Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[SS1] Signature Spellbook 1: Jace

Dordledum
6 jaren geleden
Ter vervanging?

"Each Signature Spellbook will contain one premium foil and eight cards that fit with the Planeswalker's identity."

Maar de rest van mijn foils dan?
 bijgewerkt door Dordledum 6 jaren geleden
Thomasvdk
6 jaren geleden
ben benieuwd wat hij gaat kosten met een MSRP: van $19.99
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Dat gaat eraan liggen of dit zo'n FTV product wordt dat heel gelimiteerd is en alleen voor bepaalde winkels, of dat dit ongelimiteerd te bestellen is .

Hier nog wat over geen FTV meer:

https://twitter.com/TrickMTG/status/963869568799096832
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
Dordledum
6 jaren geleden
Contents

random foil, hahaha, silly!
Jeff
6 jaren geleden
Die random foil is wel... gaar. Het frame is wel cool uitgewerkt. Erg gaaf hoe ze om het hologrammetje heen hebben gewerkt!
MarcelN
6 jaren geleden
Oke oke.. ik vind het framework van die kaarten wel heel stylish!

Kaarten zelf? Meh.. denk niet dat ik er veel aan zou willen spenderen, maar ik ben (gelukkig) niet heel gevoelig voor foils of speciale uitgaves van kaarten...

Wel benieuwd naar de rest van de Gatewatch (Liliana voorop)!
kolonelnick
6 jaren geleden
Ik ben niet zo snel fan van from the vaults, dus was redelijk afwachtend hoe dit uit zou pakken, maar ik vind die frame echt super nice! Plus het zijn allemaal best speelbare kaarten. Misschien haal ik hem wel.
TheRobinros
6 jaren geleden
Ligt het aan mij of is dit een heel mooi setje speelbare kaarten? Goed, misschien niet als vervanging van FTV, maar dit is zeker een goed product. Dat frame is fantastisch, ik had ze alleen wel graag allemaal foil gezien.
n4ppy
6 jaren geleden
Ik dacht eerst dat er een simkaart in zat. Maar was het set symbool
BuidingMage
6 jaren geleden
Ik ben echt heel blij dat Gifts Ungiven erin zit!
alan84
6 jaren geleden
Als de MSRP enigzins aangehouden wordt dan ga ik dit mini collectiedingetje wel binnenhalen. Mooie kaarten.
Magicfreak
6 jaren geleden
Wauw! Mooie art!
Maar ik ben niet zo ondersteboven van de kaarten zelf...
Eclavyrr
6 jaren geleden
Hoezo niet? Er zit letterlijk geen enkele kaart tussen die niet ergens wel gespeeld wordt

Blue Elemental Blast
Brainstorm
Counterspell
Jace Beleren
Gifts Ungiven
Negate
Mystical Tutor
Threads of Disloyalty

Voor de MSRP prijs is dit best een goede value.
Een paar hiervan zijn zelfs staples binnen het format zoals Gifts Ungiven en Brainstorm.

Daarnaast krijgen al deze kaarten ontzettend vet artwork, de random foil is gewoon mooi meegenomen. Qua MSRP is dit ook echt de moeite waard.
Ik ga me er 2 halen, 1 om ergens sealed te bewaren zodat ik van ze allemaal uiteindelijk een sealed versie heb vanuit pure collectors interesse en 1 set om lekker in decks te duwen. En die brainstorm is echt effing mooi man.

Zal eens een klein preview arftikeltje over dit product schrijven.
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Zo gezegd, zo gedaan, ik heb een preview artikeltje over deze set geschreven, deze is hier te bewonderen!
Dordledum
6 jaren geleden
Netjes geschreven. Prima product voor de liefhebber inderdaad.

Zelf nog steeds teleurgesteld dat het ten koste gaat van de From the Vaults, can't win 'em all...
Romero74
5 jaren geleden
Hmm ik snap de prijs maar is voor mij net te duur. Ziet er wel heel gaaf uit.
kolonelnick
5 jaren geleden
Vandaag zijn de signature spellbooks uitgekomen. Ik ben benieuwd welke foil jullie hadden. Ikzelf had een Counterspell foil
BuidingMage
5 jaren geleden
Dat is best een mooie om foil te krijgen!
Eclavyrr
5 jaren geleden
Ik kon vanwege een triatlon niet bij de LGS komen. Krijg mijn spellbook dus pas volgende week...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post Eclavyrr 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top