[UMA] Ultimate Masters

Thomasvdk
1 dag geleden
nope het blijft een rare
MagnusMagicus
1 dag geleden
De Bazaar of Magic Ultimate Masters spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt met kaarten, prijzen en voorraad om te preorderen!
Dordledum
1 dag geleden
Sublime Archangel ook bevestigd op rare, mooie kaarten blijven komen. Best gehyped voor deze set ondertussen.
MagnusMagicus
1 dag geleden
Quote:
1 uur geleden
De Bazaar of Magic Ultimate Masters spoiler staat online en wordt dagelijks bijgewerkt met kaarten, prijzen en voorraad om te preorderen!

En ik heb 'm bijgewerkt met 20 nieuwe kaarten die vandaag in de Wizards spoiler zijn toegevoegd . Ze hebben ook prijzen en voorraad gekregen!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 1 dag geleden
burtyoungsters
1 dag geleden
Laboratory Maniac als uncommon!
LeKrutes
23 uren geleden
Maniac is wel vet dat hij als uncommon is geprint.
Darksoul93
22 uren geleden
Nog niet genoemd:
Rare: Disrupting Shoal, Woodfall Primus, Thespian's Stage, Bridge from Below, Magus of the Bazaar, Fauna Shaman, Reya Dawnbringer, Reveillark, Spoils of the Vault.

Uncommon: Devoted Druid (upshift), Apprentice Necromancer (downshift), Desperate Ritual, Lava Spike (upshift), Living Lore (downshift), Magmaw (downshift), Firewing Phoenix (downshift), Hero of Leina Tower (downshift), Travel Preparations (upshift), Circular Logic.

Common: Slum Reaper, Dimir Guildmage, Foil, Tethmos High Priest, Miming Slime (allen dowshifted), Fiery Temper, Frantic Search.

Oke, eerlijk? Ik ben toch wel verbaasd met de spoilers tot dusver. Chapeau Wizards. Als de boosters nu gewoon een normale prijs waren geweest had een interessant product geweest, maar vooruit, alle leuke downshifts naar common en uncommon zijn heel wat waard. Dan maar weer losse kaarten scoren
 bijgewerkt door Darksoul93 21 uren geleden (Nog meer spoilers)
Dordledum
20 uren geleden
Er zit echt weinig crap tussen tot nu toe. Ja, het is een hele dure set en bij het kopen van een losse booster kan je pech hebben, maar in een doos krijg je hoogstwaarschijnlijk vrij makkelijk je value er wel uit. Zeker aangezien er ook 24 foils en een boxtopper van +/- minstens 50 euro bijzit.
Magicfreak
20 uren geleden
Ben zelf inderdaad ook heel erg positief over deze set tot nu toe
nederland439
20 uren geleden
Klopt, de prijs van boosters lijkt inderdaad terecht. Verwacht ook dat een heel aantal van de kaarten in deze set duidelijk goedkoper gaan worden door Ultimate Masters. De huidige prijzen liggen namelijk ruim boven de 14 euro per booster. Ben wel benieuwd hoe vaak we het effect zoals bij Imperial Recruiter te zien krijgen bij deze set. Deze kaart was op dag 1 value, maar nam daarna heel snel af. Dit was een kaart die vooral duur was vanwege de beperkte oplage en niet vanwege de grote vraag. Maar het lijkt erop dat de meeste kaarten in deze set staples zijn, dus dan zal de prijsdaling wat minder extreem zijn.
burtyoungsters
17 uren geleden
Kan Oubliette nog? Of is die er al uit genumber crunched? Dat zou echt de kers op de slagroom zijn wat mij betreft!
MarcelN
9 uren geleden
Ja, maar dan zou Quirion Ranger de chocolade in de vorm van een blaadje die in de slagroom gestoken wordt waardoor iedereen als eerste dat gebakje zou kiezen... zijn...
RSelen
6 uren geleden
Quote:
11 uren geleden
Kan Oubliette nog? Of is die er al uit genumber crunched? Dat zou echt de kers op de slagroom zijn wat mij betreft!

Quote:
3 uren geleden
Ja, maar dan zou Quirion Ranger de chocolade in de vorm van een blaadje die in de slagroom gestoken wordt waardoor iedereen als eerste dat gebakje zou kiezen... zijn...

Sow.. nu krijg ik me toch een partij honger

Gezien de spoilers die er tot nu toe geweest zijn begin ik toch steeds meer te twijfelen wat ik met mijn kerstbonus moet gaan doen...
LeKrutes
5 uren geleden
Pattern of Rebirth krijg ook een reprint.
Darksoul93
4 uren geleden
Nog bevestigd:

Rare: Seize the Day, Daybreak Coronet, Dig Through Time.

Uncommon: Dakmor Salvage, Conflagrate, Slippery Bogle (upshift, nieuwe artwork), Angel of Despair (downshift).

Common: Heliod's Pilgrim, Spider Umbra, Hyena Umbra.
burtyoungsters
3 uren geleden
Maar wat is dan nu de art op de doos als Dig Through Time oude art heeft?
MagnusMagicus
3 uren geleden
De art op de box van Boosterbox Ultimate Masters hoeft niet perse art te zijn die op een booster staat. De art op Boosterbox Dominaria is ook niet een kaart, maar een afbeelding van 3 karakters.
LeKrutes
1 uur geleden
Leuk een uncommon Angel of Despair
Dordledum
51 minuten geleden
Hebben we alle rares en Mythics nu gezien?
burtyoungsters
20 minuten geleden
Mythics al na de boxtoppers. Volgens mij las ik ergens dat er nog 1 rare moet worden aangekondigd.

EDIT: volgens mij is Desolate Lighthouse dan de laatste rare.

EDIT2: de hele set staat online!

bijgewerkt door burtyoungsters 7 minuten geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL