Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[THB] Theros Beyond Death

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb de Bazaar of Magic Theros Beyond Death spoiler bijgewerkt en veel nieuwe kaarten toegevoegd!
Dordledum
4 jaren geleden
Zijn inmiddels een berg kaarten gespoiled die nog niet in deze thread genoemd zijn, teveel om allemaal te noemen, maar deze moet ik toch even aanstippen:


Dat voor slechts op instant speed? Insane?!

Sowieso is groen belachelijk goed in deze set met ook al Nyxbloom Ancient en Dryad of the Ilysian Grove.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Groen heeft sowieso echt een aantal bizarre kaarten gekregen. Mana trippler, play an additional land EN mana converter, dat ding... Misschien ben ik als groen speler biased, maar het voelt wel heel erg
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb de Bazaar of Magic Theros Beyond Death spoiler bijgewerkt en veel nieuwe kaarten toegevoegd!
Dordledum
4 jaren geleden
Vanmiddag de hele set revealed!

En dan nog een week wachten...
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
49 minuten geleden
Vanmiddag de hele set revealed!

En dan nog een week wachten...


Ben benieuwd of de Archetypes terug komen! Archetype of Endurance kan wel een Reprint gebruiken
MagnusMagicus
4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik heb de Bazaar of Magic Theros Beyond Death spoiler helemaal compleet online gezet! Alle promo's en extended arts etc staan ook online!
Dordledum
4 jaren geleden
goed bezig, dank!
thedazzler18
4 jaren geleden
Hoe werkt het eigenlijk precies met de release. Volgende week vrijdagavond kun je een box ophalen eventueel als je die besteld. Er zijn alleen dit weekend allerlei prereleases overal. Wat houden die in en wat kan je op die prereleases? Kun je dan bijvoorbeeld heel toevallig ook al een prereleasepack scoren?

Heb het al een beetje gevonden denk ik. Dan rest mij nog de vraag: is het mogelijk een prerelease pack te bemachtigen zonder verder aan een draft mee te doen?
 bijgewerkt door thedazzler18 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, dat kan!

Quote:
Prerelease Party
Heb je geen tijd om een volledig Prerelease toernooi mee te doen? Of wil je tussen de rondes door juist ook nog wat te doen hebben? Wellicht is de Prerelease Party wat voor jou! Incasseer je Prerelease Pack, bouw een deck, speel zoveel je wilt en win gegarandeerd twee boosters! Deelname aan de Prerelease Party kost € 30,00. De Prerelease Party begint na de eerste ronde van de Prerelease.
BluezamX
4 jaren geleden
Sealed Theros speelt wel lekker hoor! Heb nu een UB deck met oa Tymaret Calls the Dead, Tymaret, Chosen from Death, Erebos's Intervention en Ashiok, Nightmare Muse (die ik tot nu toe iedere game heb in mijn eigen Graveyard heb gemilled!), en het heeft een aardig tempo. Sta op moment van schrijven 2/0
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Sealed Theros speelt wel lekker hoor! Heb nu een UB deck met oa Tymaret Calls the Dead, Tymaret, Chosen from Death en Ashiok, Nightmare Muse (die ik tot nu toe iedere game heb in mijn eigen Graveyard heb gemilled!), en het heeft een aardig tempo. Sta op moment van schrijven 2/0


Is de sealed al live op Arena dan? Ik dacht pas vanaf 10.00 uur vandaag. Ik ga vanmiddag en vanavond er even lekker voor zitten en dan morgen naar de Bazaar voor het echte werk
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Quote:
5 minuten geleden
Sealed Theros speelt wel lekker hoor! Heb nu een UB deck met oa Tymaret Calls the Dead, Tymaret, Chosen from Death en Ashiok, Nightmare Muse (die ik tot nu toe iedere game heb in mijn eigen Graveyard heb gemilled!), en het heeft een aardig tempo. Sta op moment van schrijven 2/0


Is de sealed al live op Arena dan? Ik dacht pas vanaf 10.00 uur vandaag. Ik ga vanmiddag en vanavond er even lekker voor zitten en dan morgen naar de Bazaar voor het echte werk


Ik dacht vanaf gisterochtend 10:00, eerlijk gezegd. Maar inderdaad, dit is allemaal uitstekende voorbereiding op zaterdag!
Dordledum
4 jaren geleden
Bah, 2 potten verloren door connection issues, wel stoere set!
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Bah, 2 potten verloren door connection issues, wel stoere set!


Ik zag op Reddit voorbij komen dat je dit kan melden bij Wizards Customer Support, en dan wat terug krijgt, maar dit zou je even moeten nachecken
Dordledum
4 jaren geleden
Teveel moeite

Wel echt wennen zeg, totaal anders dan Eldraine.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Behoorlijk anders ja! Eerste pot flyers met Dream Trawler, maar dat deed weinig. Tweede pot geswitched naar en toen had ik een bug! Furious Rise triggerde, maar ik kreeg geen kaart en de trigger bleef op de stack liggen! Ik kon gewoon doorspelen, en de volgende beurten werkte de Rise gewoon en het spel ging gewoon door, maar de trigger bleef op de stack liggen tot het einde van het spel! En altijd bovenop, waardoor ik de kaarten op de stack niet kon lezen.... Potje toch gewonnen gelukkig . Ik wilde een bug report indienen, maar er waren al meerdere mensen voor me die het hadden gehad, en het daar bij gemeld.
Dordledum
4 jaren geleden
Ik heb 3 keer sealed gespeeld vandaag:

1e keer: droompulls met o.a. Elspeth, Sun's Nemesis en Kiora Bests the Sea God - 1 pot beginnersfouten gemaakt en dus 2x connection error uiteindelijk 2-3 verloren daardoor.

2e keer: bagger pulls gespeeld uiteindelijk 4-3 verloren

3e keer: mooie pulls weer met Kiora Bests the Sea God en Phoenix of Ash 7-0 gewonnen - boo yah!

Hopen dat ik morgen net zo'n mazzel heb
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top