Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[THB] Theros Beyond Death

BluezamX
4 jaren geleden
Removal is wel heel belangrijk merk ik. Had 1 counter spell, 2 Mires Grasp, Erebos's Intervention en 1 kill spell in m'n deck (alles wat ik had qua Removal!), en toch werd ik vaak gestopt door een voltron
Sanderdl
4 jaren geleden
Mijn vrijdagavond prerelease liep niet zo soepel. Ik heb echt alles verloren en was de helft van de tijd manascrewed. Aan de andere kant pullde ik een foilErebos, Bleak-Hearted en een borderless Elspeth, Sun's Nemesis.

Vanmiddag weer een kans!
Dordledum
4 jaren geleden
N.B. ik kwam er net achter dat Delft Zuid nu Delft Campus heet! Even opletten allemáál!
derooy89
4 jaren geleden
Helaas uitschrijven voor de pre release zondag delft overdag. Zie alleen niet waar dat kan?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Kun je je hier nog uitschrijven?
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/prerelease-sealed-deck-theros-beyond-death/148

Zo niet, stuur dan even een emailtje naar info@bazaarofmagic.nl
Daretti388
4 jaren geleden
Bij mijn Prerelease heb ik er 2 gewonnen en 1 verloren. Ik dacht op het laatste moment dat het al wel afgelopen was, dus toen ben ik 2 boosters misgelopen die ik had gewonnen
Ik had trouwens wel een prachtige Foil Nylea
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Iedereen lekker aan het openen? Ik heb een halve boosterbox en een paar collector boosters geopend, zeer tevreden, zal l a ter nog wel even mijn pulls posten.

De witte letters op de showcase kaartjes zijn een beetje vaag valt me op. Nog steeds mooie versies van de kaarten hoor, maar had van mij scherper gemogen. Hebben meer mensen dat?
Twigwalker
4 jaren geleden
Uit mijn eerste twee booster van de box kwamen Uro, Titan of Nature's Wrath en Calix, Destiny's Hand dus dat was een top start nu gaan er elke dag twee boosters open voor een boosterbattle. Nog wat toffe pulls van onder andere de prerelease zijn: Purphoros, Bronze-Blooded, Klothys, God of Destiny, Shadowspear, Nyx Lotus, Field of Ruin, Gray Merchant of Asphodel.
BluezamX
4 jaren geleden
Op de pagina van de Field of Ruin staat deze bovenaan voor €7,40, maar onderaan bij "edities" voor €8,00...

Het maakt niet uit welke je toevoegt aan je winkelwagen, eenmaal daar zijn ze beide €7,40.
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
41 minuten geleden
Op de pagina van de Field of Ruin staat deze bovenaan voor €7,40, maar onderaan bij "edities" voor €8,00...

Het maakt niet uit welke je toevoegt aan je winkelwagen, eenmaal daar zijn ze beide €7,40.


Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt. De prijs in de winkelwagen is de juiste.
Dordledum
4 jaren geleden
30 gewone boosters en 24 collector boosters verder, top pulls:

- Heliod, Sun-Crowned
- Heliod, Sun-Crowned x2
- Idyllic Tutor
- Elspeth, Sun's Nemesis
- Thassa, Deep-Dwelling x2
- Thryx, the Sudden Storm
- Underworld Breach
- Dryad of the Ilysian Grove
- Nylea, Keen-Eyed 2x
- Klothys, God of Destiny
- Calix, Destiny's Hand x2
- Ashiok, Nightmare Muse x2
- Ashiok, Nightmare Muse
- Nyx Lotus
- Nyx Lotus

En nog heel veel ander moois!

Heb nog 24 boosters liggen voor een draft (21 februari) en nog 12 collector boosters
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nice

Ok jongens en meisjes....wie gaat er welke kaarten gebruiken van Theros Beyond Death in Commander?
Dordledum
4 jaren geleden
Er zit best veel moois in deze set voor commander.

Ik heb Tectonic Giant, Erebos's Intervention, Allure of the Unknown, Purphoros's Intervention en Shadowspear al in m'n Xantcha, Sleeper Agent deck zitten,

En ik denk dat ik de Dryad of the Ilysian Grove ook maar aan mijn Golos, Tireless Pilgrim deck moet toevoegen.
waveaccelerator
4 jaren geleden
Quote:
20 uren geleden
Nice

Ok jongens en meisjes....wie gaat er welke kaarten gebruiken van Theros Beyond Death in Commander?
Heliod, Sun-Crowned voor mn Oloro, Ageless Ascetic Lifegain Deck, Dryad of the Ilysian Grove en Nyxbloom Ancient voor mn Zacama, Primal Calamity dubbel mana alles moet kapot terreurdeck, Nyxbloom Ancient voor mn Animar, Soul of Elements creature deck, Dryad of the Ilysian Grove voor mn The Gitrog Monster lands matters deck en Setessan Champion en Calix, Destiny's Hand voor mn Karametra, God of Harvests enchantment deck. Nuttige set dit keer
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden (kaartlinkjes ajb)
Jeff
4 jaren geleden
Klothys, God of Destiny mag denk ik wel mijn Ruric Thar, the Unbowed deck gaan versterken. Erebos, Bleak-Hearted gaat wel in mijn Ayara, First of Locthwain. Erebos's Intervention mag misschien ook wel in dat deck, want het deck kan altijd een extra spotremoval met incidentele lifegain gebruiken.
Sunitram
4 jaren geleden
Glimpse of Freedom en Underworld Breach wil ik graag in m'n Arjun, the Shifting Flame deck runnen; als ik dingen uit de graveyard kan casten blijft m'n aantal handkaarten gelijk als Arjun triggert en met Glimpse raap ik zelfs bij!

Voor Whisper, Blood Liturgist wil ik ook graag Erebos, Bleak-Hearted hebben; dat deck moet sowieso eens grondig op de schop, want zowel early game mana als carddraw lopen voor geen meter en Erebos gaat iig voor dat eerste zeker helpen!

En verder heb ik nog verregaande plannen om Eutropia the Twice-Favored en Kroxa, Titan of Death's Hunger van hun eigen decks te gaan voorzien. Eutropia wil ik gaan spelen met enchantress effects, evasion kaarten als Zegana, Utopian Speaker en Student of Elements (ik heb die kaart altijd al ergens in willen spelen en dit lijkt me een heerlijke combo) en een hoop goedkope enchantments. Kroxa spreekt redelijk voor zich; een hoop recursion, discard effects en dan winnen met een Hedonist's Trove of een Rise of the Dark Realms oid.
farden10
4 jaren geleden
Quote:
22 uren geleden
Nice

Ok jongens en meisjes....wie gaat er welke kaarten gebruiken van Theros Beyond Death in Commander?


Ik wil sowieso Gravebreaker Lamia en Dryad of the Ilysian Grove gaan spelen in mijn Muldrotha, the Gravetide deck. Misschien dat Uro, Titan of Nature's Wrath daar ook nog bij komt, maar die is me op het moment wat te duur.
Nyxbloom Ancient, Nyx Lotus en Nylea, Keen-Eyed zouden in mijn Selvala, Heart of the Wilds kunnen, maar dat deck heeft de hulp eigenlijk niet echt nodig.
Daarnaast ben ik nog bezig met het bouwen van een Ayara, First of Locthwain deck, waar Erebos, Bleak-Hearted wel een plek in krijgt.
Slagbroder
4 jaren geleden
Mijn deck en verslag van de prerelease kan je hier vinden:

Daarnaast opende ik ook nog volgende in een boosterbox: Uro, Titan of Nature's Wrath, Tymaret Calls the Dead, Temple of Enlightenment, Arasta of the Endless Web, Kunoros, Hound of Athreos + Minion's Return, Dream Trawler, Eidolon of Obstruction + Pious Wayfarer, Haktos the Unscarred + Forest, Shatter the Sky + Heliod's Intervention, Nylea, Keen-Eyed, Protean Thaumaturge + Dryad of the Ilysian Grove, Nylea, Keen-Eyed,Elspeth Conquers Death, Underworld Breach, Allure of the Unknown, Callaphe, Beloved of the Sea + Storm's Wrath + Pheres-Band Brawler, Nightmare Shepherd + Swamp, Storm Herald, Idyllic Tutor + Sage of Mysteries, Erebos, Bleak-Hearted, Eat to Extinction, Nyx Lotus, Arasta of the Endless Web, Treacherous Blessing + Tymaret, Chosen from Death, Anax, Hardened in the Forge + Thassa's Oracle, Nessian Boar, Wavebreak Hippocamp + Omen of the Hunt, Nadir Kraken, Heliod's Intervention, Aphemia, the Cacophony, Labyrinth of Skophos + Gravebreaker Lamia, Elspeth, Sun's Nemesis, Atris, Oracle of Half-Truths, Tymaret, Chosen from Death +Ox of Agonas, Gravebreaker Lamia, Temple of Deceit + Rage-Scarred Berserker

Uit Theme Boosters haalde ik Underworld Breach, Nightmare Shepherd, Treeshaker Chimera + Arasta of the Endless Web, Anax, Hardened in the Forge +Purphoros's Intervention, Idyllic Tutor, Thryx, the Sudden Storm, Serpent of Yawning Depths, Demon of Loathing, Renata, Called to the Hunt +Nessian Boar, Daxos, Blessed by the Sun + Taranika, Akroan Veteran, Thassa's Oracle, Gravebreaker Lamia, Mantle of the Wolf, Kroxa, Titan of Death's Hunger, Daxos, Blessed by the Sun +Grasping Giant + Idyllic Tutor

En tot slot trok ik uit een Bundle Theros Beyond Death: Erebos's Intervention, Renata, Called to the Hunt + Wavebreak Hippocamp, Nylea's Intervention, Archon of Sun's Grace + Daxos, Blessed by the Sun, Nessian Boar, The Akroan War + Mountain, Mantle of the Wolf, Thassa's Intervention + Agonizing Remorse, Gallia of the Endless Dance + Elspeth Conquers Death, Arasta of the Endless Web
Dordledum
4 jaren geleden
Hoe is jullie Draft-ervaring met de set tot nu toe?

Op Arena kom ik zelf vaak uit op mono- Devotion of -Escape.

Maar dat is dus met de Arena-draft engine.

Quote:
15 dagen geleden
Ok jongens en meisjes....wie gaat er welke kaarten gebruiken van Theros Beyond Death in Commander?


Ga misschien ook nog een "Praise the Sun" - Devotion deck bouwen rond o.a. Heliod, Sun-Crowned en Daxos, Blessed by the Sun. Heb net een mooie Sol Ring bemachtigd.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top