Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Damage doen aan planeswalkers

Mango
2 jaren geleden
Ik lees op deze website op de pagina over Planeswalkers, dat wanneer je een spell cast die damage zou doen aan de tegenstander, je er voor kunt kiezen om deze damage te redirecten naar een Planeswalker van de tegenstander.

Maar als ik verder kijk op het internet, vind ik informatie die zegt dat het redirecten van damage van tegenstander naar Planeswalker weliswaar vroeger mogelijk was, maar inmiddels is afgeschaft. Zie artikel 306.7 van de Comprehensive Rules.

Hoe zit het nu? Als het tweede waar is, lijkt het me verstandig om de informatie op de pagina over Planeswalkers aan te passen.
Jeff
2 jaren geleden
Die regel is inderdaad geüpdatet, scherp gevonden. Ik heb Magnus op de hoogte gesteld om dit wanneer hij tijd heeft bij te werken.

tip: als je refereert aan een hulppagina op deze website, dan kun je er naartoe linken met de help-tags: Planeswalker. In de post-editor vind je rechts een 'i'-tje om te kunnen zoeken naar hulppagina's.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 2 posts
  • Laatste post Jeff 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Mango 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top