Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

Thorsten
2 jaren geleden
Alpha art Birds of Paradise foil. Nog nooit eerder verschenen. Die kaart gaat goud waard zijn.
 bijgewerkt door Thorsten 2 jaren geleden
axlar
2 jaren geleden
Quote:
8 uren geleden
Alpha art Birds of Paradise foil. Nog nooit eerder verschenen. Die kaart gaat goud waard zijn.
Helaas wel met lelijke nieuwe border.
Dan zijn die twee signet sets mooier. Lijken op de moxen qua stijl en hebben een old style border
 bijgewerkt door axlar 2 jaren geleden
Dordledum
2 jaren geleden
Zelf niet zo'n fan van de hele "terug naar de oude borders" trend. Voor ieder wat in deze drop!
stefke78
2 jaren geleden
Quote:
9 uren geleden
Alpha art Birds of Paradise foil. Nog nooit eerder verschenen. Die kaart gaat goud waard zijn.


Magic kaarten hun gewicht in goud waard. Das al sneller dan je denkt. Vanaf iets meer dan 70 dollar

https://strategy.channelfireball.com/all-strategy/mtg/channelmagic-articles/an-alpha-black-lotus-is-more-valuable-than-plutonium-and-other-fascinating-facts-about-magic/
BluezamX
2 jaren geleden
Die Praetors zijn de eerste die ik ga halen. Een losse Vorinclex, Voice of Hunger is al duurder! En dan heb ik ze meteen alle vijf. Prachtige drop.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Omg, die Saturday Morning D&D drop is hilarisch
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
10 uren geleden
Alpha art Birds of Paradise foil. Nog nooit eerder verschenen. Die kaart gaat goud waard zijn.
Helaas wel met lelijke nieuwe border.
Dan zijn die twee signet sets mooier. Lijken op de moxen qua stijl en hebben een old style border


Maar zijn die signets niet bijna allemaal 1 a 2 euro kaarten? Vind het dan wel schoftelijk duur voor een andere art hoe vet ik ze ook vind!
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 2 jaren geleden
axlar
2 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
Maar zijn die signets niet bijna allemaal 1 a 2 euro kaarten? Vind het dan wel schoftelijk duur voor een andere art hoe vet ik ze ook vind!
al die secret layers zijn schoftelijk duur.. gelukkig zijn ze voor gameplay niet nodig en is het puur bling
Dordledum
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Die Praetors zijn de eerste die ik ga halen. Een losse Vorinclex, Voice of Hunger is al duurder! En dan heb ik ze meteen alle vijf. Prachtige drop.


Op zich eens, ik vind het ook een hele stoere drop in het Phyrexian. Maar omdat ik het niet kan lezen hoef ik het toch niet.
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Het is niet schoftelijk duur, want je hebt deze versies helemaal niet nodig. Boeiend of ze 10 of 500.000 euro zouden kosten, je kunt gewoon de goedkope versie spelen . Dus laat ze er lekker voor vragen wat ze willen .
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Het is niet schoftelijk duur, want je hebt deze versies helemaal niet nodig.


Dit is natuurlijk een redenatie van lik me vestje. Ze zijn wel schoftelijk duur want de kostprijs is heel laag; dit product gaat een flink aantal keer over de kop. Vrijwel alles wat ze ons onder de neus wrijven gaat een flink aantal keer over de kop...

Quote:
41 minuten geleden
Dus laat ze er lekker voor vragen wat ze willen :-).


En dit doen ze dan ook. Zolang er een grote afzetmarkt is melkt Hasbro die koe wel uit.

Ook ik doe mee; zit toch leuk spul tussen. Heb ik het nodig? Nee maar het is wel leuk om mee te spelen.
 bijgewerkt door Gijsneus 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Tja, een Van Gogh is ook duurder dan een afdruk van hetzelfde schilderij

Maar goed, dat is natuurlijk ook niet helemaal hetzelfde. Maar ik zie het probleem niet. Natuurlijk zijn de printkosten laag, maar de artiest moet ook nog betaald worden, dus het is duurder dan alleen printkosten. Maar hoe dan ook, wat is het probleem? Het is een duurdere versie van een hele goedkope kaart. Nou, mooi toch voor de blingers? Die betalen daar dan geld voor en zijn gelukkig. En de rest doet dat niet want het is teveel geld en kan alsnog gewoon de kaart spelen, alleen een andere versie .

Ik wil ook dat alles spotgoedkoop is, maar ik zie geen enkel probleem met Wizards die meer product print. Kan de prijs van de andere versies alleen maar van zakken.
Dordledum
2 jaren geleden
grappig wat jullie zeggen, want een aantal van deze kaarten zijn in Secret Lair nu zelfs goedkoper dan de reeds beschikbare standaard versies. ok, niet de signets, maarja, bling mag ook wat kosten.
Awvanzijl
2 jaren geleden
Wotc kan hun prijs bepalen naar wat zij verwachten dat hun klanten ervoor betalen en niet naar wat het hun kost iets te produceren. Dit is nu eenmaal een feit. Je ziet dat aan de Secret Lair drops, maar ook aan de prijs van bijvoorbeeld MH2, die misschien wel tjokvol waarde zit, maar echt niet heel veel meer kost om te maken dan een gewone set.

Het gekke van Secret Lair is dat je weet wat je koopt en dat je dan gaat rekenen of het het "waard" is. Maar wij allen samen zijn eigenlijk degenen die de waarde bepalen. Het karton, de productie en de logistiek etc komt natuurlijk niet in de buurt van de prijs.

Tja... ik denk dat ik de Praetors ook ga halen, want die vind ik gaaf. En zo draag ik mijn steentje bij aan de gestage prijs stijging die ze merken dat ze kunnen doorvoeren.
Gijsneus
2 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Quote:
2 dagen geleden
Alpha art Birds of Paradise foil. Nog nooit eerder verschenen. Die kaart gaat goud waard zijn.


Magic kaarten hun gewicht in goud waard. Das al sneller dan je denkt. Vanaf iets meer dan 70 dollar

https://strategy.channelfireball.com/all-strategy/mtg/channelmagic-articles/an-alpha-black-lotus-is-more-valuable-than-plutonium-and-other-fascinating-facts-about-magic/


Wat is Frank toch een mooie vent hè :-)
burtyoungsters
2 jaren geleden
Ik moet zeggen dat ik deze secret lair best schappelijk vind. Leuke drops, goede kaarten, mooie artwork. Ik had eigenlijk verwacht dat Wizards die Praetors in 5 verschillende drops zou stoppen. Om het extra uit te melken. Dus 35 euro voor de 5 Praetors vind ik best ok.

Blijft natuurlijk de objectieve observatie dat 35 euro voor 5 stukjes karton heel veel geld is

Maar goed, MTG in zijn algemeenheid is niet de goedkoopste hobby die er is
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Het is niet schoftelijk duur, want je hebt deze versies helemaal niet nodig. Boeiend of ze 10 of 500.000 euro zouden kosten, je kunt gewoon de goedkope versie spelen . Dus laat ze er lekker voor vragen wat ze willen .


"Ik vind" word dan ook gevolgd door een mening
Dordledum
2 jaren geleden
Mark Poole foil pack besteld
 bijgewerkt door Dordledum 2 jaren geleden
RedRax
2 jaren geleden
Ik heb de Secret Lair Supershock Bundle besteld bij WotC, die zou 25 Augustus uitgebracht worden. Tot op heden heb ik nog niks mogen ontvangen.
Kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat met bestellingen die gedaan zijn bij WotC? Krijg je vanzelf een email met een tracking code oid?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ja, je krijgt daar mails over. Kan morgen zijn, kan ook over een paar maanden zijn.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top