Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

FabianvL
4 jaren geleden
Geen gratis verzending voor de Bitterblossom lair. $15 verzendkosten en 10,20 taxes en fees. Totaalbedrag wordt $55,19
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
44 minuten geleden
Geen gratis verzending voor de Bitterblossom lair. $15 verzendkosten en 10,20 taxes en fees. Totaalbedrag wordt $55,19


En voor 2 pakjes (even getest) wordt dat dan 20,40 + 15 en voor 3 pakjes 30,60 + 15 euro

Interessant.
LeKrutes
4 jaren geleden
Zo dat is best prijzig...
Dordledum
4 jaren geleden
Ik vind het meevallen om eerlijk te zijn, in verhouding tot wat ze voor extra kosten rekenden per bundel.
jackbrace
4 jaren geleden
268/200=1,34
55/40=1,375

"Het valt mee", maar eerlijk gezegd ben je dus bijna net zo duur uit (percentueel) als je 1 pack of de hele set koopt (-de korting voor de set) met verzenden en/of tax. Maar helaas voor mij, die Bitterblossom is mij geen 55 waard.
 bijgewerkt door jackbrace 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Het kost een rib uit mijn lijf, maar ik wil toch echt die snow lands hebben (en eigenlijk meerdere pakjes) Ik kan het mezelf alleen zo moeilijk verantwoorden voor deze prijs. Twijfel echt ontzettend.

Nachtje over geslapen. Voor 5 basic lands heb ik geen 55 dollar over, hoe mooi en foil en snow ook.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Verstandig .

Flut123
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Die $68 moet de invoerkosten afdekken. Dat gaat om invoerrechten, BTW (beide naar de overheid) en Inklaringskosten (naar de vervoerder). Met dit bedrag nemen ze een ruime marge. Het zou eerder rond de $60 moeten zijn. Nog gekker is, dat het als je twee bundles besteld, dat het dan verdubbeld. De inklaringskosten zijn onafhankelijk van de waarde van het pakket. Dit is alleen logisch als ze de bundles in losse pakketten gaan versturen als je er meer dan 1 besteld.

De inklaringskosten van de vervoerder zijn dus niet afhankelijk van de waarde van het pakket. Bij goedkopere pakketten wordt dit procentueel steeds hoger. Het kan zo maar zijn dat op de losse lairs een euro of 20 aan extra kosten komt.
nu is het gelijk niet meer interessant voor mij

Quote:
16 uren geleden
Geen gratis verzending voor de Bitterblossom lair. $15 verzendkosten en 10,20 taxes en fees. Totaalbedrag wordt $55,19

ik heb even verder gelezen, dus maar ongeveer de helft ervan?
denken jullie dat het het nog waard is, ongeveer 10 euro per kaart en een gratis planeswalker erbij?
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
17 uren geleden
Geen gratis verzending voor de Bitterblossom lair. $15 verzendkosten en 10,20 taxes en fees. Totaalbedrag wordt $55,19

ik heb even verder gelezen, dus maar ongeveer de helft ervan?
denken jullie dat het het nog waard is, ongeveer 10 euro per kaart en een gratis planeswalker erbij?


Tien euro per kaart is misschien wat optimistisch aangezien het om 1 kaart en 4 tokens gaat.
 bijgewerkt door Twigwalker 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Omdat de kaart in kwestie Bitterblossom is, die gewoon veel waard is, dan is deze drop wel te overwegen valuewise, als je deze versie graag wil hebben. Vind ik.
Flut123
4 jaren geleden
en bij de explosion sounds? dat zijn 5 goblins. die bedoelde ik eigenlijk.
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Tja, hoe veel heb je er zelf voor over? Wij kunnen adviseren wat wij zouden doen, maar het is jouw geld.
Dordledum
4 jaren geleden
Dan krijg je

1x Alt-Art Goblin Bushwhacker
1x Alt-Art Goblin Sharpshooter
1x Alt-Art Goblin King
1x Alt-Art Goblin Lackey
1x Alt-Art Goblin Piledriver

Niet foil geloof ik. De Goblin King en Goblin Lackey zijn redelijke value, de rest is bonus.

In dit geval lijkt het me niet een set waar je winst op gaat maken qua value, maar als je ze graag wil hebben/spelen is de aanschaf zeker verdedigbaar voor deze prijs.

Volgens mij is alleen Bitterblossom en misschien Kaleidoscope de moeite waard voor value.

Restless in Peace en Eldraine Wonderland (ouch, helaas) zijn volgens mij de duds qua value en de rest is wel leuk voor de heb en zal je niet veel verkeerd aan doen, maar ook niet rijk van worden.

Denk ik.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
*Ze zijn wel foil* En de glas in lood art planeswalker die erbij zit:
Quote:
1 dag geleden
Zojuist van de pers: de Lair sets bevatten Planeswalkers met Alternatieve glas en lood art. En de pool is niet misselijk. Er zijn uncommon planeswalkers maar ook mythics planeswalkers zoals Nicol Bolas the Dragon God te vinden. Deze zijn allemaal foil en random. Een bizarre verrassing! Er snel bij wezen dus om de sets (compleet) relatief goedkoop te kunnen inslaan.


maar je er dan wel winst op qua value? ik wil ze ook graag spelen...
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
De planeswalkers zijn foil inderdaad, de goblins niet. Als het foil is, dan staat het erbij: Secret Lair Recap

En de planeswalker is random, dus kan varieren van een Teyo, the Shieldmage tot een Teferi, Time Raveler.

Als je mazzel heb dan heb je dikke value, anders heb je een kaartje van 3 euro erbij.

 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
*De goblins zijn wel foil*

oof verkeerd gelezen
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
6 minuten geleden
*De goblins zijn wel foil*

oof verkeerd gelezen

Waar baseer je dat op? Niet dat ik je geen foil goblins gun, maar deze zijn niet foil.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
ik zei ook oof verkeerd gelezen
op het plaatje zag het er zo uit
Dordledum
4 jaren geleden
Ah ja sorry, dat had ik niet echt begrepen.

Ik ben uiteindelijk toch gezwicht en heb teveel geld uitgegeven voor 1 pakje snow lands. Geen 3 pakjes.

Verder heb ik mijn eindejaarsgeld besteed aan een dikke bestelling bij de Bazaar!!!
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Ah ja sorry, dat had ik niet echt begrepen.

Ik ben uiteindelijk toch gezwicht en heb teveel geld uitgegeven voor 1 pakje snow lands. Geen 3 pakjes.

Verder heb ik mijn eindejaarsgeld besteed aan een dikke bestelling bij de Bazaar!!!


Hopelijk trek je er een dikke planeswalker uit!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top