Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Contrapions

Flut123
4 jaren geleden
Hey hoe werkt het met cranken en contrapions en zo bij unstable? Ik kan er niks over vinden bij de magic helpdesk...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Oh joh, heb ik helemaal niet aan gedacht omdat het een Un-set was .

Als je speelt, maak je een aparte stapel met Contraptions. Die hebben aan de achterkant drie "sprockets" die je kunt gebruiken om bij te houden waar je bent (uitleg komt zo ).

In het begin van het spel ligt er een "crank counter" op sprocket 3.

Als je een kaart speelt die je een Contraption laat assemblen, dan pak je de bovenste kaart van je Contraption stapel en die leg je op een van de 3 "sprockets". Een sprocket is gewoon een plek om een rij Contraptions neer te leggen.

In je upkeep, als je een Contraption bezit, moet je de crank counter eentje opschuiven (en van 3 gaat hij weer naar 1) en daarna mag je net zoveel Contraptions laten triggeren als er op die sprocket liggen. Dat is cranken.

Dus stel je hebt nog geen Contraptions liggen en je assembled er eentje. Dan leg je die op sprocket 1 bijvoorbeeld. Ok, klaar.

Volgende upkeep verplaats je de crank counter (die op 3 begon) naar 1, en dan mag je alle Contraptions op 1 cranken. Dat is er eentje, dus die kun je laten afgaan. Volgende upkeep verplaats je de crank counter naar 2, maar daar liggen geen Contraptions dus gebeurt er niets. Als je die beurt weer een Contraption assembled, dan kun je die op sprocket 3 leggen. Want de upkeep erna verplaats je de crank counter naar 3, en kun je die Contraption cranken.

Op de achterkant van een Contraption staat dit ook heel erg kort uitgelegd.
Flut123
4 jaren geleden
Dankjewel voor de uitleg!
Flut123
4 jaren geleden
Ga je hier een helpdesk ding van maken?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ja, als ik binnenkort eens wat tijd heb . Maar dit moet er zeker wel bij.
Flut123
4 jaren geleden
Ja unstable is best wel leuk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Flut123 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Flut123 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top