[SLD] Secret Lair

Darksoul93
3 maanden geleden
Die hele Secret Lair reeks is al verwerpelijk qua beschikbaarheid en die Fetches zijn de druppel. Wizards/Hasbro geef echt niets om de gemiddelde speler, enkel om de centen. Dit is NIET hoe je kaarten beschikbaar maakt voor spelers. Op deze manier implodeert MTG vanzelf, het gros van alle kaarten is toch al niet betaalbaar meer tegenwoordig...
BluezamX
3 maanden geleden
Quote:
3 minuten geleden
Die hele Secret Lair reeks is al verwerpelijk qua beschikbaarheid en die Fetches zijn de druppel. Wizards/Hasbro geef echt niets om de gemiddelde speler, enkel om de centen. Dit is NIET hoe je kaarten beschikbaar maakt voor spelers. Op deze manier implodeert MTG vanzelf, het gros van alle kaarten is toch al niet betaalbaar meer tegenwoordig...

Gedeeltelijk mee eens, maar aan de andere kant zijn Mystery Boosters weer een enorme stap de juiste richting op. Dus hopen dat Wizards de dingen de goede kant op stuurt.
Dordledum
3 maanden geleden
Ik heb niets tegen het concept van de Secret Lair drops met de print on demand unlimited supply. Wat ik wel jammer vindt is de erg korte beschikbaarheid van de drops.

In dit geval vind ik het wel heel naar en stom van de korte beschikbaarheid en de extreem beperkte supply (10 per winkel is echt bijna niks). Fetches zijn juist een type kaart waar ze een erg goed verkopende reguliere Secret Lair drop van hadden kunnen maken, met unlimited supply dus. Gemiste kans van Wizards, denk dat ze hier dan veel meer aan hadden kunnen verdienen.
 bijgewerkt door Dordledum 3 maanden geleden
MagnusMagicus
3 maanden geleden
Ik heb 0 problemen met Secret Lair. Vind je de kaarten te duur? Koop ze dan gewoon niet. Het zijn geen kaarten waar je niet al eerder op een andere manier aan kon komen. Het is alleen lastig voor verzamelaars, die perse een bepaalde versie willen hebben. Maar ja, daar ben je verzamelaar voor .
Kirl-A
3 maanden geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik heb niets tegen het concept van de Secret Lair drops met de print on demand unlimited supply. Wat ik wel jammer vindt is de erg korte beschikbaarheid van de drops.

In dit geval vind ik het wel heel naar en stom van de korte beschikbaarheid en de extreem beperkte supply (10 per winkel is echt bijna niks). Fetches zijn juist een type kaart waar ze een erg goed verkopende reguliere Secret Lair drop van hadden kunnen maken, met unlimited supply dus. Gemiste kans van Wizards, denk dat ze hier dan veel meer aan hadden kunnen verdienen.

Ze doen daarna toch ook print on demand? Kan het ook mishebben hoor. Is lastig te volgen nu allemaal.
pinook
3 maanden geleden
Ondanks dat sommige mensen het niet eens zijn met de strategie heeft WotC in hun laatste announcement wel duidelijk aangegeven dat ze dingen uitproberen en spelen met de moelijkheden. En dat is ook te blijken, want ze leveren nu voor het eerst wel aan LGS. Daar kan ik ze alleen maar credit oor geven.

Je hebt altijd mensen die het niet leuk vinden wat ze doen. Mensen klagen dat de Fetches een beperkte run hebben, maar er klagen ook mensen als er teveel geprint word en de prijs van hun collectie daalt. Je kan niet iedereen tevreden houden Vind zelf deze Secret Lairs allemaal heel erg tof, ook al koop ik ze niet allemaal.
FabianvL
3 maanden geleden
Tja, het is afwachten waar ze naartoe gaan en hoe hun morele kompas staat. Niets houdt ze tegen om een Secret Lair te maken met Fabled Passages of Prismatic Vistas. Of een nieuwe staple te ontwerpen, daar bewust een gelimiteerde oplage van te printen en er een half jaar later een Secret Lair van uit te brengen.

Een andere vraag is of ze via andere producten nog de nodige reprints gaan doen om een format als Modern betaalbaarder te krijgen. Met dit product geven ze aan dat ze zich bewust zijn van de enorme instapprijs van een manabase, maar gaan ze daar ook iets aan doen?

Ja, ik heb de video gekeken en weet dat er dit jaar fetches in een ander product zullen komen. Maar er is niets gezegd over welke fetches en hoeveel dan.
pinook
3 maanden geleden
Uiteindelijk is het een bedrijf en zijn ze er om geld te verdienen. De prijs is hoog, maar goed, ze willen hun winst halen. Als het te hoog is dan stoppen mensen vanzelf met kopen. Als mensen het toch kopen dan maken ze winst en gaan ze door. Tot nu toe lijkt het erop dat ze toch een flinke doelgroep aanspreken
Dordledum
2 maanden geleden
Komt de Ultimate Edition bij de Bazaar ook beschikbaar? En vanaf wanneer kunnen we pre-orders plaatsen? Ik moet er wel 1 hebben voor de verzameling.
 bijgewerkt door Dordledum 2 maanden geleden
Ralf
2 maanden geleden
Quote:
24 minuten geleden
Komt de Ultimate Edition bij de Bazaar ook beschikbaar? En vanaf wanneer kunnen we pre-orders plaatsen? Ik moet er wel 1 hebben voor de verzameling.

Jazeker! Zodra we alle informatie over de Secret Lair Ultimate Edition ontvangen hebben, wordt het product in de voorverkoop aangeboden. We verwachten dat het product uiterlijk eind volgende week op de website staat.
Dordledum
2 maanden geleden
Nice, dibs op een doosje.

Misschien beperken tot 1per klant?
Dordledum
2 maanden geleden
Komt de Ultimate Edition nog deze week?

Trouwens nieuwe Secret Lair gezien op Magicspoiler.com : godzilla full art basics lands.
Rody
2 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Komt de Ultimate Edition nog deze week?

Trouwens nieuwe Secret Lair gezien op Magicspoiler.com : godzilla full art basics lands.

De Secret Lair Drop Series: Ultimate Edition staat nu online om te pre-orderen.
Dordledum
2 maanden geleden
Jay!!!
Dordledum
1 maand geleden
Summer drops:

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-secret-lair-summer-superdrop-2020-05-25

Zelf eigenlijk alleen interesse in de Inkmoth Nexus voor de verzameling, niet dat ik ooit infect zal spelen.
LeKrutes
1 maand geleden
Mountain go ziet er wel cool uit, maar die met Darksteel Colossus doos vind ik maar niks. Walking Ballista ziet er uit als een mech met minuguns en Arcbound Ravager is een Dino beast achtig schepsel.

Net als de vorige vind ik het niet waard.
MagnusMagicus
1 maand geleden
Ik word licht enthousiast van de vogeldoos, vooral omdat ik 4 van de 5 kaarten wel wil spelen .
Dordledum
1 maand geleden
Quote:
39 minuten geleden
Ik word licht enthousiast van de vogeldoos, vooral omdat ik 4 van de 5 kaarten wel wil spelen .

Die vind ik ook wel erg mooi inderdaad, jammer dat ze niet foil zijn.
carlovdm
1 maand geleden
Quote:
41 minuten geleden

Die met de vogels zijn inderdaad bijna allemaal wel speelbaar, al is Dovescape misschien wel een flauwe kaart. Wel prachtige art!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 203 posts
  • Laatste post carlovdm 1 maand geleden
  • Gemaakt door Dordledum 7 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL