Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[UMA] Ultimate Masters

Shish
5 jaren geleden
Nou, over een foil Cavern of Souls kan je zeker niet klagen
Dordledum
5 jaren geleden


Die ruil je zeker niet weg?
Sanderdl
5 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden


Die ruil je zeker niet weg?

Hehe.Die gaat inderdaad niet weg. Ik heb hem linea recta in mijn Kumena commanderdeck gedaan. Wat ervoor zorgde dat dat deck met zo een 25% steeg.
Maar mijn box is net binnengekomen en mocht ik er - door een of ander wonder - nog een foil cavern uithalen, dan bied ik die wel te ruil aan.
nederland439
5 jaren geleden
Helaas niet kunnen draften deze keer, maar wel 3 boosters aangeschaft. De foils waren 3 random commons, maar de uncommons waren niet om te klagen met Circular Logic, Golgari Thug, Desperate Ritual en Anger. Maar het werd helemaal goed bij mijn rares met Leovold, Emissary of Trest, Engineered Explosives en Maelstrom Pulse.
Shish
5 jaren geleden
Dat zijn ook echt niet 3 verkeerde boosters, lekker hoor
Sanderdl
5 jaren geleden
Ik heb de box geopend en ho boy ... Dit was zonder twijfel de beste box die ik ooit in handen heb gehad. De box topper opende ik, terwijl ik hardop "geen lavaclaw reaches, geen lavaclaw reaches" scandeerde. Dat werkte beste goed, want de kaart die mij toelachte was Tarmogoyf. In de eerste booster trof ik een Phyrexian Altar en Eternal Witness aan. In de tweede booster zat mijn favoriete planeswalker: Liliana of the Veil. Op dat punt was ik eigenlijk albest tevreden. Dat ik in de volgende booster inderdaad een lavaclaw reaches aantrof, vond ik dan ook niet erg. Maar ja, dit was nog maar het begin. Zet je schrap: Demonic Tutor, Celestial Colonnade, Runed Halo, Visions of Beyond, Glen Elendra Archmage, Snapcaster Mage, Ulamog, the Infinite Gyre, Entomb, Fulminator Mage, Gaddock Teeg. Er zaten ook wat mindere rares tussen, maar na dit alles was ik eigenlijk al blij zat. Ik dacht dat het niet meer beter kon. Maar toen opende ik een booster met een foilEldrazi Conscription en een Through the Breach.
Shish
5 jaren geleden
Wauw, gewoon....wauw

Super nice, kan me wel voorstellen dat je echt super tevreden bent met die box
Dordledum
5 jaren geleden
Dat is wel echt een geweldige box met topper!
Axwell01
5 jaren geleden
Hier 2 dozen losgepulkt met daarin de Boxtoppers
Raging Ravine
Platinum Emperion

2 Coole foils die er in zaten waren
Liliana of the Veil
Back to Basics

Qua collectie. 232/254 dus dat is opzeker niet slecht!
RSelen
5 jaren geleden
Omdat ik de verleiding niet kon weestaan heb ik toch een box gekocht die vandaag binnengekomen is. Ik ben erg blij met de pulls. Het was geen verkeerde box... #understatement

Het volgende trof ik aan:
Liliana of the Veil
Demonic Tutor
Engineered Explosives
Phyrexian Tower
Life from the Loam
Back to Basics
Entomb
Reanimate
Phyrexian Altar
Runed Halo
Goryo's Vengeance
Gaddock Teeg

Ongeveer halverwege de box haalde ik overigens uit 1 booster Tarmogoyf enSnapcaster Mage.

Verder had ik 2 foil rares, dit waren Spoils of the VaultenContainment Priest.

De boxtopper die erbij zat was Noble Hierarch.

Na dit alles geopend te hebben durf ik eigenlijk niet meer te verkondigen dat ik nooit geluk heb met sealed product. .
 bijgewerkt door RSelen 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Mooie boxjes hiero
Dordledum
5 jaren geleden
Als het goed is ligt er een doosje nu bij mijn buren. Deze ga ik als een soort adventskalender de komende 13 dagen openen (eindigend met de boxtopper!)

Daarnaast wacht ik nog op 2 andere dozen, die zijn voor het draften in de kerstvakantie!
burtyoungsters
5 jaren geleden
Ik had echt een zure doos.

Boxtopper: Ulamog, the Infinite Gyre

Ok. Nou ja, dacht ik nog: het is tenminste geen Lavaclaw Reaches... (die zat trouwens later gewoon in de doos).

3 myhtics:
Platinum Emperion
Mikaeus, the Unhallowed
Lord of Extinction

Notable rares:
Through the Breach
Celestial Colonnade
Gaddock Teeg
Urborg, Tomb of Yawgmoth
Containment Priest

Dat was het. Echt. Verder waren de rares allemaal van het niveauSeize the Day en Squee, Goblin Nabob...

Tevens maar 1 Eternal Witness en zelfs geen Laboratory Maniac
 bijgewerkt door burtyoungsters 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Ik leef met je mee, dit zijn de risico's die Magic met zich meebrengt
burtyoungsters
5 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Ik leef met je mee, dit zijn de risico's die Magic met zich meebrengt


Ja, precies!
Shish
5 jaren geleden
Ja, het is altijd jammer als zoiets je overkomt, maar ja, als alle boxen goede boxen waren, waren het geen goede boxen meer, want dan zijn alle kaarten veel minder waard. Maar het blijft jammer
Jsterck1
5 jaren geleden
Alle sympathie voor je burtyoungsters, mijn box was ook niks om over naar huis te schrijven. Mijn mythics waren
Temporal Manipulation
Mikaeus, the Unhallowed
Platinum Emperion

Mijn foil rares waren
Squee, Goblin Nabob
Eldrazi Conscription
Glen Elendra Archmage
Met de laatste was ik nog tevreden maar de andere worden ruilmateriaal.
Ik had het geluk dat ik de Celestial Colonnade en Noble Hierarch kreeg anders was het het geld zeker niet waard geweest.
Met de gedachte dat mijn box topper de boel wel zou redden opende ik met volle moed de box topper om dan naar een Kitchen Finks te staren...
Groen/wit... Hmmm.... Daar heb ik dus niet veel mee

Brute pech natuurlijk maar het doet wel ff pijn als je dan op YouTube naar een betere box opening kijkt.
Dordledum
5 jaren geleden
3 foil rares op een doos is niet verkeerd en Kitchen Finks is volgens mij ook zeker niet de slechtste die je kan openen. Maar ik snap wel dat je op meer hoopte.
Jsterck1
5 jaren geleden
De meeste dozen hebben blijkbaar minstens twee of drie Foil rares, dat lijkt een nieuw quota ofzo.

Ik weet wel dat de Kitchen Finks geen "slechte" kaart is maar het is er zo eentje waar ik weinig gevoel mee heb.

Als je het uitrekent zal ik de waarde wel terug gekregen hebben in kartonnen aandelen. Dus klagen ga ik niet doen, spijt heb ik er niet van. Maar het was geen wauw ervaring.
Je hoopt natuurlijk altijd op bepaalde kaarten maar zoals iemand al vermeldde is het een loterij en dat weet je.
 bijgewerkt door Jsterck1 5 jaren geleden (Te snel gepost)
Dordledum
5 jaren geleden
Ok, box opgehaald!

Begin van de adventskalender, 2 boosters per dag:

Box 1, Booster 1: Demonic Tutor, Bloodflow Connoisseur , Conflagrate, Countersquall

Box 1, Booster 2: Raging Ravine, Living Lore , Circular Logic

Prima begin, 1 top rare die alleen beide boosters al goedmaakt.

 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 183 posts
  • Laatste post Dordledum 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Skywise 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top