Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[WAR] War of the Spark

Skywise
5 jaren geleden
Een Britse winkel heeft op haar website details gezet over de WAR pre-release packs. Elke pre-release pack zou TWEE promo's bevatten: 1 reguliere promo, en 1 Planeswalker promo.

Nog even wachten op officiële bevestiging, maar het klinkt niet onlogisch gezien het thema van de set.
BluezamX
5 jaren geleden
OEF dat wordt een hele interessante set dan! Hopen dat 't een beetje accuraat is.
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik vrees mijn portemonnee.. dat zal wel eens het punt zijn dat het echt onbetaalbaar wordt om alle pre-release promo's te verzamelen.
sbelfroid
5 jaren geleden
https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/closer-look-stained-glass-planeswalkers-2019-03-08

Ik ken ze niet allemaal.
Wie kan ze benoemen?
En wie is de grote verrassing ?


En er staat dat in iedere booster een pw zit
 bijgewerkt door sbelfroid 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Minstens 36 Planeswalkers. Oookay dan. Ze pushen superfriends wel redelijk hard, heb ik het idee. Ik ben benieuwd!
BluezamX
5 jaren geleden
Van boven naar beneden, met erachter (logische) kleuren


Samut
Nicol Bolas
Ashiok
Azorius mage ()
Domri Rade
Orzhov mage? () (Teyo Verada wordt vermoed)
Ral Zarek
Tamiyo
Karn
Jaya
Tibalt (?)
samurai?
Kiora
Sorin
Teferi
Angrath
Dovin
Ajani ()
Arlinn Kord
Ob Nixilis
Jiang Yanggu
Huatli ()
Sarkhan ()
Saheeli
Narset
Naheeli ()
Ugin
Davriel Cane? ()
Vraska
Kaya
Jace
Gideon
Liliana
Nissa ()
Chandra
Vivien

Mana symbol count van wat vrij zeker lijkt (dus Davriel, samurai, Teyo Verada, etc uitsluitend):
2
10
10
11
14
12

Ik gok dat over de 34 colored Planeswalkers ieder mana symbol 12-15 x voorkomt, dus veel duo / triple colors. We gaan het zien!

Ben erg benieuwd naar de impact op Standard
 bijgewerkt door BluezamX 5 jaren geleden (Makkelijker leesbaar + kleuren v/d Planeswalker)
Ckri987
5 jaren geleden
Tussen Domri en Ral is vermoedelijk Teyo Verada
Na Ajani is Arlinn Kord
Na Ob Nixilis is Jiang Yanggu
Na Saheeli is Narset
Darth Vader na Ugin is Davriel Cane
Dordledum
5 jaren geleden
Oefff, wat zou het betekenen? Devaluatie van planeswalkers of dat dit een extreem gewilde set wordt of allebei?
sbelfroid
5 jaren geleden
Ik weet alleen niet hoe sealed ( prerelease) er uit ziet met elk 6 pw’s op tafel
Dordledum
5 jaren geleden
Ben ook erg benieuwd naar de draft ervaring. Goede verkoop truuk ook. Ik koop zelf zeker meer boosters nu dan van de gemiddelde set.
Shish
5 jaren geleden
Maar zal de waarde van deze set dan ook gemiddeld hoger liggen dan van andere voormalige sets? Vind het idee wel erg gaaf, maar ook zeer radicaal, snap t overigens wel voor het verhaal, ben benieuwd...
thewoodcutter
5 jaren geleden
Kun je je voorstellen hoe 2HG dan gaat worden? 14 per kant potentieel.
Maar ik denk niet dat elke booster er 1 zal hebben...
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Maar ik denk niet dat elke booster er 1 zal hebben...


Dat staat letterlijk in het artikel.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
16 minuten geleden
Kun je je voorstellen hoe 2HG dan gaat worden? 14 per kant potentieel.
Maar ik denk niet dat elke booster er 1 zal hebben...

"but each booster pack will contain a planeswalker so you should have no trouble getting your hands on them when the set is released."

Dus een Boosterbox War of the Spark (+ gratis Planeswalker Pack) = minimaal 36 walkers

Dat gaan niet allemaal Mind Sculptors of the Veil zijn.
BluezamX
5 jaren geleden
Ik ben erg benieuwd naar de spoilers in ieder geval. Ik weet vrij zeker dat Playstesting de set uitstekend heeft gebalanced, maar hoe ze de hebben gedaan zal blijken
LeKrutes
5 jaren geleden
Ben wel benieuwd. Kan bijna niet anders dat ze walkers ook oo uncommon gaan printen net als legendary's bij dominaria. Misschien planeswalkers met een static abilty? In your first precombat mainphase get a 3/3 beast and put one loyalty on...
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Quote:
3 uren geleden
Kun je je voorstellen hoe 2HG dan gaat worden? 14 per kant potentieel.
Maar ik denk niet dat elke booster er 1 zal hebben...

"but each booster pack will contain a planeswalker so you should have no trouble getting your hands on them when the set is released."

Dus een Boosterbox War of the Spark (+ gratis Planeswalker Pack) = minimaal 36 walkers

Dat gaan niet allemaal Mind Sculptors of the Veil zijn.

I stand corrected... maar oh my god wat gaat dat inderdaad een warped formaat opleveren of het zullen hele rare planeswalkers zijn (die geen winconditions hebben of zo).
Aan de andere kant, het kunnen er dankzij foils natuurlijk nog meer zijn...
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Een revival van Elspeth en Garruk is voor een latere set dus?
Shish
5 jaren geleden
De 36 planeswalkers zijn allemaal geen reprints: allen zijn nieuwe kaarten
sibrand
5 jaren geleden
Quote:
51 minuten geleden
Een revival van Elspeth en Garruk is voor een latere set dus?

Waarschijnlijk wel, ook Estrid, Animatou, Dack Fayden, en Daretti zullen nog tot een volgende set moeten wachten.

Maar wat ik me wel het meeste afvraag, is hoe Sorin uit die steen is gekomen waar Nahiri hem in gezet heeft
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top