Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[UNF] Unfinity. Un-set met shocklands

PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/making-magic/unfinity-and-beyond-2021-11-29

Weer mooie landjes in de Un set!

Ik denk niet dat de linkjes naar facebook werken.... Maar ze zijn mooi!
Edit Magnus: ik heb ze maar even vervangen door een linkje naar het WotC artikel dat ook de arts heeft en een bak uitleg over de set. Spoiler alert: Unfinity is blackbordered . Maar niet alle kaarten zijn tournament legal! Lees het artikel
 bijgewerkt door MagnusMagicus 2 jaren geleden
LeKrutes
2 jaren geleden
Zijn mooie landjes, vooral de planet basics zijn echt tof.
Bolas443
2 jaren geleden
Ik ben toch wel benieuwd naar deze set. Het voorgaande 'Un'-product viel erg tegen dus ik hoop dat ze hier iets leuks van maken!
Peanutbuttah
2 jaren geleden
De landjes zien er mooi uit.
Ik hoop dat de rest van de set me laat verrassen.
Rody
1 jaar geleden
Hebben jullie als spoilers gezien van de set? Er zitten echt weer hilarische kaarten tussen maar ik ga als Judge wel hard moeten werken met al die gekke effecten op de kaarten, zeker tijdens de Two-Headed Giant Release Party.
Kaarten die je kan tegen komen zijn bijvoorbeeld:



Fantastisch natuurlijk maar word nu al een beetje bang van alle vragen die hierdoor gaan ontstaan. Wie kijkt er nog meer zo uit naar Unfinity?

PS. Die landjes zijn natuurlijk prachtig, die ga ik persoonlijk wel allemaal verzamelen.
 bijgewerkt door Rody 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Super vette set! Clown tribal, ": add ," allemaal dope mechanics. Helaas ga ik moeten wachten tot en met december om ermee te spelen, maar heb er erg veel zin in!
Lavinius
1 jaar geleden
Nog steeds geen dan van het feit dat er kaarten Eternal legal gaan zijn uit deze set. Space Beleren bijvoorbeeld... Geen fan.
TheRobinros
1 jaar geleden
Nou vind ik specifiek Space Beleren wél cool, want ik zit al een tijdje te wachten op Raging River en ik vind dat Problematic Volcano niet echt telt... Maar voor de rest ben ik het denk ik met je eens. Als de stickers daadwerkelijk geen lijmresten achterlaten, ah la, maar ik heb niet zo'n zin in binnen de spelregels een game moeten scoopen omdat iemand een of andere infinite mana combo aan me Donate en met Mindslaver me forceert willekeurig veel stickers op mijn dure kaarten/sleeves te plakken... In commander/legacy/vintage
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ik verwacht de volgende zin bij de pre-prerelease: [This set is sponsored by Ultimate Guard, buy a pack of sleeves every time you start a new game!

Maar ik denk dat het wel losloopt met die stickers. Mijn kaarten / mijn sleeves, dus ik bepaal of er een sticker op kom.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top