Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ally deck Triggered Ability"s

NL_PANIC
5 jaren geleden
hoi ben nieuw hier op het forum dus weet niet helemaal zeker of ik het zo goed doe.

hier is mijn vraag. ik heb Panharmonicon en 4 ally's op de battlefield liggen Hada Freeblade Ondu Cleric Harabaz Druid Kor Bladewhirl . en ik speel Kindred Summons . dan mag ik zolang kaarten pakken totdat ik 4 creature"s van de gekozen type heb gevonden en op de battlefield spelen. word Ondu Cleric dan 4 X getriggerd en door Panharmonicon nog 4 X getriggerd? dus 8 ally"s is 8 leven en door de trigger van Panharmonicon nog een keer 8 dus 16 leven en dat dan 4 X 64 leven. en krijgt Hada Freeblade dan ook 4 X 2 counters? en als er bijvoorbeeld een Kazandu Blademaster door Kindred Summons en 3 andere ally's de battlefield enter krijgt die dan ook van de andere 3 de counters?

dit was me vraag hoop dat je het begrijpt. begrijp er zelf nu nammelijk niks meer van XD
marcoboth
5 jaren geleden
Volgens mij begrijp je het, want het klopt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Panharmonicon had beter Panharmallycon kunnen heten, want hij werkt supergoed met Allies . Je hebt het inderdaad helemaal correct. Veel Allies reageren er erg positief op als je meerdere Allies tegelijk op de battlefield kiepert, en dan krijg je dit soort mooie acties .
RonnieB
5 jaren geleden
Gaan de ally's in 1x op de battlefield, of per stuk?
als ze per stuk gaan, krijg je iets minder dan je berekent hebt:
1e ally(totaal 5): 5 leven + 5 leven door panharmonicon = 10 leven
2e ally(totaal 6): 6 leven + 6 leven door panharmonicon = 12 leven
3e ally(totaal 7): 7 leven + 7 leven door panharmonicon = 13 leven
4e ally(totaal 8 ): 8 leven + 8 leven door panharmonicon = 14 leven

in totaal dus 49 leven.

Of bepaald de speler in welke volgorde dat op stack gaat?
 bijgewerkt door RonnieB 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ze komen in 1x allemaal tegelijk op de battlefield. Dat triggert een heleboel tegelijkertijd, en jij mag bepalen in welke volgorde het allemaal de stack op gaat.
NL_PANIC
5 jaren geleden
Dankjewel voor de reacties en de moeite jullie allemaal insteken. . Me tegenspeler kom het allemaal niet geloven haha hij gaf het ook meteen op om door te spelen . Harabaz Druid mag je ook in iemand anders beurt spelen toch de tap ability ?
sibrand
5 jaren geleden
Een activated abilities mag je op elk moment gebruiken, tenzij er iets anders bijstaat.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post sibrand 5 jaren geleden
  • Gemaakt door NL_PANIC 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top