Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[RNA] Ravnica Allegiance

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik ga dit weekend alle kaarten toevoegen. Hopelijk vanavond al, maar ik ga ook Keyforge spelen dan
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Hij bedoelt dat het "your" in de eerste zin slaat op degene die de spell speelt, en de tweede "your" is degene die de enchantment krijgt, en dat is nooit dezelfde persoon. Maar hij legt zout op slakken, het is gewoon correcte Magic regels .

Ik was niet aan het slakken

Ik was me eerst aan het afvragen waarom je jezelf dat allemaal aan zou willen doen.

Toen viel het kwartje.
AncientOne
5 jaren geleden

Ik zag eerst Salamander Drake hier niet in staan, dus ik was teleurgesteld dat die waarschijnlijk niet echt was? (was nl wel èrg goed!)


Effe gegoogled, hij heet dus Pteramander, en bestaat echt! Mijn favoriete kaart uit de set!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Krabbel
5 jaren geleden
Komen de Tokens en Emblems ook nog online te staan?
bartist
5 jaren geleden
Zijn de tokens al bekend gemaakt? Of heb ik iets gemist?
Morph
5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Woei weer 13 tokens voor de verzameling erbij en dan nog even kijken wat er uit Mythic Edition en de Guild Kits aan toknes komt rollen (mijn klapper is het wel aardig aan het begeven hahahaha)
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Het heeft even geduurd, maar hier is hij:

De Bazaar of Magic Ravnica Allegiance spoiler, helemaal compleet!

Prijzen en voorraad worden vandaag gedaan, foils volgen vlak voor de release zoals gewoonlijk en ik ga mijn best doen om vandaag ook de tokens/emblems online te krijgen! tokens staan online!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Sunitram
5 jaren geleden
Ik weet niet zeker waar ik het moet posten, maar dit leek me de meest logische plek:

Er zit een spelfout in de titel van de hulppagina voor Adapt, die heet nu Adept
Eclavyrr
5 jaren geleden
Wanneer kunnen de guild kits voor RNA besteld worden?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Ik weet niet zeker waar ik het moet posten, maar dit leek me de meest logische plek:

Er zit een spelfout in de titel van de hulppagina voor Adapt, die heet nu [help]adept[/help]


Oeps! Het is nu Adapt
BluezamX
5 jaren geleden


Dan zou het wel heel toevallig zijn dat iedere Guild maar 1 mythic bekend heeft... Ook al meen ik mij wel te herinneren dat iemand een Prime Speaker Vannifar promo speelde...
JEV
5 jaren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Quote:
3 uren geleden
Voor de liefhebbers, dit is de complete lijst van alle pre-releasepromo's, deze zijn geverifieerd (ofwel in hand, of gezien op pre-release of op evilbay met plaatjes). Gesorteerd per factie en met de mythic bovenaan.
..


Iedere Rare of Mythic kan toch een prereleasepromo zijn?
(en daarmee is dit lijstje dus overbodig?)

Normaalgesproken wel, maar deze set heeft speciale guild packs met een seeded booster voor die kleuren en niet alle rares passen daar bij blijkbaar.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Quote:
57 minuten geleden
Dan zou het wel heel toevallig zijn dat iedere Guild maar 1 mythic bekend heeft... Ook al meen ik mij wel te herinneren dat iemand een Prime Speaker Vannifar promo speelde...

Dat is ook geen toeval, het spiegelt gelijk aan de Guilds of Ravnica. 40 promos, 8 per guild. Hoewel, opvallend genoeg, de rare splitkaarten deze keer geen promo's zijn. Werd lang vanuit gegaan, maar met wat zoekwerk, kwam ik toch tot 7 rares per guild, zonder de splitkaarten.

En de Prime Speaker Vannifar bestaat niet als promo. Dat was een lucky guy die een foil opende. Als je beeldbewijs hebt, zal ik het geloven... de simic Hydroid Krasis heb ik echter zeker als promo gezien (die heeft iemand al voor mij geritseld )
BluezamX
5 jaren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Dan zou het wel heel toevallig zijn dat iedere Guild maar 1 mythic bekend heeft... Ook al meen ik mij wel te herinneren dat iemand een Prime Speaker Vannifar promo speelde...

Dat is ook geen toeval, het spiegelt gelijk aan de Guilds of Ravnica. 40 promos, 8 per guild. Hoewel, opvallend genoeg, de rare splitkaarten deze keer geen promo's zijn. Werd lang vanuit gegaan, maar met wat zoekwerk, kwam ik toch tot 7 rares per guild, zonder de splitkaarten.

En de Prime Speaker Vannifar bestaat niet als promo. Dat was een lucky guy die een foil opende. Als je beeldbewijs hebt, zal ik het geloven... de simic Hydroid Krasis heb ik echter zeker als promo gezien (die heeft iemand al voor mij geritseld )


Zou ook kunnen dat mijn geheugen Prime Speaker Vannifar en Zegana, Utopian Speaker door elkaar haalt.
thewoodcutter
5 jaren geleden
De Zegana, Utopian Speaker bestaat inderdaad wel degelijk als promo.
Shish
5 jaren geleden
Die heb ik ook tegenover me gehad, mooie promo. Ik ben best teleurgesteld met m'n promo's. Vanuit Orzhov trok ik Lumbering Battlement als promo en van Rakdos kreeg ik Awaken the Erstwhile als promo
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Die heb ik ook tegenover me gehad, mooie promo. Ik ben best teleurgesteld met m'n promo's. Vanuit Orzhov trok ik Lumbering Battlement als promo en van Rakdos kreeg ik Awaken the Erstwhile als promo


Oeh, Pijnlijk. Awaken the Erstwhile is echt onspeelbaar in limited...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 322 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top