Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[WAR] War of the Spark

Sunitram
4 jaren geleden
We hadden het er met onze vriendengroep over hoe tof het zou zijn als ze voor Amerika superhero-stijl planeswalkers zouden maken.

De discussie ontspoorde een beetje en toen hebben we maar unaniem besloten dat het lokaliseren ook weer niet te ver door zou moeten gaan, omdat we prima kunnen leven zonder planeswalkers in Dirkjan stijl

EDIT OM TOCH NOG IETS ON-TOPIC TE HEBBEN GEZEGD: Ik vind Ashiok, Sorin en juist Liliana superstoer!
 bijgewerkt door Sunitram 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
Ik vind ze wel gaaf. Valt me nog alles mee. Ik had "ërger"verwacht
burtyoungsters
4 jaren geleden
Quote:
5 uren geleden
We hadden het er met onze vriendengroep over hoe tof het zou zijn als ze voor Amerika superhero-stijl planeswalkers zouden maken.

De discussie ontspoorde een beetje en toen hebben we maar unaniem besloten dat het lokaliseren ook weer niet te ver door zou moeten gaan, omdat we prima kunnen leven zonder planeswalkers in Dirkjan stijl

EDIT OM TOCH NOG IETS ON-TOPIC TE HEBBEN GEZEGD: Ik vind Ashiok, Sorin en juist Liliana superstoer!


Hahahahaha!
Dirkjan planeswalkers!

Ik vind een aantal Japanse planeswalkers erg mooi. En Japanse kaarten zijn altijd welkom in mijn EDH decks.
goeth78
4 jaren geleden
Van de week zag ik de aankondiging voorbij komen van het officiele boek met het verhaal van War of the Sprak (geschreven door Greg Weisman). Nou heb ik maar zozo iets met de hele lore maar heb zeker wel interesse in dit boek.

Gezien het feit dat er bij jullie ook Art Books worden verkocht, staat deze dan wellicht ook op de nominatie om via Bazaar aan te schaffen en zo ja, wanneer kan hij dan bij jullie besteld worden?
PrinceRuppertsDog
4 jaren geleden
Hoe leuk de periode van spoilers ook was voor War of the Spark..... Kom maar op met de spoilers voor Modern Horizons!!!!!!!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Van de week zag ik de aankondiging voorbij komen van het officiele boek met het verhaal van War of the Sprak (geschreven door Greg Weisman). Nou heb ik maar zozo iets met de hele lore maar heb zeker wel interesse in dit boek.

Gezien het feit dat er bij jullie ook Art Books worden verkocht, staat deze dan wellicht ook op de nominatie om via Bazaar aan te schaffen en zo ja, wanneer kan hij dan bij jullie besteld worden?


Het is helaas nog niet zeker of we die gaan verkopen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Alle foil kaarten van War of the Spark staan op de site en zijn te preorderen! Er is beperkte voorraad, dus sla je slag!
n4ppy
4 jaren geleden
205.3j
The list of planeswalker types is updated for our four new planeswalkers! Welcome Davriel, Kasmina, Teyo, and . . . I didn't quite get your name. Hey, wait, come back! Well then, who was that mysterious stranger?


Lol

https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/war-spark-comprehensive-rules-changes-2019-04-25
Dordledum
4 jaren geleden
Voor de gein wou ik kijken of ik zo'n Mythic edition kon kopen van die Hasbro shop, maar ze zijn volgens mij (binnen een uur) alweer uitverkocht. De link doet het tenminste niet meer.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er waren vorige keer wel een paar batches, dus wellicht lukt het later wel.
Bryanduijf
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Voor de gein wou ik kijken of ik zo'n Mythic edition kon kopen van die Hasbro shop, maar ze zijn volgens mij (binnen een uur) alweer uitverkocht. De link doet het tenminste niet meer.


21:07 kon ik al niks meer krijgen, alles is uitverkocht. Ze zijn binnen 7 minutes uitverkocht
Dordledum
4 jaren geleden
Ze zijn er weer, heb er eentje besteld!
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ze zijn er weer, heb er eentje besteld!


Mmm... Ik krijg zojuist mijn geld teruggestort door PayPal, zonder toelichting, ook zonder de reeds betaalde shipping en customs charge, even contact opnemen, geen goed teken. Jammer.

Edit: Forbes online - War Of The Spark Mythic Edition Sells Out In Minutes, Chaos Ensues

Dat verklaart en zuigt. Hoop dat ik tenminste al mijn geld terugkrijg.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
n4ppy
4 jaren geleden
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/novels/10010 is heel erg leeg... Komt hier War of the Spark: Ravnica wellicht te staan??
Eclavyrr
4 jaren geleden
Ik vind dat ze moeten stoppen met die mythic editions en gewoon dat soort kaarten weer als random loot in packs stoppen.

Het is letterlijk een schop naar mensen met een krap budget, Magic begint steeds meer een elitair spel te worden.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
Sunitram
4 jaren geleden
Al zolang als het fenomeen Trading Card Games bestaat wordt de elite, of degenen die er het meeste geld in steken, het meest beloond. Da's het hele businessplan erachter. Jij gaat met je Planeswalker Deck Aether Revolt: Tezzeret geen Mythic Championship winnen; daarvoor moet je dieper in de buidel tasten.

De Mythic Editions op zich bevorderen dit niet. Wat me echter wel ontzettend tegen de borst stuit is de manier waarop ze verkocht worden. Wizards of Hasbro wil direct die centjes zien, dus in plaats van ze te verspreiden via de tried and tested Local Game Store, verkopen ze het zelf; en, als ik de ooggetuigen (waaronder de Professor) mag geloven, dat via een super gammele website. Met als gevolg dat veel product alweer voor dubbel de oorspronkelijke prijs tweedehands te koop staat en veel echte fans hopeloos teleurgesteld zijn, voor de tweede keer op rij!

Dit kan en moet anders, Wizards!
Eclavyrr
4 jaren geleden
Quote:
15 minuten geleden
Al zolang als het fenomeen Trading Card Games bestaat wordt de elite, of degenen die er het meeste geld in steken, het meest beloond. Da's het hele businessplan erachter. Jij gaat met je Planeswalker Deck Aether Revolt: Tezzeret geen Mythic Championship winnen; daarvoor moet je dieper in de buidel tasten.


Dit klopt, Magic is voor een groot deel pay to win als je de top decks in elk format wilt spelen, maar staat los van de Mythic Edition. Mythic Edition voegt namelijk NIETS toe aan War of the Spark. De extra Planeswalker kaarten zijn standard niet legal, buiten degene om die al in Standard zaten, en de planeswalker die in Eternal zitten kun je goedkoper krijgen door ze los per playset te kopen. Dit product is met geen enkel ander doel op de markt gezet behalve om geld uit de zakken van spelers te kloppen. Het heeft 0 invloed op wedstrijden of formats, en bied 0 extra waarde puur kijkend naar de relatieve beschikbaarheid van de kaarten. Met de Expeditions e.d. merk je ook dat dat die veel meer het idee geven dat je iets bijzonders open trekt dan dat je gewoon keiharde cash betaalt voor premium borders.

Neem echter de japanse editie van Spark, waar je kans hebt op een gave alternate art versie van een planeswalker in een pack. Hoe vet is dat? Als common scrub is het toch gewoon cool dat je kans maakt om iets bijzonders te krijgen als je een pack open maakt? Nee, wij westerse mensjes mogen gewoon diep in de buidel tasten als we iets moois willen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 4 jaren geleden
offspring
4 jaren geleden
De hele chaos rondom deze mythic edition is nogal amateuristisch inderdaad. Ik heb begrepen dat de teller op ebay is blijven steken op ongeveer 42.000 verkochte mythic edition sets voordat ze dat cijfer niet meer publiek publiceerden, en dat binnen een minuut of 7 à 8. Het daadwerkelijke aantal lag waarschijnlijk dus nog hoger. Maar Wizards weet bij voorbaat: deze drie miljoen (12.000 maal 250 dollar) gaan we gewoon binnenharken, binnen no time. Dit is gewoon geld drukken. Dat ze daarbij bewust schaarste creëren slim, en hun goed recht bovendien. Deze cijfers bewijzen alleen maar dat ze echt nog veel meer hadden kunnen vragen.

Het probleem voor de community is: WotC heeft geen reden om het aan te passen he? Wij staan met z'n allen in de rij met onze credit cards en zolang we dat in groten getale blijven doen is er voor Wizards niet echt een reden om het beter te gaan doen. Ik verwacht trouwens dat ze het de volgende keer weer anders aanpakken hoor. Ze zijn gewoon zoekende naar een goede oplossing, maar kunnen zich eenvoudig permitteren om een fout te maken als deze. De volgende keer nemen ze doodleuk Liliana of the Veil mee als mythic edition en hatsieknats, we tuinen er gewoon weer massaal in.
n4ppy
4 jaren geleden
Maar heb je het dan niet meer over kunst kopen dan magic spelen
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
37 minuten geleden
[Nee, wij westerse mensjes mogen gewoon diep in de buidel tasten als we iets moois willen.


Ja en zelfs als je dat een keertje doet (ik had geen geld over ofzo, maar die foil Ugin en Bolas leken me zo stoer) dan lukt het niet eens voor de normale speler. Ze slaan hier een ontzettende flater weer mee. Je kan er geen 50000 verkopen als je er maar 12000 op de plank hebt. Ik vind het niet eens erg dat ik buiten die 12000 val, maar wel dat ik al betaald heb, bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen, shipping en douanekosten heb betaald (ruim 100 euro die ik nog niet terug heb) en opeens een terugstorting krijg op mijn paypalaccount voor voor de box, zonder enige woord van toelichting. Zelfs geen sorry. Dat had gewoon niet mogelijk moeten zijn, dit is heel amateuristisch.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top