Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[Q02] Challenger Decks 2019

Skywise
5 jaren geleden
Aangekondigd via Gavin Verhey op Twitter, een nieuwe set van 4 Challenger Decks is onderweg voor April 2019! https://twitter.com/GavinVerhey/status/1083803959716769792?s=09

Meer info volgt binnenkort, al kunnen we afgaande op Gavin zijn tweet verwachten dat het concept ongewijzigd is. Welke decks verwachten jullie?

Releasedatum: 12 april 2019
MSRP: 29,99
BuidingMage
5 jaren geleden
Hopelijk zitten de Phoenix en Teferi erin
 bijgewerkt door BuidingMage 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik denk Golgari Explore, Esper Control, Gruul Monsters en Izzet Drakes
nielsbap
5 jaren geleden
ik vermoed dat de prijs dan voor veel spelers aan de hoge kant ligt
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Ik denk Golgari Explore, Esper Control, Gruul Monsters en Izzet Drakes


Dit zou ook mijn gok zijn.
De decks zullen wel weer iets meer focussen op de decks die uitroteren. Met Explore, Esper Control en Gruul Monsters kan Wizards hier mooi Jadelight Ranger, Rekindling Phoenix, Vraska, Relic Seeker, Carnage Tyrant, Vraska's Contempt, Search for Azcanta en dergelijke in stoppen. En Izzet Drakes (zonder Arclight Phoenix) lijkt me ook een makkelijke keuze, omdat de sleutelkaarten van dat deck verder niet zo duur zijn. Plus, het deck kan nog wel even mee en is makkelijk te upgraden.

U/W Teferi decks hebben eigenlijk alleen Teferi als win-con, en om nou 4 Teferi's in een deck van 30 euro te stoppen... dat gaat Wizards dus niet doen, die vermoed ik dan ook niet hier.
Sunitram
5 jaren geleden
Zou nog best kunnen dat de Phoenix wel (weliswaar als one-of, maar toch) in een van deze decks zit. Toen de vorige lichting uitkwam waren Hazoret the Fervent, Walking Ballista en Chandra, Torch of Defiance ook stevig aan de prijs en die zaten ook gewoon in de decks. Heelheelheel misschien dat we Karn, Scion of Urza nog in een deckje terug gaan zien?

Ben sowieso hyped over dit product. De vorige lichting zat ook meer dan prima in elkaar!
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Nice! Ben benieuwd!

Quote:
6 uren geleden
Ik denk Golgari Explore, Esper Control, Gruul Monsters en Izzet Drakes


Zou inderdaad goed kunnen. Al zou Golgari Explore van mij best mogen ontbreken. Tjongejonge wat een irritant deck vind ik dat
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
De decklijsten: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/challenger-decks-2019-03-18

- U/R Control
- Mono Red
- Mono White Aggro
- Golgari Explore

Opvallende reprints: Arclight Phoenix, Rekindling Phoenix, Sulfur Falls, Legion's Landing, Vraska, Relic Seeker, Overgrown Tomb, Jadelight Ranger en History of Benalia.

Opvallende afwezigen: Teferi, Hero of Dominaria, Search for Azcanta, Vraska's Contempt, Assassin's Trophy, Vivien Reid, Nexus of Fate en Karn, Scion of Urza.

Best aardige deckjes lijkt me. Maar toch wel weer aanzienlijk minder value dan de vorige reeks Challenger Decks (Een complete halvering aan het aantal rares en mythics in de decks!) ...
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
marcoboth
5 jaren geleden
De decks zien eruit als een prima start om het uit te bouwen tot standaard decks die nog steeds relevant zijn. Daarnaast zitten in alle decks wel wat boeiende kaartjes. Top!
LeKrutes
5 jaren geleden
Zien er inderdaad netjes uit.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post LeKrutes 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top