Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[UMA] Ultimate Masters

Skywise
5 jaren geleden
Een groot aantal speciale promo's, met de set afkorting UMA (vermoedelijk Ultimate Masters), is opgedoken op diverse fora. Er is nog niets bekend over deze set. Deze specifieke set kaarten zou een soort box topper verzameling of buy-a-box achtige set kunnen zijn, dat is nog even gissen. Het zou ook kunnen gaan om een specifieke set promo's voor Amerika, als goedmakertje voor het debacle met de Ravnica Mythic Edition gezien deze brief:


De kaarten:
















 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
burtyoungsters
5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Inderdaad:
Ikvermoed echter dat UMA staat voor Unbordered Masterpieces...
Jsterck1
5 jaren geleden
Als ze deze keer maar weer niet amateuristisch doen en enkel in noord Amerika verdelen is het prima. De Ravnica mythic boxen zie je nu voor 500 Eurotop de tweedehands sites verschijnen... Triestig...
LeKrutes
5 jaren geleden
Wow die Eternal Witness is echt vet. Zelfde geld voor Bitterblossom, Platinum Emperion. Al zijn die orgineel ook vet.

Wat hebben ze trouwens Balefire Dragon hebben ze wel lellekijker gemaakt. Maar misschien valt het in het echt mee.

Ben wel benieuwd naar de set en wat er in zit. Allemaal goeie en noodzakelijke reprints zover ik kan zien. Hoop dat dit wel wereldwijd beschikbaar is.
Sanderdl
5 jaren geleden
Wat ik zo grappig vind aan de brief, is dat ze beginnen met een excuses en het dan uiteindelijk sturen naar een: "maak promotie voor ons door dit nieuwe product online te zetten en schep hype onder de community!" Uiteindelijk komt het excuus een beetje halfbakken over. Maar goed, hopelijk hebben ze naast het besteldebakel ook geleerd dat de mensen buiten Amerika ook wel mooie kaarten willen. Er zijn in totaal 40 kaarten als ik het goed zie in de foto's.

De kaarten zelf zijn natuurlijk prachtig en ik wil ze. Vooral die Bitterblossom!
Flappie1
5 jaren geleden
40 kaarten in de set... ik vrees voor een nieuwe Guild of ravnica mythic edition maar dan met een grotere oplage..... en dat dat het enige is dat ze in hun optiek beter hadden kunnen doen dus ook weer niet in Europa te krijgen en allen via Hasbros eigen webstore in amerika....

Of het word een Ultimate Masters Anthologie.... een soort van From the vault maar dan met een andere naam met meer kaarten en duurder (350 retail) met een oplage van 3 keer niks.....

Of een buy a box promo ding zoals vorig jaar en dan dit inplaats van die fliplandjes... Koop een doos krijg een buy a box pack heb kans op 1 van deze 40.... of er zit er gegarandeerd 1 in....

Maar eerlijk gezegd het maakt mij geen bal uit. Ik weet nu al dat dit voor mij te duur word en door de schaarste ook nog amper aan te komen. Tuurlijk vind ik de art van een aantal best tof maar de kans dat ik die ook maar ergens ooit 1 keer gaan zien uberhaupt acht ik zeer klein.

Mooiste art Fulminator Mage erg in karakter met shadowmoor en ziet er naar mijn idee het tofste uit.

Ik hoop het beste maar ik ga uit van het slechtste... dan kan het hooguit meevallen.
BuidingMage
5 jaren geleden
Ik hoop dat ze het ook buiten de VS beschikbaar maken.
n4ppy
5 jaren geleden
De art is echt heel mooi verwerkt in de kaarten maar heeft wel hoog $$$$$$$$$$$ risico.

Bitterblossom vindt ik wel de mooiste art en lijkt wel klaar om uit de kaart te springen
Dordledum
5 jaren geleden
Mooi hoor
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik vind die Dark Depths art echt enorm gaaf
AncientOne
5 jaren geleden
"UMA" staat vreemd genoeg voor "Ultimate Box Topper"...

Nog meer gespoilde kaarten:






Verder nog Goryo's Vengeance, Karakas, Lord of Extinction, Reanimate en Vengevine.
Sunitram
5 jaren geleden
Ik vind 't wel geweldig dat er blijkbaar een artiest is geweest die bij zichzelf dacht: "Through the Breach wordt toch alleen maar gebruikt om Emrakul mee het spel in te cheaten, laat ik haar maar op de art zetten"
 bijgewerkt door Sunitram 5 jaren geleden
burtyoungsters
5 jaren geleden
Zouden dit de nieuwe “buy a box” promo’s worden? Dat zou echt een goude greep van Wizards zijn.
BuidingMage
5 jaren geleden
Hopelijk wel! Wss niet tho, of alleen in de VS.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Het is dus een nieuwe Masters set: Ultimate Masters (momenteel op https://www.twitch.tv/magic zijn ze aan het revealen).
Packprijs ~14$. Alleen via LGS. De hier gespoilde kaarten zitten dus alle 40 in de set en er zit dus per box een booster met zo'n boxtopper bij. De rarities kunnen wel anders zijn dan van de boxtoppers (die worden allemaal als mythic beschouwd).
Taacoo
5 jaren geleden
Lees zojuist op reddit het volgende over UMA:
Release datum 7dec
Msrp per booster $13.99
Msrp per box $ 335

Schijnt voorlopig de laatste masters set te zijn
Skywise
5 jaren geleden
De "ultieme" manier om nog een keer met een Masters set geld te kloppen uit de consument...

Aankondiging op de site van WOTC: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/announcing-ultimate-masters-2018-11-05

Beetje Ninja'd, maar even op een rijtje:

- Release: December 7th
- Last masters product for the foreseeable future. Other products taking their place.
- Boxes only available at LGS.
- Blister packs available at Big Box Stores.
- All Masterpiece Box Toppers are in the set.
- Each box purchased will come with a Ultimate Box Topper pack that contains 1 of the 40 possible Masterpieces.
- MSRP: $13.99 MSRP per pack, $335.76 MSRP per box, $34.99 MSRP for Blister Pack
- 15 Cards per pack with 1 premium foil
- 24 Packs per box

Bevestigde kaarten:

(Mythic)
Tarmogoyf
Dark Depths
Karakas
Karn Liberated
Emrakul, the Aeons Torn
Kozilek, the Butcher of Truth
Leovold, Emissary of Trest
Mikaeus, the Unhallowed
Liliana of the Veil
Lord of Extinction
Mana Vault
Platinum Emperion
Sigarda, Host of Herons
Temporal Manipulation
Snapcaster Mage

(Rare)
Ancient Tomb
Demonic Tutor
Allied manlands
Engineered Explosives
Fulminator Mage
Gaddock Teeg
Goryo's Vengeance
Life From the Loam
Maelstrom Pulse
Reanimate
Tasigur, the golden Fang
Through the Breech
Noble Hierarch

(Uncommon)
Eternal Witness
Kitchen Finks

Wat heeft MTG op het moment nodig? Veel agressievere reprints. Wat doet Wizards? Kleine oplages reprinten tegen bizarre prijzen. F-you WOTC. Ze hebben wederom niets geleerd van de vorige Masters sets.
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
derooy89
5 jaren geleden
Dit is gewoon prima marketing. Zo rond kerst, leuk kado. Dikke value. Meest gezochte reprints... Als zo 14 euro pack word.. Ipv 20..
Magicfreak
5 jaren geleden
Naar mijn idee is dit een prima product. Eindelijk weer een master set waar WoTC trots op kan zijn kwa inhoud. Op deze reprints zaten we toch al een hele tijd te wachten?
Oke de het is natuurlijk altijd fijn als de prijs wat omlaag gaat, maar voordat we daarover gaan zeiken, zeg ik: kijk eerst eens naar de inhoud, op deze kaarten wachten we al heel lang!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 183 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top