Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[THB] Theros Beyond Death

BluezamX
4 jaren geleden
Aangekondigd via WotC Twitter.

We gaan terug naar (oa) Theros!
Saint
4 jaren geleden
Eindelijk!


 bijgewerkt door Saint 4 jaren geleden
AncientOne
4 jaren geleden
En een paar maanden later terug naar Zendikar!
Dordledum
4 jaren geleden
Theros vind ik wel interessant! Ik ben opnieuw ingestapt in Magic tijdens het vorige Theros blok. Daarnaast heb ik een Kestia, the Cultivator commanderdeck, dus hoop op een berg nieuwe Enchantment (creatures) en wellicht de terugkeer van Bestow.

De rest wordt ik nog niet direct warm van, ben een beetje Zendikar moe.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik ben ook wel benieuwd naar Naya 2.0 (want zo klinkt 't wel). Onze vorige grote-beesten-set is met Ixilan natuurlijk bijna weg.
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben ook wel benieuwd naar Naya 2.0 (want zo klinkt 't wel). Onze vorige grote-beesten-set is met Ixilan natuurlijk bijna weg.


Ik vergeleek het ook al met een mix tussen Tarkir, Ixalan en Naya. Ben zeker benieuwd! Heb ook onwijs veel zin in Theros; het klinkt alsof we gaan horen hoe het met Elspeth af gaat lopen.

Zendikar had van mij rustig welke andere plane in het Multiversum dan ook mogen zijn. Maar ach, het zou een mooi moment zijn om Stoneforge Mystic te reprinten
Dinkleberg
4 jaren geleden
Is de 3-letterafkorting van deze set al bekend of is hij TBD?
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Is de 3-letterafkorting van deze set al bekend of is hij TBD?

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het zat er al aan te komen, maar Elspeth is terug uit de onderwereld in Theros Beyond Death .


Galbatorix
4 jaren geleden
Ik vond het al verdacht bekend klinken... Elspeet is ook een dorp in Gelderland. Toch mooi hoe een Amerikaans bedrijf ons zo op de wereldkaart zet
Luc
4 jaren geleden
Ik heb het vorige Theros block gemist dus ben blij dat deze nog een keer langs komt
kolonelnick
4 jaren geleden
Er is weer een leak mensen. Ik ga geen link posten, maar de mensen die met enige regelmaat op reddit kijken hebben het vast wel al gezien. Dus opzoeken is op eigen risico
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Yowza, dat zijn echt best veel kaarten!

Voor wie geen spoilers wil, lees nu even niet verder
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Er worden hier 27 kaarten en 5 basics gespoiled:
https://imgur.com/a/3CmmYWJ#suDv35i

Als je de kaarten niet wil zien, maar wel IETS wil weten, scroll on
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Devotion is terug, er zijn kaarten die Ferocious doen al staat het niet op de kaart, de nieuwe ability is Escape, en die laat je de kaart uit je graveyard casten, vaak voor meer mana en je moet een kaart of 4 uit je graveyard exilen. Er is ook een vorm van Heroic terug, en er zijn weer Enchantment Creatures. Er lijkt een nieuwe God te zijn, en oh er zitten Saga's in de set. Er is een kaart met Ashiok erop, dus die komt ook weer lastig doen. Underworld Dreams zit in de set als uncommon, en de basics zijn heel cool, namelijk een geverfd groot manasymbool die in de lucht lijkt te zweven, maar het is heel funky en cool! Ok, die ga ik hieronder laten zien, dus scroll verder als je wil weten waarover ik klets
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hier is het linkje (dan kun je je nog bedenken )
https://i.imgur.com/8TtgCqF.jpg
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Wow, die basics!!!!
BluezamX
4 jaren geleden
Wel interessant wat eronder staat door de OP... "My friend found five Theros: Beyond Death packs at the local Walgreens (drogisterij keten), posting these pictures with his permission". Ik ben benieuwd hoe dat is gebeurd, als het klopt
Sunitram
4 jaren geleden
Zit een hoop leuks tussen Ben vooral erg onder de indruk van die Omen cycle! Instant speed rampen of kaarten rapen en daarna als je even mana over hebt scryen is best tof!
jjv
4 jaren geleden
Wat een mooie basics
 bijgewerkt door jjv 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
@MagnusMagicus: hoe maak je hieruit op dat Devotion terug is?

Het lijkt me super en zou me ook niet verbazen, maar op deze kaarten lees ik het niet terug.
LeKrutes
4 jaren geleden
Basics zijn tof, maar apart.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er is een kaart die letterlijk devotion zegt . De blauwe Siren, 3e plaatje.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top