Release data nieuwe series

MalcolmS
2 jaren geleden
Als een voornamelijk limited enthousiast vind that het nu wel echt wat te veel aan het worden is.
Met 8 draftable sets per jaar krijg je nauwelijks de kans meer om een format echt te leren kennen of jr krijgt alweer de volgende door je strot geduwd.

Ook de variatie vind ik nu juist veel minder worden. Ik bedoel, zowel double masters en commander legends kwamen slechts een jaar geleden uit en nu gaan we over een jaar alweer een deel 2 krijgen. Als je dit vergelijkt met de tijd tussen bijvoorbeld conspiracy 1 en 2 dan is dat echt een wereld van verschil.
Als hierdoor zelfs de speciale extra sets niet speciaal meer voelen, kan dat voor mij toch echt wel een genadeklap betekenen
Eclavyrr
2 jaren geleden
Ik heb eens op mijn gemakje door de announcements heen gekeken, sommige waren wel interessant, maar het is wel inderdaad een beetje iets voor iedereen. Mijn mening?

- Jumpstart 2 / Historic Horizons
Hier zal ik wel wat uitpikken op de digitale release, maar op papier boeit me de set niet zo veel.

- Midnight Hunt / Crimson Vow / Kamigawa Neon Dynasty / Streets of New Capenna / Dominaria United / Brothers War
Singles voor commander en de art card sets kopen en misschien een prerelease meepakken, ik speel geen standard dus verder niet super interessant voor mij.
Digitaal zal ik wel het nodige meepakken, aangezien ik een F2P Arena speler ben en dus veel drafts doe voor mijn coins
De Dominaria en Brothers set vind ik nog wel interessant vanuit een lore oogpunt gezien.

- Commander Legends 2: Baldur’s Gate
Alvast geld reserveren voor boxen en live drafts/sealed. Deze set raakt me hard op twee punten: Commander en D&D, dus dat wordt weer een complete set bij elkaar krijgen
MOAR DUNGEONS!

- Double Masters
Qua investment is dit meestal wel een goede set, dus als ik wat geld over heb neem ik wel een box. Maar ik ben eerder geneigd ook hier gewoon voor wat singles te gaan.

- Unfinity
Un sets zijn meestal wel een grinnik waard, maar niet mijn geld. Ben benieuwd naar de Spasic Lands en de Space Shocks, als die een beetje gave art hebben ga ik wat singles halen.

- Commander Collection Black
Deze is wel een must, wordt eind vd maand besteld zodra de centjes binnen zijn

- MtG Secret Lairs
Ik heb letterlijk geen enkele MtG secret lair gezien die me voorlopig ook maar een bout kan hachelen, dus skip. De art reeksen zagen er erg mooi uit, maar die legacy planeswalkers zijn lelijk, onleesbaar, compleet onbegrijpelijk voor nieuwe spelers en een totale verspilling van karton.

- Warhammer 40.000
Nope. Warhammer Fantasy was ik keihard op ingegaan, maar W40k is niet mijn ding.

- Lord of the Rings
LotR is ontzettend gaaf, en wellicht dat ik de set doe sparen, maar ik hoef hier niets van in mijn decks. Maar die discussie ga ik niet weer aanwakkeren.

- Fortnite
Leuk voor de liefhebbers, niets voor mij. Het spel zelf is wel ok, maar was er gauw op uitgekeken. Speel ik liever Minecraft

- Street Fighter
De Street Fighter set wil ik eventueel nog wel overwegen vanwege twee redenen. Of vier als ook Cammy wordt geprint.
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Een van de Secret Lairs is "Math is for blockers", en bevat de volgende kaarten:

Brazen Borrower (3/1)
Vindictive Lich (4/1)
Meandering Towershell (5/9)
Ohran Frostfang (2/6)
Thragtusk (5/3)

Waarom deze kaarten? Wat hebben die met "Math is for blockers" te maken? Nou, check de power en toughness eens van de kaarten:

3/1 4/1 5/9 2/6 5/3

Zie je het nog niet?

Nee?

Dit is pi: 3,141592653

BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Dit is pi: 3,141592653




Ha, die was me nog niet opgevallen. Ik dacht dat het gewoon zo'n typische "De artist bepaalt" set was
Flut123
2 jaren geleden
Ik vind het wel jammer dat de LotR set pas in 2023 uitkomt tho.
albodacious
1 jaar geleden
Quote:
1 jaar geleden
Ik vind het wel jammer dat de LotR set pas in 2023 uitkomt tho.
Mee eens, een van de interessantere crossover IP's . LOTR heeft meer gemeen met magic dan bijvoorbeeld Fortnite...
Luc
1 jaar geleden
Dat is zeker waar en gelukkig is er zoveel product dat de crossovers me steeds minder doen. D&D en LOTR kan ik ook nog wel inkomen. Maar zie liever toch nieuwe werelden binnen de multiverse of het opnieuw bezoeken van bestaande werelden. Lorwyn, Ixalan, het feit dat we hier naar terug gaan vind ik vele malen leuker dan bv. transformer/walking dead/stranger things varianten.
 bijgewerkt door Luc 1 jaar geleden
Luctor
1 jaar geleden
LOTR ben ik ook wel benieuwd naar. Sowieso Elves en Dwarfs zijn al creatures uit Magic, dus dat past prima.
Teferi1163
1 jaar geleden
Hoe kan het dat er nu opeens zoveel (of lijkt dat maar zo) sets zo snel achter elkaar uitkomen?
Eclavyrr
1 jaar geleden
Dat is een opmerking die ik vaker hoor, sowieso heb ik het idee dat sinds Hasbro de WotC tent runt er veel meer geprint word. Op zich heeft dat niet slecht te zijn, betekend dat staples makkelijker te krijgen worden, maar het is wel af en toe erg vermoeiend en ik heb het idee dat je niet eens de tijd krijgt om aan sets te wennen
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
Luctor
1 jaar geleden
Quote:
6 minuten geleden
ik heb het idee dat je niet eens de tijd krijgt om aan sets te wennen
Dit heb ik ook. Voor je het weet, is er alweer een nieuwe set uit.
Lavinius
1 jaar geleden
Ja, als nieuwere speler (iets meer dan anderhalf jaar op mijn teller) moet ik zeggen dat ik ook iets trager de sets wil zien komen. Om nog maar te zwijgen van de letterlijk honderden SLD's die ze over te toonbank laten rollen tegen ondemocratische prijzen...
Ikemen
1 jaar geleden
Hai ook een nieuwe speler hier (1 jaartje)
Het is wel erg veel en erg snel om alles te verwerken idd.
Vooral omdat ik nog 30 jaar om in te halen heb
Maar als je al lang speeld lijkt mij meer cards the better.

Ik doe nu aleen de standard sets checken en de extra sets voor wat het is.
offspring
1 jaar geleden
Zelf probeer ik alle nieuwe kaarten wel gezien te hebben, volg de preview seasons best nauwgezet, probeer af en toe een podcast mee te pikken met de top-x kaarten van een set (Command Zone, EDHRec Cast, Magic Mics bijvoorbeeld), en ik kan bevestigen dat het eigenlijk nauwelijks nog te doen is om alle nieuwe kaarten echt te kennen. In het verleden lukte me dat beter. Toegegeven twee kinderen hebben helpt daar niet bepaald bij, die kosten best wat tijd.

Maar, de andere kant van het verhaal, ik hoorde vorige week ook een interessante uitspraak. Vruuger, toen Commander relatief nieuw was, kwam je regelmatig kaarten tegen op tafel die je nog niet kende. De introductie van zó veel nieuw karton (zowel nieuwe Legendary creatures als simpelweg kaarten "in de 99") zorgt er ook voor dat je meer variatie op tafel krijgt. Er zit wel wat in dat dat toegevoegde waarde heeft, vind ik.
Ikemen
1 jaar geleden
ja inderdaad bij standaard zie je vaak de zelfde decks en kaarten die dan meta zijn.
bij commander kom je in aanraking met veel verschillende kaarten.
AncientOne
9 maanden geleden
Was deze crossover al bekend?
https://magic.wizards.com/en/products/doctor-who
Justian2002
9 maanden geleden
Yup! Die was al bekend!
Eclavyrr
5 maanden geleden
Komen er bij bazaar toevallig sleeves met Artwork voor de Doctor Who decks uit? De decks worden binnenkort gereleased en ik moet er nog sleeves voor halen.
Twigwalker
5 maanden geleden
Helaas is hier nog niets over bekend, het zou zonde zijn als ze het niet doen, maar aangezien er zo dicht op de release nog niets over bekend is verwacht ik niet dat we ze voor de release binnen hebben.
Eclavyrr
5 maanden geleden
Op zich geen probleem, dan ga ik wat reguliere sleeves bij jullie bestellen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top