Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SLD] Secret Lair

BluezamX
4 jaren geleden
Ande ande, wat een prijzen. Lijkt me heel vet, maar ik twijfel wel. Hier de link naar de afbeeldingen: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-secret-lair-drop-series-theros-stargazing-2020-02-14
Venser546
4 jaren geleden
Als je nou een complete playset van die kaartjes kreeg voor dat geld.
Dordledum
4 jaren geleden
Ach, ik wou altijd al een foil Athreos, God of Passage, die is alleen al bijna de helft waard.
Venser546
4 jaren geleden
Hmm, ga je nu die 200 euro goedpraten? Ik vind het veel geld.

Maargoed, ik begreep dat het op commander spelers is gericht.
 bijgewerkt door Venser546 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Yep, alle 15, voor 200 dollar.

Het is veel geld, maar de value haal je er wel uit in dit geval denk ik. Maar dat maakt me niet zoveel uit, ik wil ze gewoon hebben. Voor commander inderdaad.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Wodi!
4 jaren geleden
Stomme vraag, maar kan je niet gewoon een deel van de shipping costs delen, door samen meerdere sets te bestellen en dan in NL te vedelen? Of zit je dan weer op zo’n hoog bedrag dat de douane moeilijk gaat doen?
BluezamX
4 jaren geleden
Stel je bent met 5 man en wil allemaal een drop is het waarschijnlijk het handigst om de set van 5 te bestellen en daarna hier te verdelen, zowel omdat de drops pp dan 10 euro goedkoper zijn als ivm verzendkosten. Dan kan je ze daarna prima hier verdelen hoor.
Kirl-A
4 jaren geleden
Hoe zit het met de douane? Op de site staat dat dit niet van toepassing is. Maar ik zie hierboven toch wel wat issues.

150 dollar voor 15 kaarten. Zit het serieus te overwegen... pff lastig.....


Oef! Die tax rekenen ze er gelijk bij, snap nu ook de 200 dollar hierboven.
Heb 2 boxen aangevinkt. 100 dollar tax en shipping best pittig.

Nu maar hopen dat ze snel komen! :-)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Niet dubbelposten graag: je kunt je eigen post editen.)
Sanderdl
4 jaren geleden
Ik vond het heel verleidelijk, maar de enige kaart die ik echt wil is de Ephara, God of the Polis aangezien ik een commanderdeck met haar heb. Mettertijd regel ik die kaart wel een keer los.
Dordledum
4 jaren geleden
yay, shipping confirmed!

Benieuwd of hier ook weer fancy Planeswalkers als extraatje bijzitten en zoja of het weer dezelfde zijn (die uit ) of andere.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
Kom er nu pas achter. Deze was cool geweest. Maar heb de anouncement gemist.
Dim-Q-Pire
4 jaren geleden
Quote:
2 maanden geleden
Quote:
2 maanden geleden
Oh yeah! Ik had de complete bundle besteld, enachteraf pas gehoord dat er Planeswalkers bijkomen. Was zo blij toen ik het hoorde. Ik vond het tijdens het bestellen een beetje moeilijk te verantwoorden om zoveel geld uit te geven, vooral als "broke student", maar met de planeswalkers erbij is dat nare stemmetje weg. Gaat redelijk wat uurtjes bijles geven worden om dit terug te verdienen


Hahahaha Nice! Ik was ook blij! Nu maar hopen dat je een Bolas, Jace of Terferi trekt of zo

Woah bro, met jou hulp heb ik een Jace Wielder of Secrets getrokken, thx!!
((Ik heb pas vrijdag mijn Secret Lair kunnen openen die ik 3 december had besteld... want PostNL had mij 10 dagen nadat het paketje bij het ophaalpunt kwam een brief door de deur gegooid met hij is op het ophaalpunt, je hebt 7 dagen om hem op te halen. paketje was dus al weg ...))
Venser546
4 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
yay, shipping confirmed!

Benieuwd of hier ook weer fancy Planeswalkers als extraatje bijzitten en zoja of het weer dezelfde zijn (die uit ) of andere.


Ik heb nog geen confirmation. Komt dat per mail?
Dordledum
4 jaren geleden
yep, check je spam filter
Venser546
4 jaren geleden
Ik heb nog niks, helaas. Blijkbaar hebben ze het druk of zijn de inpakdozen weer op.
Cees007
4 jaren geleden
Ik heb vernomen op YouTube (meer in de comment etc) dat er zeer waarschijnlijk ook layer drops komen in de toekomst met Fetch landjes. Ben benieuwd! Zouden ze dan komen in playsetje’s of los?! Ik heb aardig wat fetch landjes foil. Ben benieuwd in hoeveel procent waarde deze hierdoor gaan zakken.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De eerdere Lairs bekeken zou ik absoluut geen playsetjes verwachten, meer juist een paar verschillende bij elkaar, of een fetch + 2 andere kaarten ofzo. En dan is het een rekensom....$40 voor hoeveel fetch?
Goscalyon
4 jaren geleden
Wizards kennende gaan ze een fetch per lair doen
 bijgewerkt door Goscalyon 4 jaren geleden
Kirl-A
4 jaren geleden
Mag je het hele setje kopem voor 150 dollar
Venser546
4 jaren geleden
Zou geweldig zijn voor modern en rampzalig voor mn bankrekening.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 7 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top