[SLD] Secret Lair

PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
15 minuten geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.
offspring
1 jaar geleden
Quote:
Quote:
1 uur geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.


Had ik ook. Om 17:00:01 al aan het bestellen maar ging mis in de check-out. Na een kwartier kwam ik in de queue van 32 minuten, toen besteld - maar geen bevestiging en geen order in mijn history. Nog een keer de queue in, en nu heb ik twee van die dingen in huis straks ... Dit had WotC weer niet helemaal lekker onder controle.

En idd, in de US was het na iets meer dan een half uur allemaal uitverkocht. In de EU pas na 22u ofzo.
 bijgewerkt door offspring 1 jaar geleden
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
6 minuten geleden
Quote:
Quote:
1 uur geleden
Uuuuh waarom is de 30th anniversary niet meer beschikbaar? Was het niet print by order?


Deze was in beperkte oplage. Dus helaas waren er maar enkele beschikbaar. Het leek wel alsof er voor Europa en de USA er aparte batches waren want in Europa kon je nog een aardig tijdje bestellen terwijl ze in America al uitverkocht waren. Maar ik zie dat ze in Europa nu ook uitverkocht zijn.
Wees blij dat je niet direct bestelde toen het online kwam want toen crashte de hele website. Ik was gecharged maar kreeg geen order bevestiging en dat duurde best een tijd voor het opgelost was.


Had ik ook. Om 17:00:01 al aan het bestellen maar ging mis in de check-out. Na een kwartier kwam ik in de queue van 32 minuten, toen besteld - maar geen bevestiging en geen order in mijn history. Nog een keer de queue in, en nu heb ik twee van die dingen in huis straks ... Dit had WotC weer niet helemaal lekker onder controle.

En idd, in de US was het na iets meer dan een half uur allemaal uitverkocht. In de EU pas na 22u ofzo.

Ik kon wel bestellen maar na betaling word je normaal teruggestuurd naar de webshop. En dat ging bij mij dus niet. Was inderdaad een lekker zootje bij Wizards. Maar gelukkig hebben ze het netjes opgelost.

( en die tweede, die kun je vast weer doorverkopen voor wat extra ?)
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Aaah jammer, was gister pas laat thuis en dacht doe het wel morgen. Normaal zijn Secret Lairs print to demand dus had de kleine lettertjes bij deze niet gelezen

offspring Mocht je er 2 hebben en er maar 1 willen dan wil ik hem best van je overnemen!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik heb er lang over getwijfeld om deze te halen, maar op een enkel kaartje na hebben de meeste van deze voor mij geen speelwaarde. En de meeste art vind ik meh (een enkeling uitgezonderd). Ik houd mijn geld lekker vast tot januari als de Dominaria Remastered set uitkomt en ik daar een paar collector boxen van haal.
 bijgewerkt door Eclavyrr 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Ah, interessant. Ik had ook gemist dat dit een beperkte oplage was. Noem me een scalper maar dan had ik 'm zeker geprobeerd te halen vanuit een investeerders oogpunt
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
In ander nieuws.....

Het commanderdeck wordt eindelijk opgestuurd

Shippingsdatum staat nu op 14 november!

Er zijn geruchten dat er een Mana Crypt bij zit als goedmakertje maar dat betwijfel ik ten zeerste
Bolas443
1 jaar geleden
Quote:
1 dag geleden
In ander nieuws.....

Het commanderdeck wordt eindelijk opgestuurd

Shippingsdatum staat nu op 14 november!

Er zijn geruchten dat er een Mana Crypt bij zit als goedmakertje maar dat betwijfel ik ten zeerste
[/quote

Zou heel tof zijn natuurlijk maar ze hebben al boosters gegeven en deze er dan nog bij doen lijkt mij sterk - maar ik zal niet klagen als hij er toch bij blijkt te zitten.

Een zelfde soort gerucht gaat rond bij de 30th anniversary secret lair. Men zegt daar dat er zo’n 30th anniversary collectors pack bij zit.
Thorsten
1 jaar geleden
Een cadeautje van $250 in een product van $150 is wat zot. Je geeft die dingen dan in feite gratis weg. Ik zou hem in ieder geval op marktplaats zetten.

Ik verwacht eerder een 31ste kaart. December met 31 dagen en het feit dat bij de meeste Secret Lairs een extra kaart zit maakt dat voor mij een veel logischere keuze.
CarolineAya
1 jaar geleden
De Here be Dragons Secret Lair is EINDELIJK ook binnen.Daar hebben we toch ook echt wel even op mogen wachten. Niet zi lang als het commander deck wat verder nog bij niemand binnen is, maar Alee.
Bolas443
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
De Here be Dragons Secret Lair is EINDELIJK ook binnen.Daar hebben we toch ook echt wel even op mogen wachten. Niet zi lang als het commander deck wat verder nog bij niemand binnen is, maar Alee.


Tof, hoe is de kwaliteit van de counter? Die maakt de lair toch wel echt een hebbeding.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Quote:
4 dagen geleden
Een cadeautje van $250 in een product van $150 is wat zot. Je geeft die dingen dan in feite gratis weg. Ik zou hem in ieder geval op marktplaats zetten.

Ik verwacht eerder een 31ste kaart. December met 31 dagen en het feit dat bij de meeste Secret Lairs een extra kaart zit maakt dat voor mij een veel logischere keuze.
Dat klopt niet, het kost Wizards niet dat om wat kaarten te printen
CarolineAya
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
2 uren geleden
De Here be Dragons Secret Lair is EINDELIJK ook binnen.Daar hebben we toch ook echt wel even op mogen wachten. Niet zi lang als het commander deck wat verder nog bij niemand binnen is, maar Alee.


Tof, hoe is de kwaliteit van de counter? Die maakt de lair toch wel echt een hebbeding.


Ik kan er hier volgens mij geen foto van plaatsen, of mis ik iets van een knopje?
Hij is stevig, zwart met zilver, draait goed, beide kanten op. En is hartstikke gaaf. Hij zit ook goed verpakt in een tinnen doos met zachte inleg ter bescherming.
Ik denk dat ik hem vooral in mijn magic kamer ten toon zal stellen en hem niet veel zal gebruiken. Om hem zeker mooi te houden. Maar ik ben er exht hartstikke tevreden over.
De deckbox moet ik zeggen is ook echt wel een gaaf ding. De dicetray zit leuk verstopt met daarin het nummer van de hoeveelste het is. En het "leer" lijkt net van een "draak" /( reptiel-achtig) te zijn. Interresante textuur en dat heeft hem wel wat extra voor mij.
De hoesjes heb ik nog niet uitgepakt.
Bolas443
1 jaar geleden
Klinkt echt heel goed! Dit is toch wel een van de beste secret lairs van de laatste tijd en heel tof dat je hem hebt kunnen bemachtigen.
Gijsneus
6 maanden geleden
Ik heb van de week het SL Angels deck binnengekregen een was niet heel blij met de kwaliteit. Vrijwel al mijn basics hebben (licht)rafelige randjes. Heeft iemand hier ervering met een fenomeen als dit?
BluezamX
6 maanden geleden
Oh, bij mij is alles perfect in orde met die en vorige SLs! Wat jammer. Misschien dat WotC klantenservice wat kan betekenen?
Gijsneus
6 maanden geleden
Bedankt voor de tip! Dit is de eerste keer dat me zoiets overkomt, helaas is het niet zoiets als bij Emiel :-)
BluezamX
6 maanden geleden
Tja, niet iedereen is Blessed
Gijsneus
6 maanden geleden
Ondertussen van meerdere BoM'ers tips gekregen, dank u wel allen! En wordt vervolgd...
 bijgewerkt door Gijsneus 6 maanden geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 531 posts
  • Laatste post Gijsneus 6 maanden geleden
  • Gemaakt door Dordledum 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top