Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[UMA] Ultimate Masters

MarcelN
5 jaren geleden
Ben ik helemaal met je eens. Je ziet bij de kaarten uit Battlebond dat die ook significant goedkoper zijn geworden in die reprint.

Kijk naar Vigor, Nirkana Revenant en Doubling Season bijvoorbeeld. Zo zijn reprints wel een beetje bedoeld.
Eclavyrr
5 jaren geleden
De hele serie is inmiddels gespoiled, alleen de tokens zijn nog niet te zien.
Ik heb even snel door de spoilers gekeken en kwam de volgende tokens tegen:

1/1 Citizen
1/1 Spirit
2/2 Drake
2/2 Homunculus
20/20 Avatar
1/1 Faerie Rogue
6/6 Wurm
2/2 Zombie
3/1 Elemental
1/1 Soldier
4/4 Elemental
X/X Ooze
1/2 Spider
1/1 Spirit

Er zitten geen emblems in de set en volgens mij zijn alleen de 6/6 Wurm en 1/1 Citizen nog nooit eerder uitgegeven.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden (OCD triggered, shit stond niet op volgorde)
LeKrutes
5 jaren geleden
Oja de Penumbra Wurm token.
Sunitram
5 jaren geleden
Ik heb de set eens door zitten kijken en eerlijk? Ik vind 't jammer dat ik me voorlopig even geen box kan veroorloven. Losse boosters kopen vind ik toch iets teveel een Gamble, maar als je in de voorverkoop een box koopt vind ik toch wel dat je redelijk waar voor je geld krijgt. Nu ben ik wel lichtelijk bevooroordeeld, want een hoop van deze kaarten wou ik sowieso al best een tijdje hebben
Skywise
5 jaren geleden
Wizards heeft plaatjes gepost van de tokens uit Ultimate Masters: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/card-preview/tokens-ultimate-masters-2018-11-29
LeKrutes
5 jaren geleden
Wat een mega vette citizen token
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
18 minuten geleden
Wat een mega vette citizen token


Ik vond die juist tegenvallen. Niet zoals ik me een burger visualiseer.
LeKrutes
5 jaren geleden
Smaken verschillen. Geef je wel gelijk qua citizen klopt het niet echt. Dit is gewoon een human. Art is wel vet.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
derooy89
5 jaren geleden
Enig idee wanneer de foils online komen?
Rody
5 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Enig idee wanneer de foils online komen?


Op z'n vroegst aanstaande woensdag maar waarschijnlijk wordt het donderdag.
Cees007
5 jaren geleden
Bijna alles op deze website is zeer gelimiteerd ???????? Van 358 voor 299,- de MSRP is 270....
Eclavyrr
5 jaren geleden
Vraag en aanbod kerel, BoM heeft net zoals andere winkels maar een beperkte voorraad en de MSRP is een adviesprijs voor de verkoop. Gezien het feit dat het een beperkte oplage is en er toch veel vraag naar is, ligt de verkoopprijs nu eenmaal hoger.

Ze zullen vast wel goedkoper te krijgen zijn, vooral in het buitenland maar dan heb je hoge verzendkosten en het risico dat je 40-80 euro aan importkosten mag betalen.

Het voordeel aan kopen bij de BoM is dat je garantie hebt op de levering, geen gedoe met de bezorging en een stukje kwailiteit en verzorging dat je via andere bronnen minder snel zult krijgen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Enig idee wanneer de foils online komen?


Ze staan online, alleen nog niet met prijs.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Bijna alles op deze website is zeer gelimiteerd ???????? Van 358 voor 299,- de MSRP is 270....


Dat klopt natuurlijk niet, maar van een aantal producten, waaronder Ultimate Masters, krijgt de Bazaar maar een beperkte hoeveelheid binnen en niet alles kan altijd nabesteld worden. Dus melden we dat we maar een gelimiteerde voorraad hebben, omdat je er anders vanuit kan gaan dat het op voorraad gaat komen omdat het een nieuw product is. En de MSRP is $270, dat is niet 1-op-1 te vertalen naar euro's, de prijzen in Amerika liggen niet hetzelfde als hier.

Je kunt het ook proberen iets positiever te verwoorden. Je kunt even vragen wat gelimiteerd inhoudt in plaats van een vage opmerking met tien vraagtekens. En daarna een halve zin waar je blijkbaar ook wat mee bedoelt. Je kunt ook simpelweg vriendelijk vragen waar de prijs van 358 euro vandaan komt, bijvoorbeeld.
Cees007
5 jaren geleden
Die vraagtekens ontstaan door het gebruik van Smilies op de IPhone. Het waren eigenlijk tranen van het laggen smilies. Het klopt inderdaad dat de prijzen in Europ anders zijn dan in Amerika. In Amerika zijn de prijzen vele malen duurder namelijk. Ik weet niet zo goed hoe ik dit positief moet brengen. En na een eerdere discussie ben ik tot de conclusie gekomen dat jij meer behoefte hebt aan een sociale terechtwijzing dan ik. Maar goed dat zal ik je dan nog wel een keer persoonlijk vertellen.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ok, helder. Laten we deze discussie ooit een keer face-to-face voeren .

Ik ben benieuwd in ieder geval naar de reacties van mensen die er a.s. vrijdag mee gaan draften!
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
43 minuten geleden
Ik ben benieuwd in ieder geval naar de reacties van mensen die er a.s. vrijdag mee gaan draften!


Ik heb nooit FNM gedaan en kan dat ook voorlopig niet doen (moet op de baby passen op woens- en vrijdagavonden) , maar had er graag bijgeweest!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De foil kaarten van Ultimate Masters staan online en zijn te koop in de voorverkoop! Wees er snel bij, de voorraad is niet onuitputtelijk .

En de Box Toppers van Ultimate Masters staan ook online met prijzen en voorraad! Ultiem cool!
Shish
5 jaren geleden
Iemand nog lucky boxtoppers?
Sanderdl
5 jaren geleden
Net terug van de draft bij onze lokale spellenwinkel. Ik moet zeggen dat dit toch een verdraaid pittige set was om te draften. Over het algemeen is de set een compilatie van verschillende graveyard mechanics en als je daarvan houdt is het een waar paradijs.
Ik speelde met een Jund deck dat voornamelijk Reckless Wurm op het veld gooide met Faithless Looting en Wild Mongrel. Dat werkte aardig, maar niet genoeg om de boxtopper te winnen waar we om speelden. Dat bleek trouwens een Ulamog, the Infinite Gyre te zijn.

Het was een leuke speelavond en hoewel ik de boxtopper niet heb, mag ik mezelf wel de gelukkige eigenaar van een foil Cavern of Souls dus mij hoor je niet klagen. Als het goed is krijg ik spoedig nog een box van de bazaar binnen en dan zullen we zien wat we daaruit halen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 183 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top