Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

[ZNR] Zendikar Rising

MagnusMagicus
4 jaren geleden
Over Zendikar Rising is nog niet echt iets bekend.

De release datum is Q4 2020, en er worden tegelijkertijd 2 Commander decks uitgebracht met de set.

Hier iets van info: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/news/big-things-are-coming-commander-2020-2019-10-30
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden
Narset688
3 jaren geleden
Gisteren is er meer bekend geworden over Zendikar Rising. Release lijkt Q3 te worden en er komen een nieuw soort dual lands in. Ik vrees dat dit geen goedkope set gaat worden.

Link: https://www.hipstersofthecoast.com/2020/07/a-first-look-at-zendikar-rising/
Dordledum
3 jaren geleden
6 nieuwe duals. Erg benieuwd. 5x ally en 1x2 of your choice misschien?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
stefke78
3 jaren geleden
Een omnath, die ook wit is!
Stalkative
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
6 nieuwe duals. Erg benieuwd. 5x ally en 1x2 of your choice misschien?

Het klinkt wel alsof het één cycle is, dus dan lijkt het me niet dat er eentje anders werkt dan de andere 5. Ik zou eerder denken dat het bijvoorbeeld 3 enemy-colored en 3 ally-colored pairs zijn.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Zendikar Rising gaat ook de eerste set zijn met Set Boosters!

RedRax
3 jaren geleden
Nevermind, MM beat me.
 bijgewerkt door RedRax 3 jaren geleden (MM was sneller :-))
LeKrutes
3 jaren geleden
Omnath met 4 kleuren confirmed als ik de booster moet geloven.
Dordledum
3 jaren geleden
Wordt lastig kiezen, set boosters of collector boosters.
RobertL
3 jaren geleden
Quote:
19 minuten geleden
Wordt lastig kiezen, set boosters of collector boosters.


Als verzamelaar (naast speler), spreken deze Set Boosters me wel aan, in tegenstelling tot de Collector Boosters.
In principe spaar ik geen foils (alleen landjes), de Extended Art boeien me ook niet zo, aangezien het vrijwel dezelfde kaart is als de normale en de prijs van een Collector Booster gaat me best wel te ver.
De nieuwe Set Boosters worden als het goed is maar een klein beetje duurder dan een normale booster, heeft een te verzamelen art card (de nieuwe Zendikar artwork ziet er trouwens prachtig uit!), en meer kans op de zeldzamere kaarten dan een normale booster.
Alleen de naam 'Set Booster' vind ik wat nietszeggend. Wat mij betreft hadden deze Collector Boosters mogen heten en die dure boosters dan Bling Bling Boosters ofzo.

Normaal koop ik bij elke set een Boosterbox en een Bundle voor mijn verzameling en voor de fun van het openen. Maar dat zou nu best wel eens een Set Boosterbox en een Bundle kunnen worden. Commons heb ik uiteindelijk toch altijd meer van dan ik zou willen.
RedRax
3 jaren geleden
Helemaal mee eens RobertL, geheel mijn gedachtegang erover.
Coen333
3 jaren geleden
Ik wil meer Eldrazi. *grijns*
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
42 minuten geleden
Ik wil meer Eldrazi. *grijns*


Die zitten er dus niet in. Dat was wel bevestigd. Hun verhaal is voorlopig voorbij. En gelukkig maar, vind ik persoonlijk. Veel spelers zijn nog steeds "eldrazi-moe".

Uit het artikel hier boven:

"Rosewater also confirmed that there won’t be any Eldrazi in Zendikar Rising. The Gatewatch defeated the Eldrazi in the Battle for Zendikar and Shadows Over Innistrad blocks, removing them as a threat to the multiverse . . . for now. But we’ll see the lingering impact of the Eldrazi on Zendikar as the plane begins to recover."
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
bartist
3 jaren geleden
Zou gaaf zijn als er landjes komen die beginnen als Wastes maar 1 of twee basic land types krijgen als ze langer in het veld liggen, vergelijkbaar met de ability counters.
 bijgewerkt door bartist 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Eerste leak/spoiler gezien:

Crawling Barrens
Land - rare
: Add .
: Put two +1/+1 counters on Crawling Barrens. Then you may have it become an elemental creature until end of turn. It's still a land.



Die kan flink worden!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
RedRax
3 jaren geleden
Is er al wat bekend over de Zendikar Rising Commander Decks?
kolonelnick
3 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Is er al wat bekend over de Zendikar Rising Commander Decks?


Nog helemaal niks, set komt pas eind september uit, dus verwacht pas nieuws rond eind deze maand.

@dordledum, maybe de [ spoiler ] bracket gebruiken voor leaks, ik kan namelijk best begrijpen als mensen daar niet zo blij mee zijn met nieuws voordat de set echt revealed wordt maar ik ben het wel met je eens, is een cool manlandje
 bijgewerkt door MagnusMagicus 3 jaren geleden
Coen333
3 jaren geleden
Okay, geen Eldrazi... Nou laat Zendikar dan maar overlopen worden door Slivers. ;p
RedRax
3 jaren geleden
Gelukkig geen Eldrazi! Gelukkig geen Slivers!
Gijsneus
3 jaren geleden
Quote:
13 uren geleden
Gelukkig geen Eldrazi! Gelukkig geen Slivers!


Eindelijk een Zendikarset waar ik blij van kan worden :-)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top