Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[SS2] Signature Spellbook: Gideon

Eclavyrr
4 jaren geleden
De officiële aankondiging moet nog komen, maar het nieuwe Spellbook is een In Memoriam aan Gideon.

Bron
BluezamX
4 jaren geleden
RIP Gideon. Nu vind ik het wel jammer dat Liliana niet is overleden, had van haar ook wel een SS willen zien

Die kaarten zijn wel echt nice!:
Gideon Jura
Worship
Path to Exile
Blackblade Reforged
True Conviction
Shielded by Faith
Rest in Peace
Martyr's Bond

Die kunnen zo een Wit EDH deck in
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
LeKrutes
4 jaren geleden
De spellbook is wel nice. Deze ga ik wel halen denk ik

Edit: vraag je je af wat nog meer goeie kaarten zijn voor edh in wit. Zie dan dit artikel: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/articles/the-colors-of-magic-wit/10560
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Eclavyrr
4 jaren geleden
Blackblade Reforged krijgt art ontworpen door Richard Kane Ferguson, de originele artist achter Dakkon Blackblade.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
Triskelion88
4 jaren geleden
Deze ss vind ik wel interessant, die van jace werd ik niet heel erg warm van is er al een idee van de msp?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Vermoedelijk hetzelfde als die van Jace
Sunitram
4 jaren geleden

Seb McKinnon, de artiest achter o.a. Growth Spiral en Rite of Belzenlok heeft gisteren deze kaart gespoild. Als alle kaarten zo mooi worden ga ik deze Signature Spellbook ook weer kopen!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (Nu ook met werkend plaatje)
Triskelion88
4 jaren geleden
waanzinnig mooie art
Tezzeret679
4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Die Rest in Peace is wel right in the feels zeg. Ik ben niet eens zo'n Gideon fan, maar dang...
Eclavyrr
4 jaren geleden
Ja, die hakt er wel zwaar in. En arme Domri moet het doen met een simpele vermelding op de kaarten en Dack wordt niet eens meer genoemd
MarcelN
4 jaren geleden
Ja inderdaad... mooi gedaan... ook de Worship vind ik raak, aangezien t Oketra en Bontu waren die in hun Eternal vorm Nicky Bo hebben gedesparkt.

Ben van deze Spellbook meer onder de indruk dan van die van Jace, om eerlijk te zijn. Die voelt een beetje “bij elkaar geraapt” terwijl die van Gideon meer aan n eerbetoon doet denken voor mij.
 bijgewerkt door MarcelN 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
De Jace spellbook is een stapeltje bij elkaar geraapt. Dit is een compleet verhaal/eerbetoon.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ze staan op de Bazaar!
burtyoungsters
4 jaren geleden
Voor hoeveel gaat bazaar deze verkopen? En release date is 27 april, toch?
LeKrutes
4 jaren geleden
Komt het product ook los op de site te staan? Gezien nu alleen de kaarten er op staan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, het sealed product komt ook op de site. En de release date is 28 juni.
Flut123
4 jaren geleden
Ik kan niet wachten...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
We weten nog niet wanneer we het gaan krijgen en hoeveel we krijgen, vandaar dat het wat laat is dat het toegevoegd wordt. Geduld
MagnusMagicus
4 jaren geleden
En we weten het

Je kunt nu Signature Spellbook: Gideon bestellen in de voorverkoop!

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top