Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Release data nieuwe series

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Blocks bestaan niet meer. Er komen nu alleen nog maar losse grote sets uit, waarbij het mogelijk is dat meerdere sets op dezelfde wereld zich afspelen, maar dat hoeft niet. En ja, voor nu is de Core Set weer jaarlijks terug.

Er worden nu 2x per jaar grote announcements gedaan wat er het komende half jaar uit gaat komen. Dus daar even op wachten voor meer info.

Wat momenteel bekend is, staat op de Release data pagina, en dat zijn 2 Ravnica sets. Maar wat daarna komt, dat weten we nog niet.
sibrand
5 jaren geleden
Volgens mij komt er elk jaar weer een core set, gevolgd door drie sets. Er zijn inderdaad drie Ravnica sets, maar van de laatste is de naam noch niet bekend.

Edit: geninja'd door Magnus
 bijgewerkt door sibrand 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Milk!
BuidingMage
5 jaren geleden
Er komen toch 3 ravnica sets?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja, klopt. Even teruggezocht, en in de 2018 spring announcement day is dat aangekondigd:

Quote:
...We'll be spending three sets on Ravnica as we gear up for the final showdown with Bolas himself...

Quote:
...we're spending a third set on Ravnica as well—but we're not quite ready to talk about it yet. Just know that while the setting will be Ravnica, the focus will be on the culmination of the story and not the guilds.
Luc
5 jaren geleden
De vaste tijdstippen zijn prima maar het lijkt er inderdaad op dat de markt wordt overspoeld met nieuwe sets waarbij je steeds meer geld mag neerleggen om mee te kunnen met de massa.
Sunitram
5 jaren geleden
Het lijkt inderdaad zo. Magic is een spel dat op vreselijk veel verschillende manieren gespeeld wordt en kan worden. Wizards is, naast onze favoriete leverancier van cardboard crack, nog altijd een bedrijf en die proberen het beste uit die markt te halen.

Dus komen er reprint sets voor mensen die graag Eternal formats spelen (de Masters); Commander sets voor de Commander spelers; Standard moet doorlopen, want anders loopt de aanwas van nieuwe kaarten spaak; en komt er met enige regelmaat een fun-set uit (Battlebond, Conspiracy, Unstable) voor de casual spelers. Moet je alles van alles kopen? Nee, kijk gewoon naar wat jouw speelstijl is en koop daar producten van. Of nog beter: koop losse kaarten, want een boosterbox kopen om één bepaalde kaart te krijgen is best een riskante onderneming.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
De vaste tijdstippen zijn prima maar het lijkt er inderdaad op dat de markt wordt overspoeld met nieuwe sets waarbij je steeds meer geld mag neerleggen om mee te kunnen met de massa.


Volgens mij een opmerking die al ongeveer 25 jaar terugkomt als het om Magic (en welk CCG dan ook) gaat. We hebben geloof ik ooit 5 standard sets in een jaar gehad, dat is nu niet meer zo. Vind het zelf een prima schema.
Ronaldo19865
5 jaren geleden
Weet iemand wanneer de nieuwe producten voor 2019 bekend worden gemaakt? Groeten, Glenn
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, niet echt eigenlijk....maar volgens mij weten we niks na januari, dus ik verwacht het wel deze maand eigenlijk.
Dordledum
5 jaren geleden
Vol verwachting klopt ons hart?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ze doen het met opzet, maar het is me nog een beetje onduidelijk waarom
Slagbroder
5 jaren geleden
Heel kleine update: Core Set 2020 en Commander 2019 aangekondigd: Link
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dank! Ik heb de Release data pagina bijgewerkt met alle nieuwe info!
RoyalZer0
4 jaren geleden
Weet iemand de Release Data van Modern Horizons? Dankjewel!
holydinges
4 jaren geleden
Quote:
1 minuut geleden
Weet iemand de Release Data van Modern Horizons? Dankjewel!


Vandaag
thewoodcutter
4 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Weet iemand de Release Data van Modern Horizons? Dankjewel!

Vandaag.
RoyalZer0
4 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Quote:
15 minuten geleden
Weet iemand de Release Data van Modern Horizons? Dankjewel!


Vandaag
Quote:
13 minuten geleden
Quote:
15 minuten geleden
Weet iemand de Release Data van Modern Horizons? Dankjewel!

Vandaag.

Dankuwel! kan ik meteen wat booster halen!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb de Release data pagina maar weer even bijgewerkt .
RoyalZer0
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb de Release data pagina maar weer even bijgewerkt .
Dat is mooi! Dankjewel Magnus!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top