Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[WAR] War of the Spark

BluezamX
5 jaren geleden
Had het eergisteren met wat vrienden over, en een daarvan mentionde dat Gideon best Blackblade op heeft kunnen pikken om leuke trucjes mee te doen. Die heeft volgens mij al drakenbloed geproeft, dus zou het een mooi symbolisch wapen zijn om de klus mee te klaren.
n4ppy
5 jaren geleden
..en dan gaat een van de walkers terug in de tijd en dan [s]zijn er ineens weer draken is bolas terug..[/s] oh nee dat hebben ze al eens gedaan.

De planar bridge krijgt kortsluiting en zapt iemand/iedereen in limbo
Skywise
5 jaren geleden
Hoewel het qua communicatie vanuit WotC allemaal warrig gaat laatste tijd (waar blijven alle productaankondigingen voor 2019!?) heeft WotC wel een teaser trailer uitgebracht voor WAR: https://www.youtube.com/watch?v=Zn_0ZjpjntE

Het moge duidelijk zijn, Planeswalkers krijgen een hoofdrol deze set.
Dordledum
5 jaren geleden
Maar verder weten we nog niets.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Datums van de prerelease en de release, die weten we inmiddels. (27-28 april, prerelease, 3 mei release).
Maar voor de rest nog niet veel. Was de, protour/mythic championship niet heel binnenkort? Dan zal er vast meer bekend gemaakt worden...
Slagbroder
5 jaren geleden
Planeswalkers matter, hoe zouden ze dit aanpakken?


- Alle Mythics in deze set zijn Planeswalkers
- Seeded boosters met minstens 1 Planeswalker
- Planeswalkers op Rare en/of Uncommon
- Speciale uitgaves van Planeswalkers (denk Zendikar Expeditions/Kaladesh Inventions)

Wat denken/hopen jullie?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Mijn gok is dat alle 15/16 mythics in de set Planeswalkers gaan zijn en dat ze Masterpieces terug gaan halen.

Dat, of Planeswalkers op rare. Niet op uncommon, dat geloof ik niet. Seeded boosters geloof ik ook niet.
AncientOne
5 jaren geleden
Wat ook kan is een (vrij lullige) variant op kaarten als Wizard's Lightning:
Bv. 'Planeswalker's Lightning' - Instant -
This spell costs 2 less to cast if you control a Planeswalker.
Planeswalker's Lightning deals 3 damage to any target.

Met allerlei reprints van iconische Legacy-waardige kaarten, maar dan duurder als je geen Planeswalker controlt.

Bv. een variant op Swords to Plowshares:
'Planeswalker's Expulsion' - Instant -
This spell costs 2 less to cast if you control a Planeswalker.
Exile target creature. Its controller gains life equal to its power.

Bv. een variant op Brainstorm:
'Planeswalker's Inspiration' - Instant -
This spell costs 2 less to cast if you control a Planeswalker.
Draw three cards, then put two cards from your hand on top of your library in any order.

Zo kun je relatief veilig een hele rits aan Legacy-staples reprinten...

De restrictie dat je een Planeswalker moet controllen is waarschijnlijk veiliger dan dat je een Wizard moet controllen, dus misschien hoeven dit soort varianten zelfs maar extra te kosten ipv. extra.

(Hoewel: Brainstorm voor is nog steeds een hele sterke kaart, dus misschien is die extra wel prima...)
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Jeff
5 jaren geleden
MaRo heeft ook recentelijk wel eens gezegd dat planeswalkers met een statische ability "onvoorkomelijk" zijn. Dit kan een indicatie zijn dat er véél planeswalkers in een set zitten, mogelijk zelfs op uncommon, maar dat is verder pure speculatie. Op rare zie ik zeker weten wel gebeuren en dan bijvoorbeeld iets als:

"Generic super blue planeswalker"
1: draw a card, then discard a card
-1: Draw a card
Statische ability: Your opponents can't cast spells during your turn.
Starting loyalty: 2
Dordledum
5 jaren geleden
De eerste planeswalkers waren toch ook op Rare? Ik ben benieuwd. Een planeswalker heavy set zal wel goed verkopen denk ik.
kolonelnick
5 jaren geleden
De eerste walkers waren op rare, omdat mythic toen nog niets bestond.
Verder denk ik dat war net zoals guilds en allegiance gewoon een mythic box zal hebben en dat er misschien 3 walkers daadwerkelijk in de set zitten.
Skywise
5 jaren geleden
Eerste promotie artwork van de set:

kolonelnick
5 jaren geleden
wie is dat gewikkeld in zijn staart tho?
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
29 minuten geleden
wie is dat gewikkeld in zijn staart tho?

Liliana, dat kan niet missen!
Sunitram
5 jaren geleden
Yup, da's Lili. Ik heb ook zo het idee dat een flink aantal creatures in deze set Eternals zullen zijn
Magicfreak
5 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Yup, da's Lili. Ik heb ook zo het idee dat een flink aantal creatures in deze set Eternals zullen zijn


Dat lijkt er inderdaad wel op ja. Jammer dat ik niet zo veel met Eternals heb.
kolonelnick
5 jaren geleden
Nu dat ik wat beter kijk zie ik inderdaad ook dat het lili is. Om een of andere reden dacht ik dat ze een hood ophad en moest ik aan elspeth denken (onmogelijk, ik weet het, maar het kwam gewoon in me op)
Ik vind het concept van de eternals wel cool, hoop alleen dat de as-fan niet al te hoog gaat zijn.
Shish
5 jaren geleden
Ik speel nog niet zo heel lang magic en heb nog geen ervaring gehad met "eternals" en wat een "as-fan" is. Kan iemand me hierbij helpen haha?
LeKrutes
5 jaren geleden
Eternal zijn hier aantal voorbeelden:
Neheb, the Eternal, Ammit Eternal, Eternal of Harsh Truths, Adorned Pouncer - Adorned Pouncer eternalize token en Hour of Eternity. Dit is tijdens het verhaal van amonketh gebeurd. De story is best wel cool. Dit is het einde van een verhaal wat al meerdere jaren loopt.

Edit nog een. God-Pharaoh's Gift en de The Scarab God. Maken eternal tokens.
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
As-fan, is van als je de kaarten in een booster uitspreid in een waaier vorm. Als dan iets veel voorkomt (zoals gold kaarten), is dat zichtbaar. Een hoge as-fan voor gold kaarten gebeurd dus bij de ravnica blocks.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top