Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Release data nieuwe series

Dordledum
4 jaren geleden
Is al bekend wanneer de C18 previews beginnen?

En weten we nog helemaal niets over de rest van het jaar?
BluezamX
4 jaren geleden
c19 spoilers beginnen 17/18 juli 2018, tijdens een of ander event. Er is ook al bevestigd dat het om 4 decks zal draaien.

Verder is dit bekend over MagicFest promo's:
A special Sol Ring Commander promo (foil and non-foil) with new art by Mark Tedin will be released at Grand Prix Las Vegas, just before the release of Commander 2019.[2] It will be available through Commander events at MagicFests throughout the year, and at select conventions in 2020.
Bron: LinkGavin Verhey (July 1, 2019). "Did y'all see this sweet new Sol Ring promo". Twitter.

De volgende expansion, codename Archery, released op 4 oktober 2019. Er is geconfirmed dat het een nieuwe (nog niet eerder expansion) Plane is, al kan ik daar geen sources voor vinden. Er wordt gedacht aan Kaldheim of Vrynn, of een nieuw concept. Hiernaast, van Blogatog:

strangetriumphcheesecake asked: Back in August you teased "After many years, I finally managed to do it! : )" (codename guacamole). Has this been released yet?

I’m not sure about the codename, but the thing I’ve been trying to do forever is Archery.

Bron: Blogatog
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Cool, dank. Ik noteer het weekend van 28/29 september dan alvast voor de prerelease!
Dordledum
4 jaren geleden
Wordt de Release data pagina nog geactualiseerd?
Dordledum
4 jaren geleden
Ik mis de hype voor een december product, afgelopen jaren was dat meestal een Mastersset, verbaast me erg dat Wizards niks uitbrengt tussen ELD en Theros, met name met het oog op de feestdagen.
bartist
4 jaren geleden
Wat is eigenlijk het eerst volgende product wat uit komt?
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Wat is eigenlijk het eerst volgende product wat uit komt?


Volgens mij Theros Beyond Death, 24 januari.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
De pl... dat duurt nog wel ff... tegen die tijd komt ELD en WAR draften mij ook wel de neus uit op Arena
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Ik mis de hype voor een december product, afgelopen jaren was dat meestal een Mastersset, verbaast me erg dat Wizards niks uitbrengt tussen ELD en Theros, met name met het oog op de feestdagen.


Mee eens. Ik mis de hypefactor een beetje. In principe is hier de Mystery Booster voor, maar aangezien deze pas in de lente echt uitkomt werkt dat niet zo mee. Magic Game Night 2019 is ook niet het product om mij dat enthousiasme te geven.

Quote:
2 minuten geleden
De pl... dat duurt nog wel ff... tegen die tijd komt ELD en WAR draften mij ook wel de neus uit op Arena

Ja, inderdaad. Meestal gaat m'n gold meteen de deur uit, maar nu zit ik al over de 10.000 puur omdat ik geen zin heb in de drafts.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
1 maand geleden
Wordt de Release data pagina nog geactualiseerd?


Mijn nederige excuses, dat ben ik blijkbaar al een flinke tijd helemaal vergeten! Hij is nu weer up to date, met topics aangemaakt voor elk product!
Dordledum
4 jaren geleden
Goed bezig
Katala
4 jaren geleden
Is er nog enig vooruitzicht op nieuwe Amonkhet achtige sets?
TheRobinros
4 jaren geleden
Amonkhet is voornamelijk Egyptische mythologie. Als je nou een paar honderd jaar vooruit en een paar honderd kilometer naar het noorden gaat, kom je bij de Griekse mythologie, en dat is Theros. Laat dat nou net de eerst volgende set zijn!

Ik verwacht niet al te snel een "Return to Amonkhet", als zelfs ooit. De laatste keer had Nicol Bolas grondig huisgehouden met/op die planeet, daar is niet veel van over
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
11 maanden geleden
Ik verwacht niet al te snel een "Return to Amonkhet", als zelfs ooit. De laatste keer had Nicol Bolas grondig huisgehouden met/op die planeet, daar is niet veel van over

Ruines / Pyramides opgraven, mummies, reprint van Archaeological Dig, van mij mogen ze!

Totaal ongerelateerd: Is er nog geen release datum bekend voor Kaldheim?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden

Totaal ongerelateerd: Is er nog geen release datum bekend voor Kaldheim?


Nee, 5 februari
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ik unsticky dit topic, het is niet bij te houden
Dordledum
2 jaren geleden
Wat vinden we van de meest recente announcements?

De rest van dit jaar boeit me zelf niet zoveel, maar volgend jaar dus wel een Commander draft set in Baldur's Gate, nieuwe Double Masters en 2 sets in Dominaria, terug naar the Brothers War!

Hyped voor 2022!

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/what-happened-magic-showcase-2021-08-24
MitchDeBaas
2 jaren geleden
ja ik vind het ook wel vet, alleen de SL lopen nu wel uit de hand... (fortnite?!?!?)
en ik zie de kamagawa set nog niet helemaal voor me met al die neon referenties.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Niks mis met Fortnite Secret Lairs, kan alleen maar nieuwe spelers aantrekken . Ik weet van Fortnite niet meer dan dat het (volgens mij ) een first person shooter is met wat maffe karakters . Aan de andere kan heb ik vroeger wel Streetfighter 2 gespeeld op de SNES
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top