Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[UMA] Ultimate Masters

MarcelN
5 jaren geleden
Ja, maar dan zou Quirion Ranger de chocolade in de vorm van een blaadje die in de slagroom gestoken wordt waardoor iedereen als eerste dat gebakje zou kiezen... zijn...
RSelen
5 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Kan Oubliette nog? Of is die er al uit genumber crunched? Dat zou echt de kers op de slagroom zijn wat mij betreft!


Quote:
3 uren geleden
Ja, maar dan zou Quirion Ranger de chocolade in de vorm van een blaadje die in de slagroom gestoken wordt waardoor iedereen als eerste dat gebakje zou kiezen... zijn...


Sow.. nu krijg ik me toch een partij honger

Gezien de spoilers die er tot nu toe geweest zijn begin ik toch steeds meer te twijfelen wat ik met mijn kerstbonus moet gaan doen...
LeKrutes
5 jaren geleden
Pattern of Rebirth krijg ook een reprint.
Skywise
5 jaren geleden
Nog bevestigd:

Rare: Seize the Day, Daybreak Coronet, Dig Through Time.

Uncommon: Dakmor Salvage, Conflagrate, Slippery Bogle (upshift, nieuwe artwork), Angel of Despair (downshift).

Common: Heliod's Pilgrim, Spider Umbra, Hyena Umbra.
burtyoungsters
5 jaren geleden
Maar wat is dan nu de art op de doos als Dig Through Time oude art heeft?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De art op de box van Boosterbox Ultimate Masters hoeft niet perse art te zijn die op een booster staat. De art op Boosterbox Dominaria is ook niet een kaart, maar een afbeelding van 3 karakters.
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuk een uncommon Angel of Despair
Dordledum
5 jaren geleden
Hebben we alle rares en Mythics nu gezien?
burtyoungsters
5 jaren geleden
Mythics al na de boxtoppers. Volgens mij las ik ergens dat er nog 1 rare moet worden aangekondigd.

EDIT: volgens mij is Desolate Lighthouse dan de laatste rare.

EDIT2: de hele set staat online!

 bijgewerkt door burtyoungsters 5 jaren geleden
LeKrutes
5 jaren geleden
Leuk spul. Koop een aantal lose kaarten. Maar ik ga zeker geen box halen.

Ik vind dit gewoon een te erge melk koe, quick cashgrab.
Dordledum
5 jaren geleden
Ik had wat meer staples verwacht op (un)common, (Lightning Bolt enzo) maar wel tevreden over de rare en mythic selectie.

Ik krijg een paar dozen binnen, erg benieuwd naar de draft ervaring en wat ik er uithaal, o.a. als ruilmateriaal.
Skywise
5 jaren geleden
Prima set, en lijkt me een leuke limited omgeving. Als de boosters gewoon 3,- waren zou ik zeker een paar keer draft en sealed hebben willen doen. Alas, zelfs met de goede reprints is er nog steeds geen argument dat deze boosters zo duur moeten zijn. Waar een wil is, is een weg WotC. Dan hadden al deze toffe kaarten straks in vele mensen hun decks kunnen zitten.

Qua losse kaarten zijn er een aantal kaarten die ik waarschijnlijk wel oppik. Ook wel wat mooie nieuwe artwork voor commons en uncommons her en der.

Wel nog veel notoire afwezigen trouwens hoor... Geen Manamorphose, Oubliette, Battle Screech, Lightning Bolt, Path to Exile, de dure Leylines, Collected Company, Quirion Ranger, Goblin Lore, Bloom Tender, Oracle of Mul Daya, Rhystic Study, Surgical Extraction... Next time?
BuidingMage
5 jaren geleden
Quote:
30 minuten geleden
Next time?

Dit was de laatste toch? Of heb ik iets gemist?
Skywise
5 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
Quote:
50 minuten geleden
Next time?

Dit was de laatste toch? Of heb ik iets gemist?

De laatste reguliere Masters set ja. Maar dat betekent niet dat er geen alternatief komt voor dit soort reprints. At least, I hope so...
 bijgewerkt door Skywise 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar of Magic Ultimate Masters spoiler is compleet en wordt z.s.m. aangevuld met prijzen en voorraad om te preorderen!
MarcelN
5 jaren geleden
Reprints worden de USP’s voor de non-reguliere Magic producten. De Battlebonds, Planechases en Conspiracy’s die nog uit gaan komen.

Die trend is al ingezet en gaat verder uitgebreid worden. Vermoed ik
Morph
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Reprints worden de USP’s voor de non-reguliere Magic producten.


USP's ? que?
LeKrutes
5 jaren geleden
Unique selling point.
MarcelN
5 jaren geleden
Unique Selling Points

Bedoel t overigens niet als gezeik hoor.. denk dat t wel een legitieme manier van verkopen is.. als de prijzen van die producten maar niet over de kop gaan
burtyoungsters
5 jaren geleden
Als Wizards het de komende jaren net zo gaat doen als met Battlebond, ben ik als EDH speler content. Dat was een super vette set, zaten goede reprints in en ook een paar leuke nieuwe kaarten (zoals Morphic Pool en zijn vriendjes).
 bijgewerkt door burtyoungsters 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 183 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top