Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[THB] Theros Beyond Death

Daretti388
4 jaren geleden
Als cadeautje voor Sinterklaas een Prerelease gekregen

Ik vind onder andere de saga's en de basics super gaaf, alleen vind ik de art van Elspeth vreselijk
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
maus
4 jaren geleden
Is er al een indicatie wanneer we de prijzen en kaarten op de website kunnen verwachten?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De Wizards spoilers beginnen vermoedelijk rond 1 januari, dus vanaf dan gaan we de gespoilede kaarten toevoegen op de site! En prijzen volgen dan meestal dezelfde of de volgende dag.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De eerste spoilers zijn al binnen!









maus
4 jaren geleden
Sweeet!! Prachtige art.

Verwachten jullie van deze serie ook weer een gift edition budle?
Dordledum
4 jaren geleden
Die Elspeth valt me toch een beetje tegen op het eerste gezicht, alleen maar negatieve abilities en 5 leven voor -3.
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
Sweeet!! Prachtige art.

Verwachten jullie van deze serie ook weer een gift edition budle?


Geen Gift Edition Bundle's van Theros. De Gift Edition Bundle Throne of Eldraine was een speciale actie aan het einde van dit jaar.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden
Die Elspeth valt me toch een beetje tegen op het eerste gezicht, alleen maar negatieve abilities en 5 leven voor -3.


Ik ben zelf blij dat ze de Planeswalker die zichzelf recycled niet al te OP hebben gemaakt. Zelf denk ik dat ze nu wel redelijk balanced is. Misschien had de ult iets groter gekund, maar ach.
sibrand
4 jaren geleden
Ik moet wel zeggen dat de frame voor legendary enchantment creatures er heel gaaf uitziet!
LeKrutes
4 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Ik moet wel zeggen dat de frame voor legendary enchantment creatures er heel gaaf uitziet!


Dat is de border van nyx beesten. Kijk ook eens naar Nyx-Fleece Ram. Waarschijnlijk hebben ze hem wel verder doorgevoerd.

Verder mee eens het ziet er tof uit.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh, het was me nog niet eens opgevallen tot nu, maar Athreos is de Buy-a-Box promo! Hij zit dus niet zelf in de set.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik hoop dat er meer Gods in de set zitten, maar ik verwacht van wel.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, dat verwacht ik wel

Ter info: die full art basics zitten gewoon in elke booster Theros Beyond Death

Bron: https://twitter.com/i/status/1204808624712884229
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
Ja, dat verwacht ik wel

Ter info: die full art basics zitten gewoon in elke booster Theros Beyond Death

Bron: https://twitter.com/i/status/1204808624712884229


Klopt, en we krijgen in deze set maar één versie van elke basic in plaats van de gebruikelijke vier.
Luc
4 jaren geleden
De basics zijn wel heel vet, leuk dat ze de laatste wat makkelijker zijn in het vrijgeven van "bijzondere basics".
Zo kun je toch zonder al teveel moeite je decks pimpen
BluezamX
4 jaren geleden
Betekend dit dat deze landjes ook zo in de Toolkit / Bundle / etc gaan zitten? Dat zou wel goud zijn.
RedRax
4 jaren geleden
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik (nog) niet heel warm loop voor die basic landjes..... Ze zien er wel heel erg ''spacey'' uit naar mijn idee.
Ben wel benieuwd of er nog reprints oid in de set zitten. Iemand daar een idee/info over?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Info: nee . Alle info die bekend is heb je al gelezen
Twigwalker
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Betekend dit dat deze landjes ook zo in de Toolkit / Bundle / etc gaan zitten? Dat zou wel goud zijn.


Dat is vrijwel zeker ja. De Deck Builder's Toolkit Theros Beyond Death en Bundle Theros Beyond Death zijn nu zelfs al te preorderen! Net als heel veel andere mooie Theros Beyond Death producten.
Dordledum
4 jaren geleden
En ook weer 20 foil basics in de bundle? Sign me up!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top