Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ik word licht enthousiast van de vogeldoos, vooral omdat ik 4 van de 5 kaarten wel wil spelen .
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
39 minuten geleden
Ik word licht enthousiast van de vogeldoos, vooral omdat ik 4 van de 5 kaarten wel wil spelen .


Die vind ik ook wel erg mooi inderdaad, jammer dat ze niet foil zijn.
carlovdm
3 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Ik word licht enthousiast van de vogeldoos, vooral omdat ik 4 van de 5 kaarten wel wil spelen .


Die met de vogels zijn inderdaad bijna allemaal wel speelbaar, al is Dovescape misschien wel een flauwe kaart. Wel prachtige art!
Thorsten
3 jaren geleden
Vandaag mijn eerste secret lair binnen gekregen. De ornithological studies. Mooie kaarten en geen productie fouten waar ik enig sinds voor vreesde.

Zat ook een leuke extra bij in de vorm van een foil Nicol Bolas, Dragon-God.

Nu de kaarten nog in de commander decks verwerken.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Er komt nog een nieuwe Secret Lair, binnenkort wordt aangekondigd wat er in zit!
burtyoungsters
3 jaren geleden
Ik hoop de Eldrazi! Past goed bij Zendikar en ze zitten niet in de nieuwe set.
TheRobinros
3 jaren geleden
Voor hen die het nog niet gezien hadden, 9/3 (Amerikaanse datum) is natuurlijk Yargle-dag (van Yargle, Glutton of Urborg), dus is de Secret Lair gevuld met 5 Yargle-gerelateerde kaarten! Fatal Push, Opt, Explore, Anger of the Gods, en Swords to Plowshares.





 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Gijsneus
3 jaren geleden
Leuke selectie die ik prima kan overslaan!
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Leuke selectie die ik prima kan overslaan!


Precies wat ik dacht. Wat een leuke kaarten! Maar ik hoef ze niet te hebben.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Ja, dit is 7 euro aan kaartwaarde, daar ga ik niet 30 euro voor neertellen, hoe hilarisch cool de art ook is .

Maar leuk voor de Yargle fan .
Thorsten
3 jaren geleden
We hebben wel twee andere drops gemist zie ik. Een honden drop die ik ook niet erg vind gemist te hebben en slimes waarvan ik het wel jammer vind.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Er komt ook een Secret Lair: The Walking Dead met een overlap naar de serie!

MagnusMagicus
3 jaren geleden
Nieuwe Secret Lair bekend gemaakt: Zendikar Revisited!

Met borderless arts, foil of nonfoil van deze kaarten: Admonition Angel, Roil Elemental, Zulaport Cutthroat, Warren Instigator, en Avenger of Zendikar.

https://secretlair.wizards.com/eu/showcasezendikarrevisited

farden10
3 jaren geleden
Wauw, misschien dat ik toch maar een keer een Secret Lair moet halen. Die Admonition Angel en Avenger of Zendikar zijn erg mooi.
Dordledum
3 jaren geleden
Ben ook wel geïnteresseerd! 3 van de 5 (de Landfall kaarten) speel ik in een commander deck. De andere 2 kan ik wel wegruilen.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
De Avenger is gaaf, de rest heb ik niet direct nodig. Hopelijk dat ik die nog een keer zo los op de kop kan tikken
Flut123
3 jaren geleden
Warren Instigator is een hele goede kaart voor goblins, maar ik heb hem al omdat ik Duel Decks: Merfolk vs. Goblins heb gekocht, dus deze ga ik overslaan...
DuAL1tyHQ
3 jaren geleden
Deze wil ik! Hoe kan ik deze reserveren?
Thorsten
3 jaren geleden
Via de bovenstaande link in de post van Magnus kom je op de website waar je over een kleine tien dagen deze lair kan bestellen. Het duurt daarna nog een paar maanden voordat je de kaarten ontvangt.
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Deze wil ik! Hoe kan ik deze reserveren?


Reserveren kan nog niet en de levertijd is lastig in te schatten, maar ergens tussen november en januari zou dit product binnen moeten zijn!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top