Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Bramble Sovereign & Peregrine Drake: ETB trigger volgorde

Veekeren
5 jaren geleden


Bovenstaande ligt uit. Ik tap al mijn land om vervolgens onderstaande te casten.



Kan ik de stack zo krijgen dat op het moment dat Peregrine Drake de battlefield entert:

-eerst de ETB trigger resolved waarbij 5 landt onttapt wordt
-en vervolgens de ETB trigger van Bramble Sovereign resolved, waarbij ik een copy kan maken voor die ik betaal vanuit landjes die net onttapt zijn?

Thanks voor de verduidelijking
 bijgewerkt door Veekeren 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Er zijn twee ETB triggers, dus je mag zelf bepalen hoe deze triggers op de stack gaan. Je kan dus ervoor kiezen om de trigger van Bramble Sovereign onderop te leggen (dus dan gaat deze als laatst af) en daarna de trigger van de drake
Veekeren
5 jaren geleden
Waar ik het meest onzeker door raak zijn de kosten van Bramble Sovereign, dus de . Want als je zegt dat je eerst de Bramble Sovereign op de stack gooit en daarna pas de trigger van de Peregrine Drake (waardoor de Peregrine Drake dus eerst resolved), voelt het alsof ik wel eerst die moet betalen om hem op de stack te krijgen.
 bijgewerkt door Veekeren 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, hij legt het goed uit. Je betaalt pas bij het resolven van de trigger, niet bij het moment dat hij op de stack gaat.
Veekeren
5 jaren geleden
Thanks beiden!

Vorige post was overigens niet zo zeer bedoeld als het antwoord van Bartist verwerpen, maar meer uitleggen waaruit mijn twijfel en aanleiding voor de vraag ontstond
bartist
5 jaren geleden
kan gebeuren, was happy to help
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post bartist 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Veekeren 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top