Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[STX] Strixhaven

bartist
3 jaren geleden
Stalkative heeft solide Twitter-ruling-bewijs, dus ik neem m'n opmerking terug.
 bijgewerkt door bartist 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Krijgt de Bazaar ook Japanse Draft booster boxen binnen, zoals bij WAR?
Rody
3 jaren geleden
Dat is wel de bedoeling maar of we ze ook daadwerkelijk gaan krijgen is nog even afwachten. Vandaar dat ze nog niet te bestellen zijn. Als we zeker weten dat we ze krijgen zullen zullen we ze zo snel mogelijk online zetten in de webshop.
BluezamX
3 jaren geleden
Top, top. Dan wacht ik geduldig af! Om nou helemaal naar Japan te gaan voor een doos kaarten is ook zo'n gedoe
Dreanorus
3 jaren geleden
Ben zeer benieuwd hoe de commander decks spelen.
Hoe zouden jullie de commander decks rankschikken?

Hier:

1. Commander 2021 Strixhaven: Quantum Quandrix
2.Commander 2021 Strixhaven: Lorehold Legacies
3. Commander 2021 Strixhaven: Witherbloom Witchcraft
4. Commander 2021 Strixhaven: Prismari Performance
5.Commander 2021 Strixhaven: Silverquill Statement
 bijgewerkt door Dreanorus 3 jaren geleden
Timebug
3 jaren geleden
1. Commander 2021 Strixhaven: Silverquill Statement: Dit deck ben ik al aan het verbeteren, wel met Felisa als commander
2. Commander 2021 Strixhaven: Lorehold Legacies: Vol toffe, speelbare kaarten,
3. Commander 2021 Strixhaven: Witherbloom Witchcraft: Ziet er tof uit, al weet ik zelf niet wat ik ermee ga doen. Het lifelink landje is awesome.
4. Commander 2021 Strixhaven: Prismari Performance: Hier zitten een aantal kaarten in waarmee ik mijn mizzix deck zou kunnen versterken. Maar voornamelijk de rionya voor m'n Obeka deck.
5. Commander 2021 Strixhaven: Quantum Quandrix: Dit deck trekt me totaal niet, er zit 1 kaart in die ik zou willen hebben...
 bijgewerkt door Timebug 3 jaren geleden
SceneFizza
3 jaren geleden
1. Witherbloom
2. Quantum
3. Silverquill
3. Lorehold
3. Prismari

Nummers 3 om t even. Ik gedij normaal toch het beste op groen. Aanvankelijk was quantum het helemaal, maar hoe meer ik er naar kijk, de meer ik zin krijg in witherbloom. Toch ook wel erg benieuwd naar de game met alle nrs3.
Basicly Super enthousiast
Rody
3 jaren geleden
Quote:
3 dagen geleden
Krijgt de Bazaar ook Japanse Draft booster boxen binnen, zoals bij WAR?


Japanse set boosters en Japanse set boosterboxen zijn vanaf heden te pre-orderen.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
3 dagen geleden
Krijgt de Bazaar ook Japanse Draft booster boxen binnen, zoals bij WAR?


Japanse set boosters en Japanse set boosterboxen zijn vanaf heden te pre-orderen.

Geen Draft boxen (ivm meer Archives)? Zo niet, dan wordt de set box hem!
Ralf
3 jaren geleden
De Japanse Draft Boxen zijn helaas niet buiten Japan beschikbaar, maar de set boosterbox gelukkig wel. Al is de voorraad zeer gelimiteerd.
Teruans
3 jaren geleden
Die Japanse kaarten zijn echt zo'n Wizard actie: "We hebben een cool nieuw product! Maar niet voor jou. Jij moet het doen met de standaard dingen. Maar daar printen we ook niet zo veel van."

Gave set. Toch jammer dat ze de Japanse art kaarten in Arena wel in het Engels kunnen maken maar ik het echt niet. Denk dat er heel wat fans zijn die graag deze arts willen en er voor willen betalen ook. Blijft gemeen van ze om niet ieder product voor iedereen beschikbaar te hebben. Ik hou niet van ones-in-a-lifetime deals en beperkte oplages van standaard producten.
axlar
3 jaren geleden
In Japan is het voor veel zaken goedkoper te importeren dan in de winkel te kopen. Dat is een rede dat er bij CDs bijna altijd speciale bonus tracks zitten op een Japanse versie, zodat er intentie is ‘lokaal’ te kopen.

Klinkt voor ons erg vreemd maar is in Japan dagelijkse orde. Kan me voorstellen dat dit voor Hasbro een rede kan zijn deze speciale versies uit te brengen.
Teruans
3 jaren geleden
Dat wist ik inderdaad niet, klinkt wel logisch.
Voor Hasbro maakt het denk ik overigens niet veel uit of japaners lokaal kopen of importeren. Of verschillen de prijzen zo erg? Ik ben geen kenner van Japan.
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Dat wist ik inderdaad niet, klinkt wel logisch.
Voor Hasbro maakt het denk ik overigens niet veel uit of japaners lokaal kopen of importeren. Of verschillen de prijzen zo erg? Ik ben geen kenner van Japan.


Als Hasbro zelf allemaal dure kaarten maakt om uit te geven in Japan (Japanse vertaling, aparte prints, reclame, etc.) en de Japanners kopen de kaarten liever voor 80% van de prijs in de Chinese / Engelse uitgave, loopt Hasbro natuurlijk veel verlies.

Binnen Japan hangt sowieso wel meer een mentaliteit van "het buitenland maakt meer, dus maken wij beter", aangezien er relatief weinig vruchtbare grond is. Daar komen Wagyu en vele soorten geconcentreerd super fruit vandaan, als poging om niet te heersen in prijs maar kwaliteit. Ik gok zo dat Japanners met die mentaliteit deze speciale kaarten in boosters goed vinden passen.
Dordledum
2 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
Hoe zouden jullie de commander decks rankschikken?


Geen idee over de powerlevel, maar mijn persoonlijke voorkeur gebaseerd op funlevel is:

1. Commander 2021 Strixhaven: Quantum Quandrix
2. Commander 2021 Strixhaven: Witherbloom Witchcraft
3. Commander 2021 Strixhaven: Prismari Performance
4. Commander 2021 Strixhaven: Silverquill Statement
5. Commander 2021 Strixhaven: Lorehold Legacies

Ben een beetje de artifact/equipment-based decks moe.
axlar
2 jaren geleden
Quote:
5 dagen geleden
Hoe zouden jullie de commander decks rankschikken?
alfabetisch kan ook...
Whiskykid1008
2 jaren geleden
Mijn persoonlijke volgorde is:

1. Prismari ( het deck zelf is niet de beste denk ik maar de diverse nieuwe kaarten bieden mogelijkheden)
2. Lorehold
3. Witcherbloom
4. Silverquill
5. Quandrix

Ik vind ze allemaal gaaf. Maar dit is de volgorde van mijn voorkeur.
Eclavyrr
2 jaren geleden
Mijn Japanse set booster box was redelijk. Veel Snarls en andere kaarten die ik zocht voor commander (JP boeit me niet, ik heb een vertaling erbij en speel sowieso al veel JP walkers uit War) en redelijke archive pulls. Helaas geen super uitschieters, maar genoeg om de box eruit te halen nadat ik alles voor Commander eruit had gestript. Duurste kaart was een foil JP art lightning bolt . All in all tevreden, ben aan het overwegen een tweede box te halen, maar eerst eens mijn commander pile aanpassen en de rest in de ruilmap zetten
 bijgewerkt door Eclavyrr 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top