Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Brainstorm - Scion of the Ur-Dragon & Nicol Bolas, the Ravag

AdriK
5 jaren geleden
Dus ik zit nu een beetje rond te kijken naar leuke combinaties en vraag mij af of het volgende werkt.

[Commander]
Op tafel heb ik liggen Scion of the Ur-Dragon, vervolgens gebruik ik zijn ability en haal Nicol Bolas, the Ravager.
Nu heb ik een Nicol Bolas, the Ravager tot einde van de turn op tafel. Tijdens de zelfde turn gebruik ik zijn ability, waardoor ik Nicol Bolas, the Ravager exile en heb terug breng naar de tafel als een Planeswalker.

Wat gebeurd er nu met Scion of the Ur-Dragon, kan ik hem terug brengen naar de command zone tijdens de exile?
De Planeswalker blijft liggen neem ik aan op dit moment en gebeurd verder niks mee?
 bijgewerkt door AdriK 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Ik meende dat wat je zegt niet kan en wel omdat je Scion of the Ur-Dragon weliswaar een Nicol Bolas, the Ravager is, maar deze heeft niet de bijbehorende planeswalkerachterkant. Waardoor je wel de ability van Nicol Bolas, the Ravager kan gebruiken om te transformeren, maar omdat je Scion die achterkant niet heeft, het resultaat zal zijn dat je Scion in exile zit (waar vandaan deze weer naar de commandzone mag) en dat je 7 mana weggegooid hebt...
AdriK
5 jaren geleden
Ah kijk is aan, ik snap het! Dank je wel thewoodcutter!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Dat is inderdaad correct! Dit heeft helaas voor je niet het gewenste effect .
dvaneker
5 jaren geleden
Scion of the Ur-Dragon maakt een kopie van een kaart. Ik vind het gek dat alleen de voorkant wordt gekopieerd.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De achterkant bestaat voor het spel niet totdat je er naartoe gaat. Plus, het staat in de spelregels dat niet-doublefaced kaarten niet kunnen transformen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top