[RNA] Ravnica Allegiance

Eclavyrr
29 dagen geleden
Was dan inmiddels bevestigd dat dit de shock lands zijn? Bij de eerste release van deze art is alleen gezegd dat het art is voor een landje van guild x van die set. Alhoewel ik zelf ook wel denk dat je gelijk heb t

Trouwens, waarom heeft de set als Afkorting RNA? Nu denk ik constant dat het iets te maken heeft met ribonucleinezuur (sorry rare hersens).
Darksoul93
29 dagen geleden
Quote:
4 minuten geleden
Was dan inmiddels bevestigd dat dit de shock lands zijn? Bij de eerste release van deze art is alleen gezegd dat het art is voor een landje van guild x van die set. Alhoewel ik zelf ook wel denk dat je gelijk heb t

De artist van de Godless Shrine, Jenn Ravenna heeft zelf gepost dat het haar werk is voor de nieuwe Godless Shrine shockdual. De arts zijn als geheel door Wizards gepost, en je weet hoe gek ze zijn op cycles. 99,9% confirmed dus
Eclavyrr
29 dagen geleden
NIce! Me likey!
Het is ook erg mooie artwork
Dordledum
29 dagen geleden
Hallowed Fountain vind ik iets minder, maar is wel herkenbaar met de RTR art, de Dissension versie was de mooiste. De andere 4 zijn zeker leuk en vooral de Godless Shrine is erg mooi.
 bijgewerkt door Dordledum 29 dagen geleden
BuidingMage
29 dagen geleden
Naast de Hallowed Fountain vind ik ze juist allemaal een beetje tegenvallen, maarja smaken verschillen.
kolonelnick
28 dagen geleden
Omg geef mij die stomping grounds art op een alles!! <3
Sunitram
28 dagen geleden
[Deze post kan een land art voor je leven verpesten. Ye be warned.]

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

[Einde mogelijk land art verpestende tekst.]

Ik ben trouwens ook groot fan van deze Stomping Grounds!
koffiemelk
28 dagen geleden
Quote:
15 minuten geleden

Ik zit me echt af te vragen hoe die bovenste trap van de Blood Crypt werkt. De treden zijn 2, misschien 3 keer zo hoog als die van de trap eronder en ze lopen schuin af. Misschien hanteert de Rakdos voor hun Blood Crypts hetzelfde principe als de muren van Mordor? "Not built to keep enemies out of Mordor, but to keep them in."

Off-topic:
In reactie daarop
Ook de personen die op deze trap lopen zijn ook beduidend uit verhouding vergeleken met de trapdelen, zowel het bovenste als het onderste deel.

Fuck de trap formule! 2x aantrede + 1x optrede is tussen de 570/630mm.

FYI: Ja... ik ben een bouwkundige

On-topic:
Ik vind de arts super! Snap allen niet waarom het logo van Orzhov zo dik in beeld is en bij alle andere arts daar niets op staat... maar goed dat is dan weer mijn gekke hoofd. Zal wel ontwerpvrijheid zijn.
AncientOne
28 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden

Off-topic:
In reactie daarop
Ook de personen die op deze trap lopen zijn ook beduidend uit verhouding vergeleken met de trapdelen, zowel het bovenste als het onderste deel.

Fuck de trap formule! 2x aantrede + 1x optrede is tussen de 570/630mm.

FYI: Ja... ik ben een bouwkundige

On-topic:
Ik vind de arts super! Snap allen niet waarom het logo van Orzhov zo dik in beeld is en bij alle andere arts daar niets op staat... maar goed dat is dan weer mijn gekke hoofd. Zal wel ontwerpvrijheid zijn.

Voor de niet-bouwkundigen onder ons deze link...
BuidingMage
28 dagen geleden
Is het trouwens wel zeker dat dat geen Simic Growth Chamber is? Ik vind de art zo standaard
Darksoul93
28 dagen geleden
Quote:
20 minuten geleden
Is het trouwens wel zeker dat dat geen Simic Growth Chamber is? Ik vind de art zo standaard

De Bounce Lands zoals de Growth Chamber zitten niet in Guilds of Ravnica en dus hoogstwaarschijnlijk ook niet in Ravnica Allegiance. Die zijn te goed in Limited heeft Wizards volgens mij ooit eens geroepen. En Wizards gaat ook niet zomaar een vijftal arts posten waarvan er een uiteindelijk voor een heel ander soort landje bedoeld is
 bijgewerkt door Darksoul93 28 dagen geleden
Darksoul93
13 dagen geleden
Op de site van Wizards valt te lezen dat de releasedatum voor Ravnica Allegiance nu bekend is: 25 januari 2019. Tot op heden had Wizards alleen "januari" gecommuniceerd als releasemaand.
 bijgewerkt door Darksoul93 13 dagen geleden
MagnusMagicus
13 dagen geleden
Ik ga de Release data aanpassen!
n4ppy
13 dagen geleden
Quote:
15 dagen geleden

Demonen, zombies, draken, alles kan maar een roltrap niet??

Darksoul93
7 dagen geleden
Melissa DeTora en Donald Smith van Wizards hebben gisteren tijdens hun MTG Arena Stream (per ongeluk?) verklapt dat Dovin Baan de nieuwe guildleader wordt van de Azorius in Ravnica Allegiance. Dat verklaart ook meteen de Thopters in de nieuwe artwork van Hallowed Fountain

In totaal steunen 5 van de 10 guilds het plan van Nicol Bolas was eerder al bekend, en dat zijn alle Guilds met een Planeswalker aan het roer. We hebben nu dus bevestiging dat naast de Izzet en Golgari in ieder geval de Azorius bij Bolas aansluiten. Welke twee andere Guilds zouden dat ook doen? Orzhov (Kaya, Ghost Assassin dook laatst al op in promotiemateriaal) en Gruul (Domri Rade stond een paar keer vermeld op flavor text in Guilds of Ravnica)?
BuidingMage
7 dagen geleden
Wait, Azorius + Bolas? Azor was toch de gast die Bolas wilde opsluiten?
MagnusMagicus
7 dagen geleden
Ja ok, maar Azor zit vast op Ixalan zonder Planeswalker spark
BuidingMage
7 dagen geleden
Quote:
26 minuten geleden
Ja ok, maar Azor zit vast op Ixalan zonder Planeswalker spark

Blijft dezelfde guild toch?
Quote:
21 dagen geleden

Kan best toch? De binnenkant ziet er iig wel gezellig uit, lekker groot kampvuurtje
kolonelnick
7 dagen geleden
Vreemd genoeg ben ik niet verrast, dat isperia dood zou gaan dat wisten wel al, dus iemand moest die guild overnemen. Dit kon natuurlijk lavinia zijn, maar vanuit een story standpunt is het veel interessanter om de law guild juist aan bolas te geven. Orzhov wordt hoogstwaarschijnlijk kaya omdat ze in die promotie art is te zien. Verder zit er verrassend veel gruul in guilds of ravnica (in vergeleiking tot de andere guilds) en zijn ze best openlijk aan het rioten lijkt mij. Dus domri lijkt mij een prima keus als laatste pion van bolas.
Wat ik dan vooral erg interessant vind is hoe dat rakdos zich tegen bolas zal keren, zal het hem weinig interesseren en blijft ie doorfeesten? Of gaat hij echt samen werken met andere guilds.
MagnusMagicus
6 dagen geleden
Ik bedoel dat Azor al lange tijd (duizenden jaren?) niets met Azorius te doen heeft gehad, dus geen invloed meer heeft daar.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL