Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Algemene regels

Rhyddids
5 jaren geleden
Ik vroeg me af als er ergens een pdf met alle algemene regels te vinden is? De insert die bij de dual deck zat was handig, maar niet alles staat er op uitgelegd, zo moesten we de regels bij Trample nog apart opzoeken. Dus het zou wat handiger zijn moesten we een paar papieren hebben waar alles duidelijk in uitgelegd staat. Bestaat dit?
Dordledum
5 jaren geleden
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk/de-spelregels/9
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
Rhyddids
5 jaren geleden
marcoboth
5 jaren geleden
Op https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk kan je ook nog zoeken op abilities bijvoorbeeld. Dat maakt het misschien wat makkelijker om iets specifieks als trample te vinden .
Rhyddids
5 jaren geleden
Inderdaad ook handig! Dankje.
n4ppy
5 jaren geleden
Grappig genoeg linkt de pdf link op de site van wizards niet meer naar de pdf die ze hadden maar naar een web page. De pdf die ik snel kon vinden is al weer jaren oud dus niet helemaal meer up to date.

Dus denk ik inderdaad net zo handig om een tablet of telefoon te pakken en de links hier boven te gebruiken.

Oh en nog een tip die ik zelf ook nog steeds gebruik. Soms heb je van die combinaties van kaarten dat je denkt ehhhh ik gok dat de regels zo werken maar niet 100% zeker en ook met de helpdesk kom ik er niet helemaal uit. Maak dan even een foto van de kaarten, of het bord zoals het er ligt en speel dan lekker verder. Dan kun je op je gemak hier later met behulp van de foto een post plaatsen (gebruik de kaart linkjes knop rechthoek midden onder in de editor om bijvoorbeeld een link naar Coat of Arms te plaatsen).
Geef gewoon aan wat je dacht en dan is er altijd wel iemand die je kan helpen.

Leert iedereen weer van. En zelfs na een paar jaar spelen kom je nog steeds dingen tegen
Jsterck1
5 jaren geleden
Bij onenigheid of twijfel over de regels, wordt er bij ons met een D6 gerold... De dobbelsteen heeft altijd gelijk

Achteraf kan je hier genoeg experts aanspreken om de situatie uit te leggen.
Regeltjes fanaten genoeg hier.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Jsterck1 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Rhyddids 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top