Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[WAR] War of the Spark

Sunitram
4 jaren geleden
@ Eclavyrr: ik heb geen idee hoe waardevast die Mythic Edition walkers zijn. Ik kan me alleen voorstellen dat Jace z'n waarde wel houdt, gezien zijn populariteit in Eternal formaten.

Neemt niet weg dat het voor die Japanners idd een stuk beter geregeld is. Ik blijf erbij dat, zeker gezien de aard van de Gatewatch, een Amerikaanse editie met superhero art walkers ook als zoete broodjes had verkocht. Zie je Sorin al voor je in Batman stijl?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik begrijp het gemopper hoor, maar ik vind het ook vaak overdreven. Niemand heeft deze kaarten nodig. Er wordt niets gemaakt dat er niet al al was, alleen in een nieuw jasje. Nu snap ik dat je het jasje graag wil, en dat het frustrerend kan zijn dat het zo lastig gemaakt wordt om het te regelen, absoluut. Maar jongens, Wizards is niet alleen maar bezig met "hoe gaan we zo veel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk moeite en het boeit ons niet wat de klant vindt". Sure, dit is slecht aangepakt. Beter dan de vorige keren, maar nog steeds dramatisch. Hadden ze beter over moeten nadenken. Dat betekent niet dat ze dat niet willen doen. De volgende keer gaat het vast weer wat beter.

Plus, nu wordt er gemopperd dat je hebt besteld en dat het gecancelled is. Dat is klote, want je denkt dat je het hebt en dan toch niet. Maar als ze er echt maar 12.000 online hadden gezet had je uberhaupt niet kunnen bestellen, want dan was het al uitverkocht geweest voor je er was. Dus dat maakt geen enkel verschil. Dus zelfs als dit perfect was uitgevoerd, had je ook niks gehad.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Plus, nu wordt er gemopperd dat je hebt besteld en dat het gecancelled is. Dat is klote, want je denkt dat je het hebt en dan toch niet. Maar als ze er echt maar 12.000 online hadden gezet had je uberhaupt niet kunnen bestellen, want dan was het al uitverkocht geweest voor je er was. Dus dat maakt geen enkel verschil. Dus zelfs als dit perfect was uitgevoerd, had je ook niks gehad.


Ben het op zich met je eens. Daarentegen was mijn gripe niet dat ik het product niet had, maar de manier waarop ze het aanpakken en het volledige gebrek aan communicatie van Wizards/Hasbro naar de mensen die het betreft. Als je een product niet kan leveren, stuur dan een berichtje "sorry, we hebben een foutje gemaakt, uw bestelling wordt gecanceld. Onze excuses." Nu helemaal niets, alleen maar een bericht van Paypal dat ik mijn geld terug heb. Dat is toch communicatie van de 19e eeuw?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat klopt, dat is een absolute faal van Wizards en eBay. Moeten ze veel beter doen, en beter communiceren. Ik snap ook niet helemaal waarom dit moet gebeuren. eBay doet dit al 20 jaar en Wizards wist dat er een rush op zou komen. Zeer onprofessioneel, absoluut.
offspring
4 jaren geleden
De site was ook gewoon down, en ik begreep dat er issues waren met paypal. Lijkt erop dat ebay niet voorbereid was op deze run (ook gebrekkige communicatie lijkt me; zou geen probleem hoeven zijn voor een club als eBay). En zo'n 75% van iedereen die een bevestiging heeft gekregen, krijgt een dezer dagen zijn/haar geld teruggestort. Wizards zegt daar ook over:

Update regarding Mythic Edition: Your experience yesterday wasn't what we wanted, and we're working with eBay to make sure you're treated well. eBay is sending emails starting today confirming if your order was among the first of the 12,000 available units or if your order is being canceled and refunded. Please keep an eye on your inboxes for future updates.

(Bron)


Overigens geef ik ze groot gelijk dat ze dit soort acties doen. Ze benadelen er verder niemand mee, het is gewoon geld drukken. Zou ik ook doen als ik een commercieel bedrijf was.
 bijgewerkt door offspring 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Ik vind Mythic Edition zelf super vet. Coole verzamelobjecten, en wellicht dropt de prijs van de OGs hierdoor een beetje. Alleen de uitvoering is een absolute schande. Vind het ook een beetje tegenstrijdig dat in deze tijden waarin ze het belang van winkels zo omhoog krikken (BAB promo's enzo) ze zo'n product webstore exclusive maken. Maar ja, zal wel aan de beperkte oplage liggen.

Trouwens, lokt zo'n beperkte oplage niet heel erg mensen uit die er 10 kopen en ze voor veel meer doorverkopen?
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Trouwens, lokt zo'n beperkte oplage niet heel erg mensen uit die er 10 kopen en ze voor veel meer doorverkopen?


Er was een maximum van 2 per persoon. Dat wel.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Trouwens, lokt zo'n beperkte oplage niet heel erg mensen uit die er 10 kopen en ze voor veel meer doorverkopen?


Er was een maximum van 2 per persoon. Dat wel.


Duuus mijn vriendin, ik en mijn broer konden er voor mij 6 binnen harken. 5 verpatsen? Prima deal! Dit is een beetje muggenziften, en met hoe het is gegaan mag ik van geluk spreken als ik er überhaupt 1 zou hebben, maar toch.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Laat dat "maar toch" maar weg, alle 12.000 exemplaren waren in elke minuten al verkocht, dus dat was je nooit gelukt
derooy89
4 jaren geleden
Dat gehad te hebben. Gaat de bazaar de Japanse promos verkopen? ????
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, maar hoeveel enzo is nog helemaal niet bekend.
Timt89
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Laat dat "maar toch" maar weg, alle 12.000 exemplaren waren in elke minuten al verkocht, dus dat was je nooit gelukt
zouden er blijkbaar 29000 verkocht zijn
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Kan ook, maar er was ook teveel verkocht, meer dan er was. Is mij nog een beetje onduidelijk
Dordledum
4 jaren geleden
Kijk, dit is beter, mail ontvangen:

"Hello,

On Wednesday, Wizards of the Coast launched the exclusive Magic: The Gathering War of the Spark Mythic Edition card set on their eBay Hasbro store. The excitement for this set was overwhelming: 12,000 booster boxes sold out almost instantly, and technical issues resulted in the set being oversold beyond the limited quantity available. As a result, we were not able to successfully complete your order. We’ll issue your refund very shortly to your original form of payment.

It's safe to say that Jace and his War of the Spark Mythic Edition pals broke the internet yesterday. Yikes. We want to make sure you still have a chance to get in on some action.

eBay will be refunding you through your original form of payment in two parts. First, you will receive the cost of the item refunded. You will then receive a shipping and tax refund.

Now comes the good news. eBay will be sending you a $20-coupon towards a future purchase in a separate email. Keep your eyes open for that. On top of that, we're working with Wizards of the Coast to send something special to every person whose order was canceled. You'll hear more about that delivery in a future email from us.

Your experience with us wasn't what we wanted or what you expected, and we hope you accept these tokens of thanks from us and Wizards of the Coast.

As always, we’re here for you if you have questions about your order. eBay customer service can be reached at the following link and on Twitter and Facebook. Please reach out if you have any questions about your order."
BluezamX
4 jaren geleden
Dit is al de tweede keer dat de gedupeerden gecompenseerd worden... Volgende keer toch gewoon orderen, krijg je nog gratis zooi ook!

Edit: ik ben blij dat WotC compenseerd en vindt dat ook zeker terecht naar de spelers toe, maar het hele gedoe laat toch een zure smaak achter.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Even totaal wat anders.

Als Commander speler wat zijn wat jullie betreft de pareltjes uit de set? Buiten al het spul voor superfriends decks na dan, dat is te obvious!

Ik heb het idee dat er veel mooi spul tussen zit, maar nog niet direct de vinger overal op kunnen leggen.

Ilharg, the Raze-Boar en Feather, the Redeemed zijn er wel 2 die interessante nieuwe decks kunnen opleveren misschien?
BluezamX
4 jaren geleden
Er is meer dan genoeg om Decks omheen te bouwen, maar wat voor mij toch wel echt pareltjes zijn:

Ashiok, Dream Render, heb er al een pot tegen gespeeld en hij veranderd de gehele dynamiek. Pracht kaart.

Karn's Bastion, kan denk ik in best veel decks. Ik heb 'm in m'n Saheeli, the Gifted gegooid als mana sink waar die nog best nuttig was!

Emergence Zone, deze geeft zo enorm veel dynamiek. Besloten om 'm niet in Muldrotha, the Gravetide te stoppen (ivm Mullies conditie van Your turn), maar er kan heel veel leuks mee. Naar mijn mening interessanter dan bijvoorbeeld Blast Zone.
Dordledum
4 jaren geleden
War of the Spark Mythic Edition Update

Ehh... ok, leuk om aan de muur te hangen ofzo?

Gegeven paard, niet in de bek kijken.
BluezamX
4 jaren geleden
Of als je goed kan knippen heb je er wat kaarten aan overgehouden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat gaat je echt niet fatsoenlijk lukken met een schaar
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top