Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

Dordledum
4 jaren geleden
Magic: The Gathering Reveals New Secret Lair  Series With Wild Art:

https://www.ign.com/articles/2019/11/25/magic-the-gathering-reveals-new-secret-lair-drop-series-with-wild-art

Fancy verzamelspul. Ik ben wel geinteresseerd eigenlijk.

Van die Eldraine foil snow-basics moet ik sowieso 3 setjes hebben
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
sibrand
4 jaren geleden
Wel een beetje jammer dat ze alleen van de WotC shop te krijgen zijn, dus met erg veel verzendkosten, anders had ik er wel eentje van gekocht.
Dordledum
4 jaren geleden
Er zijn 7 setjes en ik ben verdeeld, maar wacht nog even de spoilers af ik een paar los ga kopen of een volledig pakketje.

Die Eldraine snow basics en Bitterblossom vind ik wel heel gaaf, maar de poesjes en Graveyard setjes boeien me minder.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Wizards heeft hier alle kaarten gespoiled.

Let wel: elke set is maar 1 dag te koop en alleen op secretlair.wizards.com! Ze kosten $29.99 of $39.99 per stuk.

De eerste set is alleen op 3 december 2019 te koop, de tweede alleen op 4 december, etc. Je kunt ook de 7 sets in 1x kopen en die kost $199.99, maar is alleen op 2 december te verkrijgen.

In dit Wizards artikel wordt nog wat achtergrond verteld.

Hier zijn de arts:















Dordledum
4 jaren geleden
Ah, nice. Ik hou het bij een paar pakjes snow lands dan.
Flut123
4 jaren geleden
ik ga de exsplosion sounds kopen ze zijn zo cool ik had nooit gedacht dat bijvoorbeeld goblin king weer zou worden gereprint
BluezamX
4 jaren geleden
Ze zijn ook overal legal waar de kaart momenteel legal is, dus je mag ze nog eens spelen ook!
jackbrace
4 jaren geleden
Die Bitterblossem met tokens (en samen een panorama vormen) is zeker nice, maar vraag me af wat verzenden + import kost...
Krabbel
4 jaren geleden
Ik ga denk ik de OMG KITTIES! halen, en wellicht de Kaleidoscope Killers ook nog.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik vermoed dat je ook nog belasting moet betalen, al weet ik dat niet zeker
Dordledum
4 jaren geleden
Ik denk wel dat dit allemaal op de secundaire markt nog veel duurder gaat zijn, dus als je iets echt wil, kan je het beter nu direct kopen.
jackbrace
4 jaren geleden
Uit de FAQ van Wizards - Secret Lair:

DDP Countries – Taxes, Tariffs and Custom Fees are payed on purchase.

Australia, Austria, Belgium, Canada, Cyprus, Czech Republic, Germany, Denmark, Spain, Finland, France, Greece, Croatia, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Sweden, Slovenia, Slovakia, United Kingdom.
offspring
4 jaren geleden
Perfect moment om een heel hippe Bitterblossom aan te schaffen!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik hoop dat jullie wat te pakken gaan krijgen en er blij mee zijn . Dit is geen product voor mij
offspring
4 jaren geleden
Ook niet echt voor mij, al vind ik de snow-covered landjes prachtig. Ik kijk in dit soort gevallen, net als bij de From the Vault en Signature Spellbook series, vooral of er kaarten bij zitten die een reprint krijgen waardoor het prijstechnisch interessant wordt. En dat is in het geval van Bitterblossom zeker zo, zo lijkt het.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik zat zelf te denken om Kaleidoscope Killers te halen, omdat ik niet verwacht dat die binnenkort gereprint gaan worden en uit een trade aspect, maar gezien de prijs is dat waarschijnlijk niet rendabel.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Over 5 uur gaat de eerste drop (de box van alle zeven) in de verkoop. Gaat iemand daarvoor?
Jeff
4 jaren geleden
Mocht het niet geheel duidelijk zijn (voor mij was het in ieder geval niet duidelijk), de shop voor Secret Lair vind je hier:

https://secretlair.wizards.com/
Krabbel
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Over 5 uur gaat de eerste drop (de box van alle zeven) in de verkoop. Gaat iemand daarvoor?


Ja, ik ga later vandaag waarschijnlijk de hele set halen, afhankelijk van de extra kosten
Dordledum
4 jaren geleden
Komen de losse kaarten ook op de site?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top