Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[SLD] Secret Lair

PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Gister al gezwicht voor een playset Bitterblossom en ik vermoed dat dat ook wel zal gebeuren voor de Dredge kaarten.....

Zit alleen nog te twijfelen of ik de Serum Visions erbij doe......

Had het liever allemaal via Bazaar besteld maar helaas. Valt op dat WOTC steeds meer via hun eigen webshop (of Ebay) verkoopt. Hopelijk komen ze daar in 2020 op terug. Veel liever 20 euro kwijt aan een LGS i.p.v. 20 euro aan inklaringskosten te moeten betalen!
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Gister al gezwicht voor een playset Bitterblossom en ik vermoed dat dat ook wel zal gebeuren voor de Dredge kaarten.....

Zit alleen nog te twijfelen of ik de Serum Visions erbij doe......

Had het liever allemaal via Bazaar besteld maar helaas. Valt op dat WOTC steeds meer via hun eigen webshop (of Ebay) verkoopt. Hopelijk komen ze daar in 2020 op terug. Veel liever 20 euro kwijt aan een LGS i.p.v. 20 euro aan inklaringskosten te moeten betalen!


Als je deze instellingen hebt had je het juist niet moeten kopen dit keer. Zodat je misschien een signaal kan afgeven dat prima product is maar niet via Wotc.
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
LeKrutes Dat was zeker voor mij een reden om er meerdere malen over te twijfelen maar uiteindelijk toch besloten dat ik (op zijn minst Bitterblossom) het wil hebben.

Overigens wel een bericht naar WOTC gestuurd dat ik het liever via een LGS zou hebben besteld. Geen reactie nog op ontvangen.

Maar ik begrijp goed je punt
NJSilverbird
4 jaren geleden
Ik ben ook gezwicht en heb een Bitterblossom secret lair gekocht. Ik had de kaart al lange tijd op het oog, maar vond hem erg duur. Nu betaal ik maar een beetje meer voor de kaart, die ik qua art vele malen mooier vind dan de andere versies, plus bijbehorende tokens. Wel vind ik het product is stuk minder waardevol voor internationale klanten. Dit had een klein beetje rechtgetrokken kunnen worden door meerdere bestellingen van dezelfde klant deze week tegelijk te versturen, iets wat ik ook aan feedback heb gegeven, maar betwijfel of daar iets mee gedaan wordt.

Waarschijnlijk zwicht ik ook voor Kaleidoscope Killers, maar als het niet zo bizar duur was geweest had ik vandaag ook die bloedmooie Bloodghast (ben ook een groot Iron Maiden fan) en andere dredge kaarten gekocht en morgen de Goblins.

Daarnaast trouwens vandaag weer een BoM bestelling gedaan, zoals iemand anders al zei, dit soort producten gaan mij er niet van weerhouden om LGS’en te blijven supporten.
Flut123
4 jaren geleden
waar staat LGS eigenlijk voor
 bijgewerkt door Flut123 4 jaren geleden
bartist
4 jaren geleden
Local Game Store
Cees007
4 jaren geleden
Ik heb de voledige set gekocht. Geen spijt van.

Quote:
3 dagen geleden
maar je er dan wel winst op qua value? ik wil ze ook graag spelen...


Kaarten zoals deze zullen altijd wel in trek zijn bij verzamelaars. Of bij mensen die bijvoorbeeld hun favoriete deck willen pimpen. En mijn eigen verzameling

Het was heerlijk om achteraf te horen dat in elke drop een foil war of the spark glas en lood art planeswalker zit als verrassing.

De invoer rechten vallen op zich wel mee. Ik bestel jaarlijks een Comic con set via eBay dat koste mij 50 euro meer aan shopping en invoerrechten etc. En via de Hasbro website een Comic con set bestellen was pas echt een gedoe. Website liep snel vast door de drukte. Hele dag F5 drukken (refreshen page). In de hoop dat je optijd was. Als de bestelling dan gelukkig was gelukt. Dan de bestelling naar een vriend binnen de USA laten sturen. Want de kaarten worden alleen binnen de USA verstuurd. Zodat hij het vervolgens weer naar mij kon sturen etc...

Wat betreft Local Game Stores: die krijgen FNM promo’s. En MTG spelers (lees klanten) over de vloer. Ze verkopen vaak ook andere spellen en producten. Het is wat mij betreft waanzin om het kwalijk te nemen dat WOTC zo nu en dan een eigen product op de markt brengt op deze manier tegen over een LGS.

Dan vraag ik mijzelf ook af. Als elke LGS dit zou verkopen hoe exclusief zou dit product dan echt daad werkelijk zijn? En kun je zeggen: geef elke LGS er bijv maar 10 i.p.v. 100 dan heb je dus 90 scheve gezichten.
 bijgewerkt door Cees007 4 jaren geleden (Spelfautuh)
Flut123
4 jaren geleden
Dat klopt... Ik ga het denk ik wel gewoon kopen zeker nu omdat die planeswalker erbij zit...
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
59 minuten geleden
Dat klopt... Ik ga het denk ik wel gewoon kopen zeker nu omdat die planeswalker erbij zit...


Ik denk dat je dan te laat bent. Ik weet niet welke Secret Lair je wilde hebben, maar ze waren allemaal achter elkaar maar 24 uur beschikbaar.
Dordledum
4 jaren geleden
Goblins is nog beschikbaar tot 1800 uur vanavond geloof ik. Pin me er niet op vast kan een uurtje minder of meer zijn.
Flut123
4 jaren geleden
oof ik ben ze vergeten
Dordledum
4 jaren geleden
Dat is wel sneu. Scheelt wel euro's als het een troost mag zijn.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
"sorry your vote was not counted" (Google Chrome)

volgens mij werkt het nog niet helemaal
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
"sorry your vote was not counted" (Google Chrome)

volgens mij werkt het nog niet helemaal


Bij mij werkt hij wel op Chrome, als je de pagina ververst (F5) werkt het daarna dan wel?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er valt ook weinig aan te doen, het is een externe poll.
AncientOne
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
2 uren geleden
"sorry your vote was not counted" (Google Chrome)

volgens mij werkt het nog niet helemaal


Bij mij werkt hij wel op Chrome, als je de pagina ververst (F5) werkt het daarna dan wel?

Bij mij werkte het NIET in Chrome, maar na openen van de knop in een nieuwe tab, werkte het wel!
(heb Bitterblossom gestemd: best value for money)
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Quote:
13 dagen geleden
Ik hoop dat jullie wat te pakken gaan krijgen en er blij mee zijn . Dit is geen product voor mij


Ook kaleidoscoop killers niet? Lijken mij drie leuke 5 color commanders... (al zijn ze wel best specifiek qua wat voor deck ze om zich heen willen.... scarecrows, slivers of dragons)
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Quote:
7 dagen geleden
Zojuist van de pers: de Lair sets bevatten Planeswalkers met Alternatieve glas en lood art. En de pool is niet misselijk. Er zijn uncommon planeswalkers maar ook mythics planeswalkers zoals Nicol Bolas the Dragon God te vinden. Deze zijn allemaal foil en random. Een bizarre verrassing! Er snel bij wezen dus om de sets (compleet) relatief goedkoop te kunnen inslaan.


Oh yeah! Ik had de complete bundle besteld, enachteraf pas gehoord dat er Planeswalkers bijkomen. Was zo blij toen ik het hoorde. Ik vond het tijdens het bestellen een beetje moeilijk te verantwoorden om zoveel geld uit te geven, vooral als "broke student", maar met de planeswalkers erbij is dat nare stemmetje weg. Gaat redelijk wat uurtjes bijles geven worden om dit terug te verdienen
Cees007
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Oh yeah! Ik had de complete bundle besteld, enachteraf pas gehoord dat er Planeswalkers bijkomen. Was zo blij toen ik het hoorde. Ik vond het tijdens het bestellen een beetje moeilijk te verantwoorden om zoveel geld uit te geven, vooral als "broke student", maar met de planeswalkers erbij is dat nare stemmetje weg. Gaat redelijk wat uurtjes bijles geven worden om dit terug te verdienen


Hahahaha Nice! Ik was ook blij! Nu maar hopen dat je een Bolas, Jace of Terferi trekt of zo
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 6 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top