niet, das jammer, want ik ga de box morgen kado doen.
Nu zullen ‘we’ nooit weten hoe deze ontvangen zal worden, op die specifieke dag, door een beginnende speler.

Dan rest mij 1 vraag ofwel verzoek, gaat het topic weer open in de loop van december2022?
jjbvd1993
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik kan alvast verklappen dat de inhoud en namen van toekomstige Mystery Gift Boxen afgestemd worden op verschillende doelgroepen. Dit komt ten gunste van de tevredenheid, maar gaat wel ten koste van een beetje Mystery...

Dat is denk ik een heel goede stap, doet niks aan de teleurstelling die nu al is ontstaan, maar zal dit voor de volgende jaren in ieder geval beperken

Mag ik nog vragen om een beetje zelfreflectie? (ik weet oprecht niet wie binnen BoM de samenstelling van de boxen dit jaar heeft bedacht, dus aan wie deze vraag gericht is) Maar terugkijkend op het hele process van de aankondiging van de boxen (waar het grootste deel van de reacties op het forum/onder de producten erg enthousiast was), naar het openen van de boxen (waar het grootste deel van de openbare feedback neutraal tot (zeer) negatief was (behalve via de geheime kanalen uiteraard ), tot de afhandeling van de klachten en negatieve feedback. (ik hoorde dat er bij sommige mensen tegemoedkomingen waren, ikzelf was niet echt tevreden over de antwoorden die ik kreeg, mocht je er meer info over willen, dan kan je mij een PB sturen ).

Op de vraag voor retourzending is echter nooit een eenduidig antwoord gekomen, en de (wettelijk verplichte) documenten voor retourzending staan niet op de website. Ik snap dat het een grijs gebied is met 'random' boxen (ookal kunnen we het willekeurige aspect van de mystery 'gift' boxes ondertussen wel wegstreepen), maar als ik dit stukje van de disclaimer lees, vraag ik mij toch af wat er mogelijk is.

"Je kunt een product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het product dient dan wel compleet te zijn en in oorspronkelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn of waarvan de verpakking beschadigd is of incompleet zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Tenzij het een consumenten aankoop op afstand betreft, dan zal er in dit geval een bedrag gerekend worden dat benodigd is voor de afprijzing."


Ik ben benieuwd, zoals eerder gezegd vond ik BoM tot dit product een super vriendelijk bedrijf, zowel on-line als in de winkel, maar het is de laatste herinnering in zo'n geval die blijft hangen
Veekeren
2 jaren geleden
Ik ben nog wel geneigd om te reageren op de (ook door MagnusMagicus gemaakte) opmerking over dat "zelfs community members die er geen gekocht hebben reageren". Wellicht is het emotie wat ertoe leidt dit te benadrukken, maar "Op het Magic: the Gathering forum kun je over alles wat met Magic te maken heeft praten." - en dat is ook wat hier in dit topic gebeurt. Het is iets wat in onze community plaatsvindt en een aantal van ons intrigeert. Zo reageer ik bijvoorbeeld ook niet alleen op kaarten die ik bezit.

Ik verwacht echter wel dat velen (in ieder geval ik ) normaliter terughoudend zijn als het kritischer over BoM gaat in zaken als assortiment en prijsstelling, uit respect naar de gastheer. Niet dat dat anders aan de orde van de dag zou zijn (mijn positieve beeld van BoM is door dit topic dan ook geenszins beïnvloed), maar het maakt een kritische noot wel meer uniek.
FouteWillem
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik ben nog wel geneigd om te reageren op de (ook door MagnusMagicus gemaakte) opmerking over dat "zelfs community members die er geen gekocht hebben reageren". Wellicht is het emotie wat ertoe leidt dit te benadrukken, maar "Op het Magic: the Gathering forum kun je over alles wat met Magic te maken heeft praten." - en dat is ook wat hier in dit topic gebeurt. Het is iets wat in onze community plaatsvindt en een aantal van ons intrigeert. Zo reageer ik bijvoorbeeld ook niet alleen op kaarten die ik bezit.

Ik verwacht echter wel dat velen (in ieder geval ik ) normaliter terughoudend zijn als het kritischer over BoM gaat in zaken als assortiment en prijsstelling, uit respect naar de gastheer. Niet dat dat anders aan de orde van de dag zou zijn (mijn positieve beeld van BoM is door dit topic dan ook geenszins beïnvloed), maar het maakt een kritische noot wel meer uniek.


Ik sta er 100% precies zo in.
Complimenten voor de verwoording.

Moet niet uitmaken of iemand de box wel of niet koopt om daar een mening over te kunnen hebben.
We zijn niet helemaal van het achterlijke soort en kunnen de producten best naar waarde inschatten.
We zijn wel erg betrokken met de community en daarom ook deze feedback.
Mocht er door deze topic inderdaad nieuwe en betere soorten Box-variaties voortkomen is dat alleen maar positief voor alle betrokkenen .
Een Commander Mystery Box
Of een Starter Mystery Box
Een Standard Mystery Box
En dan allemaal in gradaties van Regular tot Royal.
Dat klinkt mij nu al fantastisch in de oren.
FouteWillem
2 jaren geleden
Quote:
18 uren geleden
Ik ga niet in op aantallen omdat dat geen openbare informatie is, maar je mag me op mijn woord vertrouwen . Of niet, maar ik hoop dat mijn reputatie nog niet zo gekelderd is


Jouw Reputatie is nog precies zoals hij was
Maar dat is ook afhankelijk van perceptie
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top