Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Behoud een token copy +1/+1 counters

Ariatus
4 jaren geleden
Ik vroeg aan een paar vrienden of iemand Hangarback Walker Had, zodat ik deze in mijn Brudiclad, Telchor Engineer commander deck kan doen en deze mogelijk kan kopiëren met bijvoorbeeld Saheeli's Artistry.

De vraag is, krijgt de token dan ook de +1/+1 counters die op Hangerback zitten?

Groetjes Tom
Blasty
4 jaren geleden
Nee, hij entert dan als een 0/0 en Dies omdat voor de kopie geen X bepaald of betaald kan worden.
 bijgewerkt door Blasty 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Klopt! Een kopie van een kaart kopieert alleen maar wat op de kaart geprint staat. De enige uitzondering daarop is als hetgene dat je kopieert ook een kopieereffect heeft, dan kopieer je dat ook. Maar vergeet die even .

Je kopieert dus een Hangarback Walker met 3 +1/+1 counters. Ok, wat staat op de kaart? Het is een 0/0, die X +1/+1 counters krijgt. Hoeveel is X? Wat je gekozen hebt bij het casten. Maar je cast hem niet. Dus X is niet bepaald, dus 0. Je krijgt dus 0 +1/+1 counters en hij gaat direct dood.

Dit is anders als je bijvoorbeeld een Arcbound Ravager kopieert. Stel, die Ravager heeft 25 +1/+1 counters en je kopieert hem. Ok, wat staat op de kaart? Het is een 0/0, die de battlefield entered met een +1/+1 counter. Dus je krijgt een Ravager die 1/1 is.
Ariatus
4 jaren geleden
Aaah okee ik snap he. Bedankt!
Weten jullie toevallig een kaart die iets vergelijkbaars doet maar dan zonder dit probleem?
farden10
4 jaren geleden
Dat neemt niet weg dat Hangarback Walker erg goed kan zijn in Brudiclad, Telchor Engineer, maar dan vooral door de dies trigger.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Nou, je moet niet Hangarback Walker kopieren, maar Myr Battlesphere
Ariatus
4 jaren geleden
Ik wil hem er sowieso in gaan stoppen maar ik zoek ook iets waar is tokens kan maken met tokens om zo nog meer tokens in andere tokens te veranderen.

Die heb ik er inderdaad al in zitten, Als ik de token van die Myr Battlesphere kopieer komen er dan ook de enter the battlefield effects waardoor er nog meer komen?
 bijgewerkt door Ariatus 4 jaren geleden (Sorry, kwam doordat jouw bericht tegelijk was gepost als mijn eerste.)
Ariatus
4 jaren geleden
Daar moet het wel mee lukken ja
n4ppy
4 jaren geleden
Overigens als je een Glorious Anthem hebt of een Elesh Norn, Grand Cenobite oid dan blijft de Hangarback Walker wel liggen
(en boost je andere tokens ook)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Overigens, als je Rules Lawyer hebt liggen ook . Laten we vooral beantwoorden wat de vraag is, niet welke 150 Magickaarten het antwoord zouden kunnen laten veranderen als we die er ook bij betrekken .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top