Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[SLD] Secret Lair

Cees007
4 jaren geleden
Ik heb die van mij ook ontvangen. Ik heb wel moeten bij betalen maar na mailen met de support gaan ze het bedrag van 32.29 terug storten.

Ik had tevens super veel mazel met een:

 bijgewerkt door Cees007 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
awesome!
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Bitterblossom is nu ook binnen. PW in de doos: 3x Ajani (!?!) En een Gideon. Ik merk ook aan vorige post dat de PW totaal niet random zijn.....
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden

Ik had tevens super veel mazel met een:





Awesome pull, gefeliciteerd ermee!

Quote:
4 dagen geleden
Ik heb die van mij ook ontvangen. Ik heb wel moeten bij betalen maar na mailen met de support gaan ze het bedrag van 32.29 terug storten.


Oeh nice, thx voor de info, ga ik ook doen! (Mijn pakje is alleen terug op weg naar de VS omdat ik niet thuis was, en PostNL het briefje met "uw pakket wacht op u op x locatie" 3 dagen nadat het pakkje weer weg was in mijn brievenbus hadden gedaan.....
Heb al contact opgenomen met Wizards, en ze gaan m weer terugsturen zodra zij hem weer hebben.... Christmas Present you said?? more like an Easter present it appears...)
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Oh, en een fantastisch 2020 iedereen, met veel mooie pulls, en gezellige potjes magic!!
Dordledum
4 jaren geleden
The next series is called Year of the Rat, and the eight-card set will only be available on Jan. 27. It includes gorgeous versions of some fan-favorite cards for $39.99, created in a style that simply wouldn’t make sense as part of a full set of cards. But it’s a gift, in a way, to players looking to express themselves at the local game shop and during high-stakes competitions.

Year of the Rat
LeKrutes
4 jaren geleden
Laat deze ook lekker links liggen. Ook veels te duur en heb alles al uit de het doosje.
BluezamX
4 jaren geleden
Jammer dat Rat Colony er 5 keer in zit maar Pack Rat maar 1 keer... Vind dit geen improvement.
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Sla deze ook over. Maar wel Vette art. Met name de Ink-Eyes, Servant of Onivind ik erg mooi
 bijgewerkt door PrinceRuppertsDog 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
de art is ontzettend gaaf, ik denk dat wij nu ieder kwartaal iig dit soort kaarten gaan zien.
ik skip het ook vind het niet super interessant.
offspring
4 jaren geleden
Vind het vooral jammer dat ze van deze mogelijkheid geen gebruik hebben gemaakt om een Pack Rat token te maken.
Dordledum
4 jaren geleden
Er komen volgend weekend 14-16 februari weer 5 drops!

Speculatie loopt uiteen van de originele Theros goden met constellation art of iets Valentijn gerelateerds. Zou ook iets met de World Champs te maken kunnen hebben.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Zolang ik hier in europa de dubbele prijs voor moet betalen ga ik ze niet halen. Als ze dit gewoon in brussel printen is er niks aan de hand en was het misschien interessant.
Dordledum
4 jaren geleden
Heel erg afhankelijk wat het wordt koop ik het wel of niet.
Jsterck1
4 jaren geleden
De Cartamundi groep print de kaarten en als ik me niet vergis zitten die hier in Turnhout waar ik woon.

Maar ik geef je wel groot gelijk, als ik die Secret lairs in mijn lgs kon gaan halen dan had ik zeker die serum visions set gehaald.
Maar met dat bestellen en 24u tijdslot...
Sunitram
4 jaren geleden
Ik heb van de eerste serie alleen Bitterblossom Dreams gekocht, omdat ie zelfs inclusief verzendkosten best goedkoop was voor een 'Blossom (we hebben met een groep een batch van 5 gekocht en de verzendkosten gesplit en toen viel het mee). Ik had daarnaast die set met 5-kleurige commanders overwogen, maar ik heb 0 zin om een sliver deck te bouwen en Reaper King en The Ur-Dragon zijn in het wild zo duur niet, dus dat geld had ik er niet voor over.

En zo kijk ik nu ook naar deze release. Is het iets wat ik kan gebruiken en waarvan de vraagprijs een beetje strookt met die van de losse kaart(en), dan sta ik ervoor open. En anders is het jammer. Er zijn wel meer kaarten met speciale art in omloop waar ik nooit aan zal kunnen komen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Tot op heden waren de Secret Lairs niets voor mij. Ik speel geen enkele kaart die tot op heden geprint is (nou ja, de basics wel, ok dan...), maar ik ben voor meer verschillende drops, hopelijk zit er iets bij waar ik wel heel enthousiast van word!
BluezamX
4 jaren geleden
Ik hoop zelf op meer thema / mooie Commander drops. Een Dino Bundle, een "EDHREC top 5" bundle, etc zou voor mij een stuk interessanter zijn.

Als ze ze echt interessant zouden willen maken zouden ze echter normale shipments moeten rekenen en ook in Europa printen, maar ach
Venser546
4 jaren geleden
Ze zijn nu letterlijk geld aan het printen. Erg slim. Hoop dat ze geen kaarten doen die ik perse wil. Tot nu toe is het mêh.
Dordledum
4 jaren geleden
Ben toch wel benieuwd, later vandaag dus meer info.

Edit: inderdaad de 15 originele Theros block goden als foil constellation!

Heb een setje besteld

150 dollar + 50 dollar shipping
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 6 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top