Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[RNA] Ravnica Allegiance

Skywise
5 jaren geleden
Zojuist aangekondigd: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/2018-spring-announcement-day-2018-05-18
Set 2 van een nieuw Ravnica drieluik, release na Guilds of Ravnica!

"Darkness is coming to Ravnica. A conflict that could tear apart the world itself looms large, and the fragile peace between the guilds is strained to its breaking point. Now, with everything on the line, it's time to step up, prove your loyalty, and fight for your guild."

Focus ligt op de overige 5 guilds: Azorius, Rakdos, Gruul, Simic en de Orzhov. Alle guilds krijgen een nieuwe look en een nieuwe mechanic.

Releasedatum: 25 januari 2019
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Hoewel we nog middenin het Guilds of Ravnica spoiler season zitten, heeft Wizards de arts getoond van de vijf shocklandjes uit Ravnica Allegiance:

Godless Shrine

Blood Crypt

Stomping Grounds

Hallowed Fountain

Breeding Pool
Eclavyrr
5 jaren geleden
Was dan inmiddels bevestigd dat dit de shock lands zijn? Bij de eerste release van deze art is alleen gezegd dat het art is voor een landje van guild x van die set. Alhoewel ik zelf ook wel denk dat je gelijk heb t

Trouwens, waarom heeft de set als Afkorting RNA? Nu denk ik constant dat het iets te maken heeft met ribonucleinezuur (sorry rare hersens).
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Was dan inmiddels bevestigd dat dit de shock lands zijn? Bij de eerste release van deze art is alleen gezegd dat het art is voor een landje van guild x van die set. Alhoewel ik zelf ook wel denk dat je gelijk heb t


De artist van de Godless Shrine, Jenn Ravenna heeft zelf gepost dat het haar werk is voor de nieuwe Godless Shrine shockdual. De arts zijn als geheel door Wizards gepost, en je weet hoe gek ze zijn op cycles. 99,9% confirmed dus
Eclavyrr
5 jaren geleden
NIce! Me likey!
Het is ook erg mooie artwork
Dordledum
5 jaren geleden
Hallowed Fountain vind ik iets minder, maar is wel herkenbaar met de RTR art, de Dissension versie was de mooiste. De andere 4 zijn zeker leuk en vooral de Godless Shrine is erg mooi.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
BuidingMage
5 jaren geleden
Naast de Hallowed Fountain vind ik ze juist allemaal een beetje tegenvallen, maarja smaken verschillen.
kolonelnick
5 jaren geleden
Omg geef mij die stomping grounds art op een alles!! <3
Sunitram
5 jaren geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]

Ik ben trouwens ook groot fan van deze Stomping Grounds!
koffiemelk
5 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]


Off-topic:
In reactie daarop
Ook de personen die op deze trap lopen zijn ook beduidend uit verhouding vergeleken met de trapdelen, zowel het bovenste als het onderste deel.

Fuck de trap formule! 2x aantrede + 1x optrede is tussen de 570/630mm.

FYI: Ja... ik ben een bouwkundige


On-topic:
Ik vind de arts super! Snap allen niet waarom het logo van Orzhov zo dik in beeld is en bij alle andere arts daar niets op staat... maar goed dat is dan weer mijn gekke hoofd. Zal wel ontwerpvrijheid zijn.
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]


Off-topic:
In reactie daarop
Ook de personen die op deze trap lopen zijn ook beduidend uit verhouding vergeleken met de trapdelen, zowel het bovenste als het onderste deel.

Fuck de trap formule! 2x aantrede + 1x optrede is tussen de 570/630mm.

FYI: Ja... ik ben een bouwkundige


On-topic:
Ik vind de arts super! Snap allen niet waarom het logo van Orzhov zo dik in beeld is en bij alle andere arts daar niets op staat... maar goed dat is dan weer mijn gekke hoofd. Zal wel ontwerpvrijheid zijn.

Voor de niet-bouwkundigen onder ons deze link...
BuidingMage
5 jaren geleden
Is het trouwens wel zeker dat dat geen Simic Growth Chamber is? Ik vind de art zo standaard
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
Is het trouwens wel zeker dat dat geen Simic Growth Chamber is? Ik vind de art zo standaard

De Bounce Lands zoals de Growth Chamber zitten niet in Guilds of Ravnica en dus hoogstwaarschijnlijk ook niet in Ravnica Allegiance. Die zijn te goed in Limited heeft Wizards volgens mij ooit eens geroepen. En Wizards gaat ook niet zomaar een vijftal arts posten waarvan er een uiteindelijk voor een heel ander soort landje bedoeld is
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Skywise
5 jaren geleden
Op de site van Wizards valt te lezen dat de releasedatum voor Ravnica Allegiance nu bekend is: 25 januari 2019. Tot op heden had Wizards alleen "januari" gecommuniceerd als releasemaand.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga de Release data aanpassen!
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
15 dagen geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]


Demonen, zombies, draken, alles kan maar een roltrap niet??

Skywise
5 jaren geleden
Melissa DeTora en Donald Smith van Wizards hebben gisteren tijdens hun MTG Arena Stream (per ongeluk?) verklapt dat Dovin Baan de nieuwe guildleader wordt van de Azorius in Ravnica Allegiance. Dat verklaart ook meteen de Thopters in de nieuwe artwork van Hallowed Fountain

In totaal steunen 5 van de 10 guilds het plan van Nicol Bolas was eerder al bekend, en dat zijn alle Guilds met een Planeswalker aan het roer. We hebben nu dus bevestiging dat naast de Izzet en Golgari in ieder geval de Azorius bij Bolas aansluiten. Welke twee andere Guilds zouden dat ook doen? Orzhov (Kaya, Ghost Assassin dook laatst al op in promotiemateriaal) en Gruul (Domri Rade stond een paar keer vermeld op flavor text in Guilds of Ravnica)?
BuidingMage
5 jaren geleden
Wait, Azorius + Bolas? Azor was toch de gast die Bolas wilde opsluiten?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ja ok, maar Azor zit vast op Ixalan zonder Planeswalker spark
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Ja ok, maar Azor zit vast op Ixalan zonder Planeswalker spark

Blijft dezelfde guild toch?
Quote:
21 dagen geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]

Kan best toch? De binnenkant ziet er iig wel gezellig uit, lekker groot kampvuurtje
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top