Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

SDCC Promo's 2018

Skywise
5 jaren geleden
Klein nieuwtje, maar wellicht toch wel een eigen topic waard dacht ik. Elk jaar wordt er op de San Diego Comic Con een speciale verzameluitgave verkocht met vijf Planeswalkers in een hele unieke art stijl. De oplage is dus extreem beperkt en verder nergens te koop, maar de promo's zijn wel altijd heel bijzonder.



 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
sibrand
5 jaren geleden
Zijn al deze walkers nou afgebeeld met hun oudere "counterpart"?
Ik weet alleen niet wie degene bij Gideon is
MarcelN
5 jaren geleden
Wauw... deze art is echt briljant.. Terese Nielsen is toch wel een van de meesters onder de artists..
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Zijn al deze walkers nou afgebeeld met hun oudere "counterpart"?
Ik weet alleen niet wie degene bij Gideon is


Alison Luhrs van WotC heeft op haar Twitter een uitleg gegeven over de vijf Planeswalkers en hun connectie met het personage naast hen op de art (Linkje). Naast Gideon staat Sera, omdat hij gelooft in dezelfde idealen
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Deze zijn wel extreem mooi
Triskelion88
5 jaren geleden
ontzettend gaaf, dit soort art zag je vroeger geloof ik meer
thewoodcutter
5 jaren geleden
Wow, onder de indruk. Mooi werk weer van Terese Nielsen.
Ik hoop op prints.
BuidingMage
5 jaren geleden
Deze zijn echt super tof! Hopelijk komt de Jace in ieder geval in de buurt van iets betaalbaars, die art is echt super cool
bartist
5 jaren geleden
Buiten het feit dat Gideon eruit ziet alsof hij een bak koffie te weinig heeft gedronken, zijn het stuk voor stuk supermooie arts!
(ik heb echt niets beters te doen)



Ben vooral fan van Chandra, die eindelijk gewoon een keer bad-ass word afgebeeld zonder dat haar haar in de fik staat!
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
carlovdm
5 jaren geleden
Damn deze zijn idd een prachtig staaltje artwork!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Erg mooi! Ik heb de kaarten toegevoegd aan de database!
Dordledum
5 jaren geleden
Vermoedelijk wel in de prijscategorie "als ik de loterij win".
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De meeste andere SDCC promo's zijn volgens mij (heb het niet gecheckt ) tussen de 50 en 100, waarbij de meeste wel meer richting de 50 gaan dan de 100.
Dordledum
5 jaren geleden
300 voor een setje is gemiddeld van voorgaande jaren (heb even gegoogled). Dat is veel, maar valt me nog mee. Bang dat deze iets duurder zullen zijn door de grote Terese Nielsen - fan club.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 14 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top