Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Nieuwe Judge Promo's

Bittemommy
10 jaren geleden


Zijn nu bekend!

Bron: hier
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
ichi
10 jaren geleden
Wew! weer vette kaarten. Maar een 2e keer Vindicate? (ik weet niet of ze dat vaker doen). Niet dat het mij uitmaakt; ik vind het een vette kaart ^^
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat verbaasde mij ook, maar het kan wel natuurlijk .
jeroen3h
10 jaren geleden
Kaarten komen wel meerdere keren als special terug toch? Zie Duress en Duress
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De ene was een Arena League Promo en de andere een FNM promo. Niet dat er enorm veel verschil in zit, maar toch een ander 'soort' promo. Dit zijn beide Judge foils, wat volgens mij wel voor het eerst is .
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Aan de database toegevoegd:


Harakesh
10 jaren geleden
Zo die Vindicate is echt SUPER mooi zeg ... damn!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De twee nieuwste Judge promo's zijn:


MagnusMagicus
9 jaren geleden
Vandaag was er een artikel op de site van Wizards dat er nu voor het eerst meer dan 5.000 judges wereldwijd zijn. In dat artikel maakten ze ook de nieuwe judge foils bekend. Ik heb ze in de database gezet. Dit zijn ze:











thewoodcutter
9 jaren geleden
Awesome. Ook wel heel cool dat ze nu ook geliefde commanders als judge foil uitbrengen. Die Hanna gaan we proberen te bemachtigen.
NederNakkeR
9 jaren geleden
ooooh, die Hanna moet ik hebben voor: [d]8258[/d]
Harakesh
9 jaren geleden
Die Elesh Norn is BRUUT zeg! En sja, een Force of Will reprint zat er al jaren aan te komen, of dit iets gaat doen voor de oude versie ... denk het niet.
Eclavyrr
9 jaren geleden
Die gaat HEEL erg gewild worden onder de Legacy/Vintage spelers die hun decks willen pimpen. Ik wil die Hannah.... artwork door Therese Nielsen = [Yes, please]
Morph
9 jaren geleden
Ik dacht dat Force of Will op de Reserve list stond
thewoodcutter
9 jaren geleden
Volgens mij is de hoeveelheid van die force of will judge promo's nou ook weer niet zo groot. Deze gaat alleen naar judges die andere judges gecertificeerd hebben. Hoeveel zullen dat er zijn? 1000?

En er is voor promo versies toch een uitzondering mogelijk op de reserve list?
 bijgewerkt door thewoodcutter 9 jaren geleden
Harakesh
9 jaren geleden
Force staat niet op de reserve list.
thewoodcutter
9 jaren geleden
Inderdaad... zie Reprint policy
Green14
9 jaren geleden
Die Hanna is echt super mooi. En de Elesh Norn, Grand Cenobite is ook gaaf met die tekst.
robbertvanderkleij
9 jaren geleden
Holy shit... foil FoW!
Xarian
9 jaren geleden
Er komen veels te veel zwarte Judge kaarten...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top