[WAR] War of the Spark

Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
Trouwens, lokt zo'n beperkte oplage niet heel erg mensen uit die er 10 kopen en ze voor veel meer doorverkopen?


Er was een maximum van 2 per persoon. Dat wel.
BluezamX
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
1 uur geleden
Trouwens, lokt zo'n beperkte oplage niet heel erg mensen uit die er 10 kopen en ze voor veel meer doorverkopen?


Er was een maximum van 2 per persoon. Dat wel.


Duuus mijn vriendin, ik en mijn broer konden er voor mij 6 binnen harken. 5 verpatsen? Prima deal! Dit is een beetje muggenziften, en met hoe het is gegaan mag ik van geluk spreken als ik er überhaupt 1 zou hebben, maar toch.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Laat dat "maar toch" maar weg, alle 12.000 exemplaren waren in elke minuten al verkocht, dus dat was je nooit gelukt
derooy89
4 jaren geleden
Dat gehad te hebben. Gaat de bazaar de Japanse promos verkopen? ????
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, maar hoeveel enzo is nog helemaal niet bekend.
Timt89
4 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Laat dat "maar toch" maar weg, alle 12.000 exemplaren waren in elke minuten al verkocht, dus dat was je nooit gelukt
zouden er blijkbaar 29000 verkocht zijn
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Kan ook, maar er was ook teveel verkocht, meer dan er was. Is mij nog een beetje onduidelijk
Dordledum
4 jaren geleden
Kijk, dit is beter, mail ontvangen:

"Hello,

On Wednesday, Wizards of the Coast launched the exclusive Magic: The Gathering War of the Spark Mythic Edition card set on their eBay Hasbro store. The excitement for this set was overwhelming: 12,000 booster boxes sold out almost instantly, and technical issues resulted in the set being oversold beyond the limited quantity available. As a result, we were not able to successfully complete your order. We’ll issue your refund very shortly to your original form of payment.

It's safe to say that Jace and his War of the Spark Mythic Edition pals broke the internet yesterday. Yikes. We want to make sure you still have a chance to get in on some action.

eBay will be refunding you through your original form of payment in two parts. First, you will receive the cost of the item refunded. You will then receive a shipping and tax refund.

Now comes the good news. eBay will be sending you a $20-coupon towards a future purchase in a separate email. Keep your eyes open for that. On top of that, we're working with Wizards of the Coast to send something special to every person whose order was canceled. You'll hear more about that delivery in a future email from us.

Your experience with us wasn't what we wanted or what you expected, and we hope you accept these tokens of thanks from us and Wizards of the Coast.

As always, we’re here for you if you have questions about your order. eBay customer service can be reached at the following link and on Twitter and Facebook. Please reach out if you have any questions about your order."
BluezamX
4 jaren geleden
Dit is al de tweede keer dat de gedupeerden gecompenseerd worden... Volgende keer toch gewoon orderen, krijg je nog gratis zooi ook!

Edit: ik ben blij dat WotC compenseerd en vindt dat ook zeker terecht naar de spelers toe, maar het hele gedoe laat toch een zure smaak achter.
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Dordledum
4 jaren geleden
Even totaal wat anders.

Als Commander speler wat zijn wat jullie betreft de pareltjes uit de set? Buiten al het spul voor superfriends decks na dan, dat is te obvious!

Ik heb het idee dat er veel mooi spul tussen zit, maar nog niet direct de vinger overal op kunnen leggen.

Ilharg, the Raze-Boar en Feather, the Redeemed zijn er wel 2 die interessante nieuwe decks kunnen opleveren misschien?
BluezamX
4 jaren geleden
Er is meer dan genoeg om Decks omheen te bouwen, maar wat voor mij toch wel echt pareltjes zijn:

Ashiok, Dream Render, heb er al een pot tegen gespeeld en hij veranderd de gehele dynamiek. Pracht kaart.

Karn's Bastion, kan denk ik in best veel decks. Ik heb 'm in m'n Saheeli, the Gifted gegooid als mana sink waar die nog best nuttig was!

Emergence Zone, deze geeft zo enorm veel dynamiek. Besloten om 'm niet in Muldrotha, the Gravetide te stoppen (ivm Mullies conditie van Your turn), maar er kan heel veel leuks mee. Naar mijn mening interessanter dan bijvoorbeeld Blast Zone.
Dordledum
4 jaren geleden
War of the Spark Mythic Edition Update

Ehh... ok, leuk om aan de muur te hangen ofzo?

Gegeven paard, niet in de bek kijken.
BluezamX
4 jaren geleden
Of als je goed kan knippen heb je er wat kaarten aan overgehouden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Dat gaat je echt niet fatsoenlijk lukken met een schaar
BluezamX
4 jaren geleden
Als ik ze lief aankijk mag ik op het stanislas de snijmachine wel gebruiken
Dordledum
4 jaren geleden


Ok, dat ziet er dan wel weer cool uit. Had liever kaartjes gehad waar ik iets mee kon, maar toch.

Kijken of ik er een plekje aan de muur voor kan vinden thuis als ik de mijne binnen krijg.
Jsterck1
4 jaren geleden
Het is zeker goed dat ze de gedupeerden een compensatie geven, maar persoonlijk zou ik er niet echt blij mee zijn.
Ik zie het me niet ergens ophangen in mijn huis dus het zou snel op een zoekertjessite als "te koop" staan.
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 minuten geleden
Het is zeker goed dat ze de gedupeerden een compensatie geven, maar persoonlijk zou ik er niet echt blij mee zijn.
Ik zie het me niet ergens ophangen in mijn huis dus het zou snel op een zoekertjessite als "te koop" staan.


Kans is groot dat ik er ook geen plek voor heb en dat het ook ergens online eindigt, wellicht wordt het nog een collector's item
Dordledum
4 jaren geleden
Hele grote koker ontvangen vandaag. Snelle Google actie zegt: verpatsen!

Even opengemaakt, mooi ding, helaas wel een hoekje beschadigd in de post :/

Ach, het was gratis.
 bijgewerkt door Dordledum 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zijn weer boosters en boxen van de Japanse War of the Spark verkrijgbaar! Morgen komen ze binnen, maar je kunt al bestellen! De voorraad is beperkt en de prijzen zijn aantrekkelijk!

Klink hier om direct naar de Boosterbox War of the Spark (Japanese) te gaan!

Klink hier om direct naar de Booster War of the Spark (Japanese) te gaan!

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top