Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

Skywise
5 jaren geleden
Er komt ook dit keer weer een Mythic Edition met speciale Planeswalkers... https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/ravnica-allegiance-mythic-edition-2019-01-10

En spoilers:











Dordledum
5 jaren geleden
Hoe werkt die Sphinx in Commander? Qua deck restricties?
BluezamX
5 jaren geleden
Ik denk dat het werkt als een omgekeerde Devoid, en je hem dus wel mag includen.
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
De shinx heeft alle kleuren net als Transguild Courier. Wat ik wel apart vind is dat ze die color indicator niet hebben toegevoegd. Zoals ze dat doen bij flip kaarten. Maar of je deze mag spelen in commander in een mono blauw deck heb ik geen idee van.

Gatebreaker ram, het 3e schaap van het spel. Denk dat ik maar eens een echt janky commander gate deck ga maken. Misschien komt er in de set hierna nog een kaart die 5 kleuren legendary is die geeft om gates.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Ik loop een beetje achter maar de wat???? Ahhh!!!! Captive Audience heeft twee verschillende your in de tekst staan

En weer een hoop leuke upgrades voor commander decks Aminatou, the Fateshifter kan [k]Eyes Everywhere[/k] wel leuk gebruiken.

Tome of the Guildpact Lijkt me ook wel een lekkere kaart in een hoop decks
hallowman3
5 jaren geleden
Beiden Transguild Courier en de nieuwe sphinx hebben een colour identity van WUBRG, je mag deze dus alleen spelen in een 5 colour commander deck.
Eclavyrr
5 jaren geleden
RNA Mythic Edition krijgt een betere, internationale distributie via de Ebay shop van Hasbro ipv hun eigen janky webstite. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt warm wordt van de gekozen Planeswalkers. Dack, Karn en Tamiyo zijn prima kaarten, Sorin is ok, maar niet echt leuk om mee te spelen, Jaya en Ajani zijn jank en Domri en Kaya hebben tot nu toe voor mij nog niet de wauw factor gehad die ik wel bv bij de nieuwe Dovin of Vraska had, alhoewel Domri wel potentie heeft.

Karn, Scion of Urza
Tamiyo, the Moon Sage
Sorin Markov
Jaya Ballard
Ajani, Mentor of Heroes
Dack Fayden
Domri, Chaos Bringer
Kaya, Orzhov Usurper
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Beiden Transguild Courier en de nieuwe sphinx hebben een colour identity van WUBRG, je mag deze dus alleen spelen in een 5 colour commander deck.


Dit klopt helemaal.
LeKrutes
5 jaren geleden
Had al zoon vermoede. Had wel die color indicator verwacht.
Triskelion88
5 jaren geleden
Cavalcade of Cavalty is wel een top kaart voor boros of goblin deze trigger op iedere creature die attacked toch?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Had al zoon vermoede. Had wel die color indicator verwacht.


Die color indicator werkt niet echt voor 5 kleuren, dat is niet goed zichtbaar.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
2 uren geleden
Beiden Transguild Courier en de nieuwe sphinx hebben een colour identity van WUBRG, je mag deze dus alleen spelen in een 5 colour commander deck.


Dit klopt helemaal.


Dacht ik ook al, fijn dat het even duidelijk uitgesproken is.

Quote:
3 uren geleden
Ik loop een beetje achter maar de wat???? Ahhh!!!! Captive Audience heeft twee verschillende your in de tekst staan


huh? wat bedoel je?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Hij bedoelt dat het "your" in de eerste zin slaat op degene die de spell speelt, en de tweede "your" is degene die de enchantment krijgt, en dat is nooit dezelfde persoon. Maar hij legt zout op slakken, het is gewoon correcte Magic regels .

De Bazaar of Magic Ravnica Allegiance spoiler is trouwens weer bijgewerkt en wordt (zo goed als) dagelijks bijgewerkt vanaf de officiele spoiler van Wizards!
Dordledum
5 jaren geleden
En zelfs dat klopt niet, your verwijst in beide gevallen naar dezelfde speler (you).

your is een bezittelijk voornaamwoord en zowel your opponent als your life total verwijst naar dezelfde you.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Quote:
5 minuten geleden
En zelfs dat klopt niet, your verwijst in beide gevallen naar dezelfde speler (you).

your is een bezittelijk voornaamwoord en zowel your opponent als your life total verwijst naar dezelfde you.


Your is toch de controller in Magic? Dan zou "Your life total becomes 4" alleen je tegenstander affecten.
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
ah, nu snap ik em.... fair point. ik zat alleen naar grammaticafouten te zoeken en niet naar logica.
Sunitram
5 jaren geleden
Doet me denken aan een mooie Terry Pratchett quote:

“[...] but she was not Her. The Egregious Professor of Grammar and Usage would have corrected this to "she was not she," which would have caused the Professor of Logic to spit out his drink.”
Dordledum
5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Goede defender kaartjes, m'n Arena Arcades brew is happy
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top