Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[WAR] War of the Spark

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Vandaag of morgen hoop ik! En diezelfde dag gaat ook alles in de voorverkoop
offspring
4 jaren geleden
Hooray! Wat een set is dit zeg. WotC nailed it.
LeKrutes
4 jaren geleden
Vermoed dat deze set echt veel gekocht gaat worden. Net als dominaria. Ben benieuwd of dat echt zo is.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
11 uren geleden
Alle kaarten lijken revealed nu. Wanneer is de serie ook compleet op Bazaar, Magnus? Is daar al iets van te zeggen?

EDIT: en volledig in voorverkoop verkrijgbaar ?


Alle kaarten staan er nu op en kan in de voorverkoop besteld worden!
n4ppy
4 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/content/war-story-scenes

Laatste (?) scene staat er nu op.
Blasty
4 jaren geleden
Gelukkig een einde aan set na set met Bolas hoorntjes in elke art, halleluja!
Dordledum
4 jaren geleden
De set wordt maandag 29 al verzonden!
Sunitram
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
Gelukkig een einde aan set na set met Bolas hoorntjes in elke art, halleluja!

Hoezo dat? Amonkhet was vergeven van de hoorns, maar heel die plane was door Bolas omgetoverd tot een Ode Aan Mezelf. Ixalan Block had niks met Bolas, Dominaria had The Eldest Reborn en In Bolas's Clutches en dat was het bij mijn weten, M19 was Bolas Origins en zelfs daarin kwam ie amper voor en Ravnica was tot nu toe ook volledig Bolas-vrij. Ik ben het wel met je eens dat het leuk is om weer eens andere villains aan het werk te zien, maar je kunt ook overdrijven
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Gelukkig een einde aan set na set met Bolas hoorntjes in elke art, halleluja!

Ik ben het er wel mee eens... Drie blocks met dezelfde villains vond ik al veel (ik kijk naar jullie, Eldrazi), laat staan alle Bolas blocks. Het einde is episch en goed naar opgebouwd, maar wel een beetje veel van hetzelfde ja
LeKrutes
4 jaren geleden
Daarom kan hij maar beter dood gaan . Kan je niet weer bolas moe worden. Maar hij wordt opgesloten.
Blasty
4 jaren geleden
@Sunitram het is gewoon het gevoel wat ik bij de afgelopen sets had, buiten Ixalan uiteraard. Ik heb de kaarten niet geteld

Ik vindt dit wel een gave set met een mooi gespoild verhaal, gelukkig waren er weinig leaks.
Sunitram
4 jaren geleden
@Blasty: wat dat aangaat kunnen we elkaar de hand schudden; de manier waarop dit verhaal is verteld vind ik echt retestoer.

En nu Bolas voor het eerst in een jaar of negen weer achter slot en grendel zit ben ik wel benieuwd wat Garruk, de New-Phyrexians en Ob Nixilis voor plannen met het Multiversum hebben. En Tezzeret natuurlijk, want die wordt nu voor het eerst in zijn leven niet teruggehouden door iemand die macht over hem denkt te hebben...
Skywise
4 jaren geleden
In Japan komt er een exclusieve reeks alternate art varianten van alle 36 Planeswalkers uit WAR. Deze verschijnen in 1 op de 4 boosters: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/japanese-alternate-art-planeswalkers-2019-04-22

Deze kaarten zullen op termijn ook buiten Japan beschikbaar komen als promo's, althans, daar lijkt het op.
 bijgewerkt door Skywise 4 jaren geleden
AncientOne
4 jaren geleden
Dat die lelijkerds ooit zijn goedgekeurd en print hebben gezien gaat me boven m'n pet...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat gaat je boven je pet omdat je niet van anime/manga houdt . Maar voor mensen die dat wel gaaf vinden (en dat zijn er best veel ) is dit heel gaaf. Op Twitter gaan mensen ook helemaal los van enthousiasme .

Ik bedoel, ik heb er ook niets mee, en ik hoef die kaarten ook niet te hebben. Maar dan kan het nog wel leuk zijn toch? De volgende keer doen ze iets waar je wel enthousiast van wordt. Beter een hit en een miss, dan helemaal niets
kolonelnick
4 jaren geleden
Ik vind ze heel erg tof in ieder geval, wil daar graag wel een setje van hebben
JEV
4 jaren geleden
De meeste kaarten zien er niet uit, maar bij sommige Planeswalkers gaat de art er wel op vooruit. Klein lichtpuntje misschien. ????
MagnusMagicus
4 jaren geleden
LOL

Ik vind de anime art van The Wanderer inderdaad erg cool, maar ik wil alleen Engelse kaarten
Rody
4 jaren geleden
Ik vind ze ook erg mooi!

Wel apart is dat ik de art van Nicol Bolas, Dragon-God wel echt het tofst vind maar de japanse versie van Bolas is toch wel de lelijkste, lijkt wel een insect.
farden10
4 jaren geleden
De anime arts van Narset, Parter of Veils, Tibalt, Rakish Instigator en Tamiyo, Collector of Tales vind ik zelf erg mooi. Hopelijk komen ze beschikbaar in het Engels. Snap best dat er mensen zijn die dit niks vinden, maar zolang er een publiek voor is, is er niks mis mee.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top