Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

MagnusMagicus
4 jaren geleden
De kaarten wel, maar voorraad zou ik niet direct verwachten .

Kan wel even duren, ze moeten wel ergens met goede kwaliteit zijn. Scryfall heeft ze wel, maar dat zijn nog voor een deel foto's. Dus even geduld, maar ik ga ze zeker toevoegen!
Cees007
4 jaren geleden
Zojuist van de pers: de Lair sets bevatten Planeswalkers met Alternatieve glas en lood art. En de pool is niet misselijk. Er zijn uncommon planeswalkers maar ook mythics planeswalkers zoals Nicol Bolas the Dragon God te vinden. Deze zijn allemaal foil en random. Een bizarre verrassing! Er snel bij wezen dus om de sets (compleet) relatief goedkoop te kunnen inslaan.
NJSilverbird
4 jaren geleden
Nice, lees het net. Heeft iemand een idee wat de totale prijs is inclusief shipping naar NL? Wellicht dan meer rendabel om toch de bundle te kopen.

Edit: Holy shit, 70 dollar verzendkosten en belasting. Als je dat per drop moet betalen is het ineens totaal niet meer interessant. 270 dollar voor het hele pakket, terwijl ik eigenlijk alleen geïnteresseerd ben in Bitterblossom en Kaleidoscope Killers en in mindere mate in Bloodghast en een paar goblins, vind ik ook echt niet de moeite waard, zelfs niet als ik een deel van de kosten terug kan verdienen door de rest te verkopen.
 bijgewerkt door NJSilverbird 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Zojuist van de pers: de Lair sets bevatten Planeswalkers met Alternatieve glas en lood art. En de pool is niet misselijk. Er zijn uncommon planeswalkers maar ook mythics planeswalkers zoals Nicol Bolas the Dragon God te vinden. Deze zijn allemaal foil en random. Een bizarre verrassing! Er snel bij wezen dus om de sets (compleet) relatief goedkoop te kunnen inslaan.


Is dit alleen voor de bundle of bij alle drops?
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
40 minuten geleden
Quote:
9 uren geleden
Zojuist van de pers: de Lair sets bevatten Planeswalkers met Alternatieve glas en lood art. En de pool is niet misselijk. Er zijn uncommon planeswalkers maar ook mythics planeswalkers zoals Nicol Bolas the Dragon God te vinden. Deze zijn allemaal foil en random. Een bizarre verrassing! Er snel bij wezen dus om de sets (compleet) relatief goedkoop te kunnen inslaan.


Is dit alleen voor de bundle of bij alle drops?


Alle drops bevatten een extra foil stained glass planeswalker van War of the Spark.
Dordledum
4 jaren geleden
Dat is wel cool, dan koop ik zeker 3 pakjes snow-lands (ik twijfelde nog een beetje over het aantal).
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Nice, lees het net. Heeft iemand een idee wat de totale prijs is inclusief shipping naar NL? Wellicht dan meer rendabel om toch de bundle te kopen.

Edit: Holy shit, 70 dollar verzendkosten en belasting. Als je dat per drop moet betalen is het ineens totaal niet meer interessant. 270 dollar voor het hele pakket, terwijl ik eigenlijk alleen geïnteresseerd ben in Bitterblossom en Kaleidoscope Killers en in mindere mate in Bloodghast en een paar goblins, vind ik ook echt niet de moeite waard, zelfs niet als ik een deel van de kosten terug kan verdienen door de rest te verkopen.


Man wat een verzendkosten. Ik vind ze ook hoog. Alleen bitterblossom is voor mij interessant. Denk dat ik die toch maar keer los moet halen.
Twigwalker
4 jaren geleden
Technische gezien zijn de verzendkosten gratis de 70 euro is belasting.
FabianvL
4 jaren geleden
Die $68 moet de invoerkosten afdekken. Dat gaat om invoerrechten, BTW (beide naar de overheid) en Inklaringskosten (naar de vervoerder). Met dit bedrag nemen ze een ruime marge. Het zou eerder rond de $60 moeten zijn. Nog gekker is, dat het als je twee bundles besteld, dat het dan verdubbeld. De inklaringskosten zijn onafhankelijk van de waarde van het pakket. Dit is alleen logisch als ze de bundles in losse pakketten gaan versturen als je er meer dan 1 besteld.

De inklaringskosten van de vervoerder zijn dus niet afhankelijk van de waarde van het pakket. Bij goedkopere pakketten wordt dit procentueel steeds hoger. Het kan zo maar zijn dat op de losse lairs een euro of 20 aan extra kosten komt.

Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Technische gezien zijn de verzendkosten gratis de 70 euro is belasting.


Wel hoge belasting, meer dan 21% ?
Jeff
4 jaren geleden
Quote:
21 minuten geleden
Wel hoge belasting, meer dan 21% ?


Er zit meer dan alleen BTW bij in volgens mij. Je bestelt een product vanuit de VS en hoe daar belasting op gerekend moet worden is een ingewikkeld verhaal. Als ik het goed begrijp handelt Wizards direct zowel de BTW (lokaal in de staat van verkoop) als invoerrechten (Nederlandse Douane) af en met name die laatste zorgen voor behoorlijke extra kosten. Maar bindt mij er niet op vast dat dit dan zo geregeld is; het zou zomaar kunnen dat ik het fout heb en dat je bij ontvangst nog invoerrechten moet aftikken.
Edit: net even opgezocht. Er wordt naar Nederland verzonden onder "DDP": Delivered Duty Paid. Het bedrag dat je bij Wizards afrekent omvat dan ook alles.
 bijgewerkt door Jeff 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Dank, helder. Als het per pakje dan zo extreem veel extra wordt ga ik toch mijn bestelling van meerdere pakjes heroverwegen.

Maar dat lijkt niet te kloppen met wat ze zeggen:

"Thank you for contacting Wizards of the Coast customer support! We appreciate your interest in the Secret Lair sale. At this time, the costs of shipping and relevant taxes and tariffs will be assessed at the point of sale for each transaction. These costs generally relate to the volume and cost of each transaction so please keep that in mind! Each day’s sale for Secret Lair Drops will be processed and shipped separately to ensure the swiftest shipping and processing time for your order. This does mean we will not be bundling separate day's sales, however, multiple orders of the same drop will be shipped together."

Dan zou je het maar 1 keer moeten betalen.

Ik heb even getest en het is inderdaad 68 dollar per doosje als je de bundel nu besteld. Dat wordt echt achterlijk duur als je meerdere doosjes besteld.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
RobertL
4 jaren geleden
Bij losse drops betaal je waarschijnlijk geen invoerrechten (alleen boven €150). Of de shipping bij losse drops ook gratis is zoals bij de bundle, is helaas nergens te vinden. De BTW moet ook over shipping betaald worden, dus als die aanzienlijk zijn, zal het bestellen van losse drops nogal prijzig worden helaas. Voordeel is wel dat je geen extra kosten aan PostNL hoeft te betalen voor de ‘service’ van vertraging en kosten bij de douane.

Dat Wizards deze kosten niet van tevoren inzichtelijk maakt, vind ik zeer teleurstellend.
NJSilverbird
4 jaren geleden
Naja, als je dus twee verschillende drops wilt, wordt het blijkbaar niet gebundeld. Is er hier iemand die net als ik én Bitterblossom én Kaleidoscope Killers wilt? Dan zou ik twee Bitterblossoms kunnen laten bundelen en de andere persoon twee Killers, zodat we samen goedkoper uit zijn.
FabianvL
4 jaren geleden
Bij de huidige bundle werkt dat ook niet. Als je twee bundles bestelt, betaal je $136, als je er drie bestelt $204. Je betaalt dus gewoon voor elke bundle die je bestelt $68.
 bijgewerkt door FabianvL 4 jaren geleden
RobertL
4 jaren geleden
Daar is niks vreemds aan toch? BTW en invoerrechten zijn een vast percentage van het aankoopbedrag, dus maakt het niet uit als je er meerdere bestelt.
Alleen als je door minder te bestellen onder de €22 of €150 blijft, kan het goedkoper uitvallen.
 bijgewerkt door RobertL 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Alleen als je door minder te bestellen onder de €22 of €150 blijft, kan het goedkoper uitvallen.


Klopt, hoop dat dit doenbaar/betaalbaar is met de individuele drops (onder de 150 dan, onder de 22 is onmogelijk).
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
FabianvL
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Daar is niks vreemds aan toch? BTW en invoerrechten zijn een vast percentage van het aankoopbedrag, dus maakt het niet uit als je er meerdere bestelt.
Alleen als je door minder te bestellen onder de €22 of €150 blijft, kan het goedkoper uitvallen.


Je hebt ook de inklaringskosten van de vervoerder (dhl, usps etc). Die betaal je per pakket en zijn ergens rond de 10-15 dollar, afhankelijk van wie je kiest. Je zou dus verwachten dat je dat niet meerdere keren hoeft te betalen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Even ter info: ik heb er geen probleem mee als men onderling probeert zo handig mogelijk iets te regelen met elkaar, maar laten we er niet een "wie wil deze drops van mij kopen" topic van maken.
Dordledum
4 jaren geleden
Er is een wachtrij van een half uur voor de Bitterblossom.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top